silk_flower
Experimenterende gebruiker
Ik heb net mijn kweeksetje psylocibe cubensis van het postkantoor gehaald en bij het uitpakken ontdekte ik al een groen stipje schimmel op de bodem...
Nu las ik hier viewtopic.php?f=13&t=21248 al iets:
-Zie je groene vlekken op het vermiculite dan heb je een besmetting met een schimmel, hier doe je niks tegen. Je oogst kan toch nog redelijk zijn.
Iemand anders dit probleem ook gehad? Zal er nog iets uitkomen?
En is het verstandiger om het te laten zitten en hopen dat het hierbij blijft of met een (zo steriel mogelijk) pincet het eruit te pakken?
Jammergenoeg is de webshop waar ik het heb gekocht een maand dicht ivm vakantie, daar kan ik het dus niet vragen. Vandaar mijn hoop op jullie
Nu las ik hier viewtopic.php?f=13&t=21248 al iets:
-Zie je groene vlekken op het vermiculite dan heb je een besmetting met een schimmel, hier doe je niks tegen. Je oogst kan toch nog redelijk zijn.
Iemand anders dit probleem ook gehad? Zal er nog iets uitkomen?
En is het verstandiger om het te laten zitten en hopen dat het hierbij blijft of met een (zo steriel mogelijk) pincet het eruit te pakken?
Jammergenoeg is de webshop waar ik het heb gekocht een maand dicht ivm vakantie, daar kan ik het dus niet vragen. Vandaar mijn hoop op jullie