Leeftijd 1e x harddrugs

*little star*

Experimenterende gebruiker
pff wat een leeftijden allemaal zeg.....

begon op mijn 15e met alcohol
17e wel eens een jointje
daarna eigenlijk niets meer dan alleen alcohol en soms sigaretten

maar ben de schade aan het inhalen :wink: (ben nu 26)
alcohol ben ik nog steeds niet zo'n fan van, maar jointje gaat er wel regelmatig in (lees elke dag/week) Verder ben ik ontzettend nieuwsgierig aangelegd, dus ben van plan nog meer uit te proberen :grin:

heroesss

Bewuste gebruiker
De eerste keer dat ik een halve xtc pil nam was toen ik 15 was, maar dat was een hele lichte. Nu ik 18 ben, heb ik voor het eerst 'echte' pillen en coke gebruikt.

033Amnesia

Bewuste gebruiker
13: Alcohol (elke vrijdag+zaterdag), wiet (vanaf m'n 14e bijna dagelijks, nu bijna nooit meer)
15: XTC,Speed,Coke (misschien om de maand)
17: LSD (1x)

Gewoon m'n diploma gehaald en nu bezig met vervolgopleiding.
Denk niet dat het ook maar enkel negatieve invloed op m'n leven heeft gehad.

op m'n 15e kwam mijn stiefzus aanzetten met roze hartjes, en ze vroeg of ik mee deed, ik dacht, okee lijkt me wel leuk om een keer te proberen :grin: beste mdma trip ooit :hearteyes: zo geil als boter

Arthur King

Wijs gebruiker
PlukJeeKoekert zei:
op m'n 15e kwam mijn stiefzus aanzetten met roze hartjes, en ze vroeg of ik mee deed, ik dacht, okee lijkt me wel leuk om een keer te proberen :grin: beste mdma trip ooit :hearteyes: zo geil als boter
Zo geil als boter, met je zus?
Iedereen zijn ding hè.

Mijn familie heeft niks met drugs, alleen zeer gematigde alcoholconsumptie. Mijn ouders kunnen het wel goed begrijpen, dat is dan wel weer een pluspuntje.

Arthur King zei:
PlukJeeKoekert zei:
Iedereen zijn ding hè.

Mijn familie heeft niks met drugs, alleen zeer gematigde alcoholconsumptie. Mijn ouders kunnen het wel goed begrijpen, dat is dan wel weer een pluspuntje.

nee niet mijn eigen zus..dat zou wat zijn:P mijn moeder had toen een vriend en daar die dochter van. ja dat is idd wel relax, want onsmam vindt het al erg dat ik blow, laat staan dat ze weet dat ik andere dingen ernaast doe.

Elohtibbar

Badass junkie
PlukJeeKoekert zei:
Arthur King zei:
PlukJeeKoekert zei:
Iedereen zijn ding hè.

nee niet mijn eigen zus..dat zou wat zijn:P mijn moeder had toen een vriend en daar die dochter van. ja dat is idd wel relax, want onsmam vindt het al erg dat ik blow, laat staan dat ze weet dat ik andere dingen ernaast doe.

Aah, het was dus niet de dochter van jouwmam en jouwpap, maar jouwstiefzus. :grin:

Elohtibbar

Badass junkie
PlukJeeKoekert zei:
haha ja sorry, kom uit brabant ben gewend om zo te praten, ook op msn/fora enzo.

Ik begrijp het wel en vind het ook wel grappig, maar op DF wordt je er gegarandeerd mee gepest, en een beetje kennis van ABN is ook niet mis natuurlijk. :wink: Maar van mij mag je je gang gaan hoor. :grin:

Rabbithole zei:
PlukJeeKoekert zei:
haha ja sorry, kom uit brabant ben gewend om zo te praten, ook op msn/fora enzo.

Ik begrijp het wel en vind het ook wel grappig, maar op DF wordt je er gegarandeerd mee gepest, en een beetje kennis van ABN is ook niet mis natuurlijk. :wink: Maar van mij mag je je gang gaan hoor. :grin:

haha het interesseert mij echt niks, al zouden ze mij pesten op dit forum. Dat kan ik ook wel, minderwaardig praten over mensen op internet..vind ik best zielig xD het is niet zo dat ik geen kennis heb van ABN, maar het is gewoon gewenning denk ik.

Elohtibbar

Badass junkie
PlukJeeKoekert zei:
Rabbithole zei:
PlukJeeKoekert zei:

haha het interesseert mij echt niks, al zouden ze mij pesten op dit forum. Dat kan ik ook wel, minderwaardig praten over mensen op internet..vind ik best zielig xD het is niet zo dat ik geen kennis heb van ABN, maar het is gewoon gewenning denk ik.

Het gaat niet om minderwaardig praten over mensen, het gaat over een beetje ABN gebruiken enzo. Staat ook in de forumregels namelijk. En het is toch fijn om niet constant commentaar te krijgen als je ergens op een forum post. Maar nogmaals; het maakt mij niet uit, do as you like. :wink: :grin:

als het een regel is zal ik me er wel aan houden, maarja ik lees regels op fora meestal niet zo snel, omdat dit op meeste fora allemaal een beetje hetzelfde is. maargoed nu OT?

Elohtibbar

Badass junkie
PlukJeeKoekert zei:
als het een regel is zal ik me er wel aan houden, maarja ik lees regels op fora meestal niet zo snel, omdat dit op meeste fora allemaal een beetje hetzelfde is. maargoed nu OT?

Laatste offtopic opmerking dan: je bent natuurlijk niet verplicht om je 100% aan de forumregels te houden, en het was ook absoluut niet als kritiek bedoeld. Wilde je er gewoon even op attenderen, daar bedoel ik verder niks mee: no offence ofzo. :)

Beanhead

Badass junkie
MDMA, LSD, K & speed (2cb?) allemaal dit jaar. 16 dus.

Veel dingen geleerd & zeker beseft dat je het zo weinig mogelijk moet doen (omdat het veel, veel te leuk is :) )

vhg

Newbie
eerste keer harddrug was xtc :hearteyes: en dat was bij qlimax 2009, toen was ik 19 jaar. Onvergetelijke avond! :xtc:
een maandje daarna ook is coke geprobeerd. Dat is tot nu toe alles :)

nilde

Newbie
17e paddo's (maar toen was het nog legaal :grin:)
17e efedra, maar dat kon ik nog gewoon in een smartshop kopen, maar helemaal legaal was het ook niet denk ik..

19e xtc ^^

Frank123

Wijs gebruiker
nilde zei:
17e paddo's (maar toen was het nog legaal :grin:)
17e efedra, maar dat kon ik nog gewoon in een smartshop kopen, maar helemaal legaal was het ook niet denk ik..

19e xtc ^^

paddo's konden toen best nog legaal zijn. Maar mocht je pas halen als je 18 was.

W.F.L.

Badass junkie
Winehouse zei:
15 jaar : alcohol nicotine cannabis
17 jaar : grote hoeveelheden alcohol, hasj, spacecake, speed-pillen-coke-xtc, poppers, ghb, benzo's

serieus ik ben een winehouse :grin:
ik heb altijd al een belachelijk grote interesse voor drugs gehad

Je hebt nog nooit coke gedaan volgens jouw sig.. en wat is het verschil tussen die pillen en die XTC? mCPP of wat? :tearsofjoy:

13: Alcohol
14: Blowen
15: Paddo's
16: LSD, BZP, Speed, Coke, MDMA, 4-FA
17: Ketamine en GBL/GHB

psilocybine

Bewuste gebruiker
Helaas net geen 15
Paddos waren mijn eerste drug buite cannabis.
De eerste chemische harddrug die ik gebruikte was speed.
Wel het effect was toen hevig maar de afkick na 3 maand gebruik... De ergste van heel mn leven.
Keta, lsd en mdma was op mn 15de.
Het liefste tripte ik op die leeftijd. Kstak bijna om de 3 a 4 wekend een doosje paddestoele binne & lsd deed ik zodra ik het weer eens in handen kreeg.
Ondertussen ben ik uitgetript & kan ik er niet meer goed tegen
Ben dan ook als puber enkele keren énorm nasty bad gegaan dat ik dacht er nooit meer uit te komen.

memories.. :)

poezeke

Newbie
]op mijn 13 men eerste weed OPmen 15 SHIT :grin:
maar harddrugs ik denk 15 bijna 16 jaar worden ,
eerst deed ik wat speed in mijn redbul, mijn hard ging te keer , en werd actief, al snel had ik men 1ste lijntje gesnoven.en de smaak lichtjes te pakken.
daarna rond 17 jaar...... coke , .....ketaminde , ...enzo.
ergens ben ik blij dat ik dit geprobeerd heb , en heb echt suuuper :sunglasses: leuke en zotte tijden gehad(mushroom), maar ergens wou ik dat ik er nog nooit van gehoord had omdat je dan niet weet wat je mist en niet weet welk zalig gevoel je soms krijgt ,EN KAN JE ER DUS OOK GEEN GOESTING OP EMME
DAN kan het u leven niet veranderen controleren, beinvloeden, of verpesten,
en had ik veel goeie vrienden nooit zomaar laten vallen of was het vertrouwen van mijn alerliefste mama toch wel sterker en had ik nooit zo :smilingimp: agresief , ambetant en opstandig gedaan tegen haar

besluit, ik heb goede tijden gehad :) en me goed geamuzeerd :rock: :rockband: :xtc:
zou het gevoel in men leven niet willen missen van af en toe eventjes van de wereld te zijn,
maar heb heel domme dingen uitgespookt , mensen gekwetst ,en school en werk opgegeven, daar heb ik spijt van

ik hoop dat ik niet te veel heb geschreven maar heb men babbel kunnen doen ,thx

:mrgreen: :P :xtc: party on [/color]

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Eerste keer harddrugs was cocaine. Ik was toen 15. (Was achteraf hele slechte sos, en nauwelijks wat van gevoeld)

Eerste keer echt gespaced op harddrugs, was met 17 jaar en dat was op XTC.

Beste ervaring ooit. :hearteyes:

White Smoke

Eerste keer hardrugs op m'n 16e; speed. Het was heerlijk, lekker wakker, actief, sociaal en alles wat er leuk is aan pep :grin:

overalennergens

Voor mij was de eerste keer harddrugs op mijn 21e, Q-dance Presents Promo, met een behoorlijk schep MDMA kristallen. Vergeet het nooooit meer!! :hearteyes:

weyoun22

Bewuste gebruiker
Ik begon op mijn 18e met alle drugs eigenlijk. Van 16 tot 18 ging ik ieder weekend naar de discotheek en dronk ik alleen. De avond voor ik 18 werd heb ik voor het eerst een joint gerookt.

We dronken normaal ieder weekend, maar ik had maar een paar euro die avond dus ik vroeg een maat van me die af en toe blowde hoe het is enzo en of hij een joint voor me wou halen omdat ik niet genoeg geld had om drank te halen. Die avond was zo bruut en ik kon de dag erna meteen mijn eigen wiet halen xD.

Daarna zijn we vrij hard gegaan, 3 maanden later deden we ieder weekend xtc. Na een half jaar ongeveer ontdekten we speed.

Bovenaan