Lange pauze na tijd veel gebruikt te hebben?

Mdmaapje

Newbie
Hallo beste mensen!

Ik en een vriendin van mij gebruiken al een tijdje mdma en xtc en hebben ons altijd goed aan de pauzes gehouden.. Nu hebben wij de afgelopen 3 maanden oid hier minder opgelet, omdat er heel veel vette feestjes waren en hebben wij onze pauze tot een max van 4 weken gehouden. Wij hebben gemerkt dat we nog wel effecten van de mdma voelen, zo knuffelen we iedere bekende die we tegenkomen en praten we veel :rolleyes: , maar merken we wel dat we niet echt meer een rush hebben die we voorheen wel hadden en echt zo lekker gaan dat we met onze ogen rollen en het lichamelijk ook lekker voelen. Ook moet ik zeggen dat wij wel het probleem hebben dat we als we iets hebben gepakt, er op gaan letten of we nou al iets voelen of niet en dit kan natuurlijk ook nadelig werken..
Nu was het plan om op het aankomende dominator gewoon weer te gaan gebruiken, maar hebben besloten om een lange pauze te nemen van de mdma en xtc en over te gaan op 2cb omdat deze niet met je serotoninelevels fucken. Mijn vraag naar jullie was dan of jullie enige ervaring hebben met zo'n lange pauze en of je dan gedeeltelijk (natuurlijk nooit meer zoals de eerste keer) weer het lekkere gevoel kan hebben. Wij hebben mdma niet zodanig misbruikt en zijn van plan om een pauze van minimaal 6 maanden in te lassen..
Enige ideeen over deze lange pauze en de weling ervan?

Bobsacamano

Badass junkie
Nadat ik andere middelen ontdekte ben ik niet zon fan meer van xtc. Ik hou er nog wel van om zo nu en dan mijn serotonine kamer leeg te trekken maar dan liever met 6-apb maar dan moet je ook de drie maanden regel aanhouden.

Ik heb er niet zon moeite mee omdat ik liever en veel vaker 2CB gebruik. Dit samen met wat speed en een jointje. Helemaal top.

MeejheM

Badass junkie
Volgens mij, na het lezen van je post, heb je een aardig goed idee van hoe het werkt.

Alternatieve middelen of manieren sneller weer klar te zijn voor de ervaring lijken me niet nodig aangezien je zelf al tijd aangeeft, wat volgens mij zeker de beste oplossing is.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik zou eerder overstappen op speed ipv 2cb maar misschien breng ik je dan op slechte ideeën.

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Bobsacamano zei:
Nadat ik andere middelen ontdekte ben ik niet zon fan meer vat xtc. Ik hou er nog wel van om zo nu en dan mijn serotonine kamer leeg te trekken maar dan liever met 6-apb maar dan moet je ook de drie maanden regel aanhouden.

Ik heb er niet zon moeite mee omdat ik liever en veel vaker 2CB gebruik. Dit samen met wat speed en een jointje. Helemaal top.

Ik sluit me hier bij aan, xtc vind ik echt zo'n nep gevoel geven nu. Allemaal leuk voor een keertje maar het is echt niet dat ik de maanden aftel tot ik weer mag.

Toch denk ik dat DOC ook wel echt vet is op een festival, maar wil dat eerst eens thuis proberen.

Mdmaapje

Newbie
benniesmitters zei:
Bobsacamano zei:
Nadat ik andere middelen ontdekte ben ik niet zon fan meer vat xtc. Ik hou er nog wel van om zo nu en dan mijn serotonine kamer leeg te trekken maar dan liever met 6-apb maar dan moet je ook de drie maanden regel aanhouden.

Ik sluit me hier bij aan, xtc vind ik echt zo'n nep gevoel geven nu. Allemaal leuk voor een keertje maar het is echt niet dat ik de maanden aftel tot ik weer mag.

Toch denk ik dat DOC ook wel echt vet is op een festival, maar wil dat eerst eens thuis proberen.

Ohh daarvan heb ik nog nooit gehoord en kan het ook nergens vinden! Wat is t precies?

prinse

Experimenterende gebruiker
Ik herken je verhaal! Ik had midden 2015 hetzelfde met xtc. Heb mezelf toen voorgenomen xtc nog 1 kans te geven na een lange pauze. Zo gezegd zo gedaan en eind naart 2016 na 7 maanden totaal geen drugs weer een keer gebruikt. Ik moet zeggen dat de pauze het dubbel en dwars waard was. Het oude gevoel was weer terug. Ik kan een lange pauze dan ook zeker aanraden.

benniesmitters

Bewuste gebruiker
prinse zei:
Ik herken je verhaal! Ik had midden 2015 hetzelfde met xtc. Heb mezelf toen voorgenomen xtc nog 1 kans te geven na een lange pauze. Zo gezegd zo gedaan en eind naart 2016 na 7 maanden totaal geen drugs weer een keer gebruikt. Ik moet zeggen dat de pauze het dubbel en dwars waard was. Het oude gevoel was weer terug. Ik kan een lange pauze dan ook zeker aanraden.

Heb je geluk, ik ben een keer een jasr gestopt en nog steeds niks. Nu accepteer ik gewoon dat het echte gevoel er niet meer is, dat wat mindere gevoel is ook wel chill en genoeg onder drugs :sunglasses:
Mdmaapje zei:
benniesmitters zei:
Bobsacamano zei:

Ohh daarvan heb ik nog nooit gehoord en kan het ook nergens vinden! Wat is t precies?

Een uit amfetamine gesynthetiseerde psychedelica als ik het goed zeg. Wel een lange trip en potente stof, maar het ziet er gewoon interessant uit. Euforie, energie en visuals, hartstikke leuk voor een festival, maar wil eeest weten hoe erg de mindfuck is. Als je dr geen pepernoot meer van snapt is het natuurlijk ook niet zo leuk voor een feest :P

Fool

Badass junkie
benniesmitters zei:
Een uit amfetamine gesynthetiseerde psychedelica als ik het goed zeg. Wel een lange trip en potente stof, maar het ziet er gewoon interessant uit. Euforie, energie en visuals, hartstikke leuk voor een festival, maar wil eeest weten hoe erg de mindfuck is. Als je dr geen pepernoot meer van snapt is het natuurlijk ook niet zo leuk voor een feest :P
Dan val je echt niet op tussen al die MDMA-koppies hoor. :P

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Mdmaapje zei:
Een lange pauze helpt sowieso wel om het effect weer wat beter te maken, maar uiteindelijk gaat het speciale van MDMA er sowieso wel vanaf ook als je je altijd netjes aan de verantwoorde dosering en pauze houd. Alleen door de verantwoorde pauze en dosering blijft het langer speciaal. Er lijkt een soort van max aantal keren te zijn dat het speciaal blijft, die max verschilt sowieso per persoon en is dus ook afhankelijk van hoe verantwoord je ermee omgaat.

Ik ben er ooit enigszins onverantwoord mee begonnen door het eerste half jaar elke maand aan de MDMA te gaan (mijn doseringen zijn wel altijd verantwoord geweest), tegen het einde van dat half jaar was het speciale er helaas af. Daarna een pauze van 8 maanden gehad en het is dus helaas nooit meer echt speciaal geworden, maar nog steeds wel een fijne ervaring. Ik doe het nu nog maar 2 a 3 keer per jaar en dan is het net leuk. Want mijn katers werden ook wel wat erger na verloop van tijd.

benniesmitters zei:
en uit amfetamine gesynthetiseerde psychedelica als ik het goed zeg. Wel een lange trip en potente stof, maar het ziet er gewoon interessant uit. Euforie, energie en visuals, hartstikke leuk voor een festival, maar wil eeest weten hoe erg de mindfuck is. Als je dr geen pepernoot meer van snapt is het natuurlijk ook niet zo leuk voor een feest
Het is niet uit amfetamine gesynthetiseerd, als in dat ze met amfetamine zijn begonnen en er toen DOC van hebben gemaakt. Het is een psychedelische amfetamine (heeft amfetamine als basis structuur), wat inhoud dat het extreem stimulerend is voor een psychedelicum. Hierdoor lijkt het mij ook wel geschikt voor op een feest. Alleen denk ik dat met name de juiste dosering enorm belangrijk is om inderdaad niet keihard te trippen en er niks meer van begrijpen, maar ook niet te weinig zodat je geen visuals en dergelijke hebt. Ik heb het nu 1 keer thuis gedaan als test, maar dat was een net niet dosering want ik was extreem onrustig maar miste wel de echte euforie en visuals en ook de mindfuck was er amper in die dosering. Een klein beetje mindfuck is wel leuk natuurlijk op een feestje. En het duurde echt bizar lang trouwens voordat ik het volledig uitgewerkt was en ik kon slapen. Ik was ergens tussen 12 en 1 in de middag begonnen en sliep uiteindelijk pas om iets van 6 uur in de nacht.

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Fool zei:
Dan val je echt niet op tussen al die MDMA-koppies hoor. :P
Haha nee maar zo wil ik er liever ook niet bij lopen, ben dr zelf vaak wel redelijk bij met M, maar als ik sommigen zie kan ik niet begrijpen dat dat nog leuk is (of nou ja stiekem wel :tearsofjoy: ) maar vind het gewoon zonde van een feest of festival waar je op een dag 150+ euro kwijt bent inclusief kaart en drugs om dan helemaal van de kaart te gaan en het moeten doen met de herinnering van "ja volgens mij heb ik het wel leuk gehad".
Psychedelibee zei:
Mdmaapje zei:
Het is niet uit amfetamine gesynthetiseerd, als in dat ze met amfetamine zijn begonnen en er toen DOC van hebben gemaakt. Het is een psychedelische amfetamine (heeft amfetamine als basis structuur), wat inhoud dat het extreem stimulerend is voor een psychedelicum. Hierdoor lijkt het mij ook wel geschikt voor op een feest. Alleen denk ik dat met name de juiste dosering enorm belangrijk is om inderdaad niet keihard te trippen en er niks meer van begrijpen, maar ook niet te weinig zodat je geen visuals en dergelijke hebt. Ik heb het nu 1 keer thuis gedaan als test, maar dat was een net niet dosering want ik was extreem onrustig maar miste wel de echte euforie en visuals en ook de mindfuck was er amper in die dosering. Een klein beetje mindfuck is wel leuk natuurlijk op een feestje. En het duurde echt bizar lang trouwens voordat ik het volledig uitgewerkt was en ik kon slapen. Ik was ergens tussen 12 en 1 in de middag begonnen en sliep uiteindelijk pas om iets van 6 uur in de nacht.

Klinkt veel belovend. Aan wat voor dosering moet ik denken dan? 1-2 mg?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
benniesmitters zei:
Klinkt veel belovend. Aan wat voor dosering moet ik denken dan? 1-2 mg?
Ik had 2mg op, maar zoals gezegd vond ik het een nogal net niet dosering. En aangezien ik wel extreem onrustig was vond ik het niet heel fijn. Wil een volgende keer 2,5 of 3mg proberen.

Ik ben trouwens wel behoorlijk zwaar en heb van psychedelica altijd wat meer nodig dan de meeste vanwege zowel gewicht als veel ervaring. Dus durf niet zomaar te zeggen of 2mg voor anderen ook een net niet dosering gaat zijn of dat het juist perfect wordt voor op een feest.

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Hmm ja dan ga ik denk ik eerst 2.5 mg proberen aangezien ik ook best wel zwaar ben en ik drugs wel aardig kan handelen. Vind moeilijke trips altijd wel leuk. Maar idd sowieso eerst thuis, ga dat niet zomaar op een feest doen.

Bovenaan