Mdma en lean

Jelkowbrow

Experimenterende gebruiker
Hallo allemaal heeft iemand ervaring met de combinatie Mdma of xtz en lean is het het waard of werkt het elkaar tegen en heb je minder effect van beide? En dan dus zonde van je lean? Of is het een hele leuke combo? Iemand ervaring? Ik hoor het graag!

OtherShore

Badass junkie
Laat ik allereerst vragen: heb je toegang tot lean? Er is in ons deel van de wereld niet zo makkelijk aan te komen.

Als je er aan kunt komen gaat de combinatie weinig opleveren. Xtc zal de werking van de codeïne tegengaan en de codeïne zal de werking van xtc tegengaan. Netto dus minder effect van beiden. Daarnaast heb je kans dat de promethazine in de lean de werking van xtc sterk zal remmen (het is namelijk een antipsychoticum). Allemaal redenen om het niet te doen.

Waarom vraag je naar allemaal rare combinaties @Jelkowbrow Wat is je doel?

• Like
Waarderingen: N3K0

Jelkowbrow

Experimenterende gebruiker
Laat ik allereerst vragen: heb je toegang tot lean? Er is in ons deel van de wereld niet zo makkelijk aan te komen.

Als je er aan kunt komen gaat de combinatie weinig opleveren. Xtc zal de werking van de codeïne tegengaan en de codeïne zal de werking van xtc tegengaan. Netto dus minder effect van beiden. Daarnaast heb je kans dat de promethazine in de lean de werking van xtc sterk zal remmen (het is namelijk een antipsychoticum). Allemaal redenen om het niet te doen.

Waarom vraag je naar allemaal rare combinaties @Jelkowbrow Wat is je doel?
Haha ja zeker kan ik aan lean komen dat is het probleem niet! Waarom ik al die combos wil weten is vooral omdat k het interessant vind en graag nieuwe dingen uitprobeer maar me wel eerst goed wil informeren over de risico’s en leek mijn lean en Mdma een leuke combo mits het zou werken

OtherShore

Badass junkie
Waarom ik al die combos wil weten is vooral omdat k het interessant vind en graag nieuwe dingen uitprobeer maar me wel eerst goed wil informeren over de risico’s
Eigenlijk is combineren nooit een goed idee, een enkele zeer zeldzame uitzondering daargelaten (mdma/lsd en mdma/2c-b misschien). Maar het ligt er maar net aan hoe braaf je wilt zijn in je drugsgebruik. Genoeg mensen doen dingen die strikt genomen geen ‘goed idee’ zijn, maar die ze wel lekker vinden.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Eigenlijk is combineren nooit een goed idee, een enkele zeer zeldzame uitzondering daargelaten (mdma/lsd en mdma/2c-b misschien). Maar het ligt er maar net aan hoe braaf je wilt zijn in je drugsgebruik. Genoeg mensen doen dingen die strikt genomen geen ‘goed idee’ zijn, maar die ze wel lekker vinden.
MDMA en wiet… 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

Dé combo van de eeuw.

Paranoize.

Badass junkie
Opoïden zijn een relaxte combinatie met xtc alleen is codeïne eigenlijk gwn te zwak en zo'n milde high dat je weinig verschil zult merken

Beter jointje bij de lean bijvoorbeeld

De Schurk

Belezen gebruiker
Mijn ervaring met lean is dat ik niet altijd de zelfde substantie krijg.
Ik krijg het uiteraard ook niet van mijn huisarts, maar de flesjes hebben geen etiket en kan van alles bevatten.
Mijn vorige batch was echt zoals lean moet zijn heerlijk zoet, super lekker drankje.
Die ik nu heb liggen ruikt echt chemisch, totaal anders, zal wel iets van Oxy's of en andere sterke opiaad(ik mag hopen dat het een opiaat is) aan toe gevoegd zijn.
Maar dat wil ook zegen dat je niet weet wat je binnen krijgt en in potentie extra gevaarlijk is om te combinatie met andere middelen,

Bovenaan