Kzit in de problemen

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
mja - beetje onhandig van mij idd.

sorry , dan heb ik niets nuttigs voor je , behalve - over 10 jaar zijn ze dit hopelijk weer vergeten.

Roper207

Experimenterende gebruiker
uhm als je nog tijd hebt

ik weet niet of dit een mythe is of niet maar goed

- veel water drinken constant tot de drug test

super veel water drinken vlak voor de test voor wat ik hoorde al dat spul dat getest word drijft ofzo

veel water drinken en een klein beetje pissen in dat bakje (en als ze ochtend urine willen moet je wat eerder opstaan:)

edit:
ik had nog niet gezien dat het voorbij was maar ik laat dit wel staan mischien heeft iemand een eactie hierop:P

Boner

Belezen gebruiker
In je pis zit het tot 3 weken, als je ongeveer 4 joints per dag rookt.
Heb het al veel getest dus het is waar. In theorie is het 6 weken maar praktijk toont ana dat het 3 weken er in zit. In je bloed zit het wel langer!

Smoke ze effe niet jongen :rockband:

Niko

Newbie
Een paar goeie tips om zo'n test te slagen zijn:

1. Veel citroensap drinken
2. Veel bier zuipen (serieus waar, omdat je dan heel veel moet pissen en zo haal je het uit je urine)
3. Wanneer je moet pissen krijg je een klein bakje die je moet vullen. Een goed trucje daarvoor is om eerst in de plee te pissen dan in het potje en de rest in de plee weer. Dit omdat er in het middelste urine de minste sporen van thc zitten.

Een vriend van mij moet elke 2 weken zo'n test doen en hij smoket 5 dagen van tevoren niet, doet deze trucjes en hij haalt het altijd.

jelle_s

Newbie
Eerlijkheid duurt het langst, in men klas zit ook een turkse jongen die heeft moeten pissen van zen ouders, zijn vader ging hem kapot maken moesten ze iets gevonden hebben (zen ouders dachten dat hij coke snoof omdat ie te veel "gericht was op zijn neus", met zen duim erover wrijven en zo, de typische dingen die je doet als je snuift, hij heeft negatief getest en had de dag ervoor gesmoord. Een vriend van me die samen met mij dagelijks rookt, heeft al regelmatig testen moeten doen (politie, toelating bij defensie, ouders in het verleden, voor zichzelf) en hij test iedere keer negatief. Het hangt er van af welke testen, wat qualiteit, pistesten zijn niet zo betrouwbaar, op haarvaten en dergelijke allemaal wel.

Persoonlijk heb ik nog geen 1 test moeten doen, omdat ik eerlijk was tegen men ouders, ze konden er niet zo veel tegen hebben want men vader blowed ook

cropp

Badass junkie
Niko zei:

2. Veel bier zuipen (serieus waar, omdat je dan heel veel moet pissen en zo haal je het uit je urine)
3. Wanneer je moet pissen krijg je een klein bakje die je moet vullen. Een goed trucje daarvoor is om eerst in de plee te pissen dan in het potje en de rest in de plee weer. Dit omdat er in het middelste urine de minste sporen van thc zitten.

Een vriend van mij moet elke 2 weken zo'n test doen en hij smoket 5 dagen van tevoren niet, doet deze trucjes en hij haalt het altijd.

topic is anderhalve maand oud, maar goed

veel BIER is bullshit, want dat heeft niets met bier te maken, en moslims drinken niet...

en puntje 3 is volgens mij kwats...

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
Niko zei:

.

HA HA HA Dit noemt men een MID-STREAM staalname , word gebruikt om een steriele staal te nemen van urine ...
En wat betreft meer of minder urine in deze 'zeikstraal' ? DIKKE ONZIN , een beetje anatomie ?

Thc word opgenomen via de longen en komt terecht in het bloed . Je bloed word gezuiverd in je nieren... (om er dieper op in te gaan ... in je nefronen ) Vanuit je nieren word de urine via de ureter naar je blaas gebracht , in je blaas zit dus de urine met de thc in... Als er in je urine dan 1% THC zit en je plast zal er in ELK DEEL VAN JE URINE dat in je blaas zit evenveel THC zitten.... % blijven % ...

iraqio

Belezen gebruiker
cropp zei:
Niko zei:

topic is anderhalve maand oud, maar goed

veel BIER is bullshit, want dat heeft niets met bier te maken, en moslims drinken niet...

en puntje 3 is volgens mij kwats...

hij is geen moslim :wink: anders zouden we ook niet samen blowen :wink:

GanjaLove

Newbie
Ik zou als ik jou was gewoon even rustig aan doen inderdaad, gewoon blijven smoken maar proberen het met mate te doen en ervan te genieten :stoned: I bet you do :grin: :stoned:

tja, als je ooit nog een keer een test moet doen gewoon paar liters water per dag naar binnen werken en rond het middag uur gaan sporten :beer:

:stoned:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
SchilDpadDo zei:
Het schijnt ook dat als je veel water met citroensap drinkt , dat het dan ook ''oplost'' en dat het op een bloedtest niet meer te zien is.. Een vriend van mij heeft dit geprobeert, volgens hem hebben ze niets gevonden ..

Maar als ik jou was, en je wilt het echt niet vertellen , gebruik iemand anders pis.

Ik wens je suc6.

(wil wel graag afloop weten :tearsofjoy: )

nee helpt niet, maakt niet ut wat je drinkt,. azijn drinken, citroensap drinken, is alleen slecht voor je maag. te veel water drinken is ook niet goed.
Als je veel blowt, duurt het gewoon minimaal 4 weken voordat het uit je lichaam is.
Geen vet eten en sporten, dat bevordert de afname van afbraak stoffen wel weer.

Tekno

Experimenterende gebruiker
Volgens mij is THC pas dertig dagen na je laatste snaak helemaal uit je bloed.

acidboy

Badass junkie
Niko zei:

Dit is allemaal onzin.

Die midstream urine.. nouja goed, daar is al een reactie over geplaatst.

MDMA<3

Belezen gebruiker
Drink veeeeeeeeeeeeeeeeeel water een uur voor je de test moet doen en de avond ervoor ook en boel
dit spoelt je lever schoon

cropp

Badass junkie
Tekno zei:
Volgens mij is THC pas dertig dagen na je laatste snaak helemaal uit je bloed.
hangt af van hoeveel je blowt, als je veel blowt zit er uiteraard ook meer in je piesje, en duurt het langer voor het er uit is...

Oom Klaas

Badass junkie
Wat zitten hier allemaal geweldige "truukjes",
die niet werken :tearsofjoy:

Zelfs met een lichte mate blowen kan de THC nog 7 weken aantoonbaar zijn,
en dat heb ik meegemaakt, maar 't kan ook in (letterlijk) 5 dagen uit je urine.

Niet gebruiken, of eerlijk zijn.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Oom Klaas zei:
Wat zitten hier allemaal geweldige "truukjes",
die niet werken :tearsofjoy:

Zelfs met een lichte mate blowen kan de THC nog 7 weken aantoonbaar zijn,
en dat heb ik meegemaakt, maar 't kan ook in (letterlijk) 5 dagen uit je urine.

Niet gebruiken, of eerlijk zijn.

QFT :)

Niko zei:

Nou mijn neef heeft ook eens pottje pis moeten doen en hij nam veel biergist pillen en zei dat dat helpt hij heeft zo een half jaar aan een stuk pottje pis gedaan en elke dag nog aant blowen :stoned:

Purple haze

Bewuste gebruiker
Deep Blue zei:
Ik denk dat je het na 2 weken niet meer in je pis terugvind. THC is nl. apolair, en lost dus slecht op in water.

In je haar of je vetweefsel daarentegen, blijft het weken zitten.

grtz.

Maanden zelfs :)

endor

Badass junkie
Anti-Neocon zei:
Vandaag werd ik chill om 12 uur wakker. Mijn moeder kwam om 12:15 thuis ze zegt tegen mij jah we moeten praten. Dus ik denk gaat waarschijnlijk over mijn rapport enzo, maar ze zegt opeens jah we gaan afspraak maken met de dokter en we laten je pis testen.

Ze heeft blijkbaar met een collega van haar gepraat over mij en die zei tegen haar de kenmerken van het uiterlijk als iemand cannabis heeft gebruikt.

Ik blow nu een jaar, ik begon rustig maar nu tog wel elke dag een blow of 2 en ik weet dat cannabis lang in mijn lichaam blijft maar is 2 weken stoppen met cannabis roken voldoende om te slagen met een pis test?

ga naar de apotheker , koop europerine ofzoiets , dat is voor blaasontstekingen.
dat reinigt eveneens je pis op gebied van de afbraakstoffen van cannabis , maar tis wel de bedoeling dat je dan efkes stopt
je pist wel enkele dagen fluo kleurtjes , maar dat is niet erg :)

Bovenaan