Hallo beste mensen!
Ik en een vriendin van mij gebruiken al een tijdje mdma en xtc en hebben ons altijd goed aan de pauzes gehouden.. Nu hebben wij de afgelopen 3 maanden oid hier minder opgelet, omdat er heel veel vette feestjes waren en hebben wij onze pauze tot een max van 4 weken gehouden. Wij hebben gemerkt dat we nog wel effecten van de mdma voelen, zo knuffelen we iedere bekende die we tegenkomen en praten we veel
, maar merken we wel dat we niet echt meer een rush hebben die we voorheen wel hadden en echt zo lekker gaan dat we met onze ogen rollen en het lichamelijk ook lekker voelen. Ook moet ik zeggen dat wij wel het probleem hebben dat we als we iets hebben gepakt, er op gaan letten of we nou al iets voelen of niet en dit kan natuurlijk ook nadelig werken..
Nu was het plan om op het aankomende dominator gewoon weer te gaan gebruiken, maar hebben besloten om een lange pauze te nemen van de mdma en xtc en over te gaan op 2cb omdat deze niet met je serotoninelevels fucken. Mijn vraag naar jullie was dan of jullie enige ervaring hebben met zo'n lange pauze en of je dan gedeeltelijk (natuurlijk nooit meer zoals de eerste keer) weer het lekkere gevoel kan hebben. Wij hebben mdma niet zodanig misbruikt en zijn van plan om een pauze van minimaal 6 maanden in te lassen..
Enige ideeen over deze lange pauze en de weling ervan?
Ik en een vriendin van mij gebruiken al een tijdje mdma en xtc en hebben ons altijd goed aan de pauzes gehouden.. Nu hebben wij de afgelopen 3 maanden oid hier minder opgelet, omdat er heel veel vette feestjes waren en hebben wij onze pauze tot een max van 4 weken gehouden. Wij hebben gemerkt dat we nog wel effecten van de mdma voelen, zo knuffelen we iedere bekende die we tegenkomen en praten we veel
, maar merken we wel dat we niet echt meer een rush hebben die we voorheen wel hadden en echt zo lekker gaan dat we met onze ogen rollen en het lichamelijk ook lekker voelen. Ook moet ik zeggen dat wij wel het probleem hebben dat we als we iets hebben gepakt, er op gaan letten of we nou al iets voelen of niet en dit kan natuurlijk ook nadelig werken..Nu was het plan om op het aankomende dominator gewoon weer te gaan gebruiken, maar hebben besloten om een lange pauze te nemen van de mdma en xtc en over te gaan op 2cb omdat deze niet met je serotoninelevels fucken. Mijn vraag naar jullie was dan of jullie enige ervaring hebben met zo'n lange pauze en of je dan gedeeltelijk (natuurlijk nooit meer zoals de eerste keer) weer het lekkere gevoel kan hebben. Wij hebben mdma niet zodanig misbruikt en zijn van plan om een pauze van minimaal 6 maanden in te lassen..
Enige ideeen over deze lange pauze en de weling ervan?