Lage dosering LSD -> effecten?

Spatzi

Belezen gebruiker
Nadat mijn eerste LSD ervaring een succes was, besloot mijn meissie dat ook zij het graag wilde proberen.

Omdat zij met paddo's vele malen gevoeliger is als ik, op de zelfde dosering tript zij de pan uit terwijl ik een mellow tripje heb, hebben we echt een minimale dosering geprobeerd; net iets meer dan een half zegeltje van 50 a 65 ug (Dus +/- 25 a 35 ug voor haar deze keer). Uiteindelijk was het een groot succes, ze heeft zich heel de dag heeeeeeeerlijk gevoeld, diverse uitgebreide lachbuien gehad, heerlijk van muziek genoten en we hebben heerlijk diepe gesprekken gehad (nadat ik een paar uur gesit had bij d'r had ik wel door dat het goed zat en ben ik met m'n ganja-pijpje aan de slag gegaan tijdens het vergezellen... :stoned: ). De afsluiter was helemaal spannend, maar de details zal ik jullie besparen, haha. :wink:

Buiten haar fijne, relaxete en blije gevoel had ze geen visuals. Ten minste, de blauwe lucht zag er wel iets mooier blauw uit zij ze, maar visuals zoals ze bij paddo's heeft bleven uit. Dus een uur of 4 in de trip nog een kwart zegel er bij, maar dat maakte het geheel geen iets heftigere trip. Dus mijn vraag: Het in de trip bijnemen van een (ongeveer) gelijke hoeveelheid LSD, verlengt dat de trip alleen (ze was tot diep in de nacht lekker muziek aan het luisteren omdat ze nog niet kon slapen), of maakt het er ook heftigere trip van?

Echelon

Belezen gebruiker
over het algemeen is het zo da als je na de piek eenzelfde dosis erbij dropt, je de trip alleen maar verlengd .
misschien is het goed om even te onderzoeken waarom je vriendin de trip op paddo's als zo heftig ervaart... is het de mindfuck, de bodyload?
Die zijn namelijk sowieso minder op (goeie) LSD.
Ze zou dan in principe een grotere hoeveelheid kunnen nemen.

Spatzi

Belezen gebruiker
De heftigere reactie bij paddo's is niet zozeer mindfuck of visuals, maar actievere waarneming van alles om haar heen. Haar muziekbelevenis is vrij heftig op paddo's, maar bij LSD was dat een stuk minder. Met LSD had ze dan weer een veel vrediger en gelukkig gevoel als bij paddo's, daar is ze lichamelijk blijkbaar veel onrustiger onder. Zo'n makkelijk te triggeren lachbui als op LSD heeft ze nog nooit gehad en was erg leuk, zowel voor haar als voor mij! :) Nog nooit iemand zo zien schateren om de ikea keuken-catalogus, haha!

De volgende keer probeert ze gewoon lekker een hele zegel, nu ze een halve moeiteloos wist te genieten. Met anderhalve was ik aardig van het padje af de vorige keer, dus ik neem dan lekker ook een hele. Lekker genieten met z'n 2! :grin:

L

Lid 6909

Gast
Bijnemen werkt wel, maar dan moet je minimaal het dubbele van je eerste dosis.
Oftewel, als ze begon met een halve, moest ze een hele bijnemen, dan versterk je het effect wel.

Hopen dat ze de visuals van LSD nog te zien krijgt, sommige mensen trippen visueel de pan uit op paddo's en krijgen geringe visuals met LSD, ook bij hogere doseringen niet. Maar ik denk dat het wel goed gaat komen bij je vriendin, ik heb met zo'n halve zegel van 65mics ook geen visuals hoor, alleen kleine patronen als ik goed mijn best doe.

Ik zeg succes :wave:

als je na ongeveer 2 uur bijneemt heb je een even sterke piek als wanneer je het in 1 keer zou nemen, maar korter, en de totale trip duurt langer.

cronos

Wijs gebruiker
hangt volgens mij van persoon tot persoon af,ooit ook eens een hele zegel genomen(180 microgram) en een 90 minuten later nog een halveke erbij,ik had er wel sterkere visuals door...maarja elke trip is anders...de 1ne persoon heeft van een halve zegels al visuals,terwijl de andere er 1,1,5,of max 2 moet nemen...maar dat is voer voor discussie...heb het nochtans al meegemaakt dat ik wat meer moet nemen om dezelfde tripniveau te kunnen halen dan de andere persoon :wave:

Bovenaan