Ik heb een tijdje gewerkt bij De Tuinen (Holland & Barrett). Ik ben daar sinds korte tijd weg omdat ik te weinig uren kreeg aangeboden dus te weinig inkomsten had. Maar in die tijd dat ik daar heb gewerkt heb ik verschillende interne opleidingen moeten volgen om een zo goed mogelijk beeld te krijgen wat de supplementen en overige producten precies inhielden en deden met het menselijk lichaam. Zo heb ik ook veel geleerd over supplementen als magnesium, L-tryptofaan, 5HTP maar ook supplementen als maca en co-enzymen zoals Q10.
Je hebt een potje L-tryptofaan gekocht en waarschijnlijk hoef ik je niet uit te leggen waar je dit voor hoeft te gebruiken. Wacht inderdaad minstens 24 uur voordat je aan een kuur L-tryptofaan begint. Daarbij wil ik je ook zeggen dat supplementen pas na een bepaalde tijd aanslaan; bij sommige slaan ze zelfs helemaal niet aan. Het ligt eraan hoe gevoelig je bent. Om een optimaal resultaat te bereiken, zul je de L-tryptofaan consequent moeten blijven slikken. Dus niet een dag overslaan en ook niet stoppen wanneer je denkt niets te voelen. Bij de meeste mensen slaat het effect na zo'n 3 weken pas aan. Als je op een gegeven moment echt het gevoel hebt dat het product niet werkt, dan kun je het beter staken. Maar proberen kan zeker geen kwaad, mits je het inneemt nadat de MDMA volledig is uitgewerkt (na 24 uur). Wat ook erg belangrijk is, is dat je voldoende slaapt, goed gevarieerd eet (dus niet alleen maar fastfood zoals patat, hamburgers, etc.) maar aardappeltjes, vlees, groente... Je weet het denk ik zelf wel. Ga online eens op zoek naar lekkere recepten waar een hoog gehalte aan vitamines in zitten. Vertroetel jezelf. Zo wordt de dip in ieder geval een stuk minder.