dubbel0seven
Bewuste gebruiker
Ik ben benieuwd of er op dit forum mensen zijn die langdurig Amfetamine gebruikt hebben ofwel verslaafd zijn geweest. Zelf ben ik ook ooit eens verslaafd geweest en ben destijds afgekickt.
Nadat ik gestopt ben met gebruiken kreeg ik last van enkele lichamelijke en geestelijke klachten. Geestelijk ben ik er spoedig weer redelijk bovenop gekomen. Maar met de tijd heb ik soms last van klachten als hart steken, steken en pijn in de borst, ontstekingen door heel mijn lichaam en voorhoofdsholten ontstekingen.
Ik leef tegenwoordig gezond, al gebruik ik sporadisch nog wel eens iets. Maar kan verder geen reden vinden wat mijn klachten zouden kunnen veroorzaken. De link met mij vroegere heftige gebruik is dan ook snel gelegd.
Nu heb ik de volgende vragen aan deze personen:
- Heb jij lichamelijk klachten ervaren tijdens de periode dat je gebruikte?
- Zijn er lichamelijke klachten ontstaan nadat je gestopt bent met gebruiken?
- Heb jij geestelijk enige problemen gehad?
- Hoe heb je deze klachten behandeld?
Ben zeer benieuwd hoe mensen hiermee om zijn gegaan. En ik hoop dat mijn klachten met de tijd minder worden of zelfs verdwijnen. Al ben ik er bang voor.....
Nadat ik gestopt ben met gebruiken kreeg ik last van enkele lichamelijke en geestelijke klachten. Geestelijk ben ik er spoedig weer redelijk bovenop gekomen. Maar met de tijd heb ik soms last van klachten als hart steken, steken en pijn in de borst, ontstekingen door heel mijn lichaam en voorhoofdsholten ontstekingen.
Ik leef tegenwoordig gezond, al gebruik ik sporadisch nog wel eens iets. Maar kan verder geen reden vinden wat mijn klachten zouden kunnen veroorzaken. De link met mij vroegere heftige gebruik is dan ook snel gelegd.
Nu heb ik de volgende vragen aan deze personen:
- Heb jij lichamelijk klachten ervaren tijdens de periode dat je gebruikte?
- Zijn er lichamelijke klachten ontstaan nadat je gestopt bent met gebruiken?
- Heb jij geestelijk enige problemen gehad?
- Hoe heb je deze klachten behandeld?
Ben zeer benieuwd hoe mensen hiermee om zijn gegaan. En ik hoop dat mijn klachten met de tijd minder worden of zelfs verdwijnen. Al ben ik er bang voor.....