Nadat mijn eerste LSD ervaring een succes was, besloot mijn meissie dat ook zij het graag wilde proberen.
Omdat zij met paddo's vele malen gevoeliger is als ik, op de zelfde dosering tript zij de pan uit terwijl ik een mellow tripje heb, hebben we echt een minimale dosering geprobeerd; net iets meer dan een half zegeltje van 50 a 65 ug (Dus +/- 25 a 35 ug voor haar deze keer). Uiteindelijk was het een groot succes, ze heeft zich heel de dag heeeeeeeerlijk gevoeld, diverse uitgebreide lachbuien gehad, heerlijk van muziek genoten en we hebben heerlijk diepe gesprekken gehad (nadat ik een paar uur gesit had bij d'r had ik wel door dat het goed zat en ben ik met m'n ganja-pijpje aan de slag gegaan tijdens het vergezellen...
). De afsluiter was helemaal spannend, maar de details zal ik jullie besparen, haha.
Buiten haar fijne, relaxete en blije gevoel had ze geen visuals. Ten minste, de blauwe lucht zag er wel iets mooier blauw uit zij ze, maar visuals zoals ze bij paddo's heeft bleven uit. Dus een uur of 4 in de trip nog een kwart zegel er bij, maar dat maakte het geheel geen iets heftigere trip. Dus mijn vraag: Het in de trip bijnemen van een (ongeveer) gelijke hoeveelheid LSD, verlengt dat de trip alleen (ze was tot diep in de nacht lekker muziek aan het luisteren omdat ze nog niet kon slapen), of maakt het er ook heftigere trip van?
Omdat zij met paddo's vele malen gevoeliger is als ik, op de zelfde dosering tript zij de pan uit terwijl ik een mellow tripje heb, hebben we echt een minimale dosering geprobeerd; net iets meer dan een half zegeltje van 50 a 65 ug (Dus +/- 25 a 35 ug voor haar deze keer). Uiteindelijk was het een groot succes, ze heeft zich heel de dag heeeeeeeerlijk gevoeld, diverse uitgebreide lachbuien gehad, heerlijk van muziek genoten en we hebben heerlijk diepe gesprekken gehad (nadat ik een paar uur gesit had bij d'r had ik wel door dat het goed zat en ben ik met m'n ganja-pijpje aan de slag gegaan tijdens het vergezellen...
). De afsluiter was helemaal spannend, maar de details zal ik jullie besparen, haha. Buiten haar fijne, relaxete en blije gevoel had ze geen visuals. Ten minste, de blauwe lucht zag er wel iets mooier blauw uit zij ze, maar visuals zoals ze bij paddo's heeft bleven uit. Dus een uur of 4 in de trip nog een kwart zegel er bij, maar dat maakte het geheel geen iets heftigere trip. Dus mijn vraag: Het in de trip bijnemen van een (ongeveer) gelijke hoeveelheid LSD, verlengt dat de trip alleen (ze was tot diep in de nacht lekker muziek aan het luisteren omdat ze nog niet kon slapen), of maakt het er ook heftigere trip van?