kwaliteit??!!

poe

Newbie
verstopte neus, zeer pijnlijke neus, drukkende hoofdpijn rondom de schedel, straalpijnen tot ver in je tanden, tranende ogen, praten alsof je je neus dichtgeknepen heb, korsten in je neus, bloedneus. extreme hartklopppingen. zo ff wat lichamelijke en vervelende bijverschijnselen van vooral slechte coke. Wie kent ze niet zo ik zeggen, maar vooral wie kent ze nog niet zo lang.
Zelf gebruik ik al jaren met enige regelmaat coke. Ik koop nooit op straat en altijd bij "gerenomeerde"dealers. Echter de laatste maanden, misschien zelfs iets langer valt het mij op dat er heel slecht aan goede kwaliteit te komen is. Voor de duidelijkheid, met goede kwalileit word niet bedoelt puur. Vanaf 50% mag men al spreken van redelijke of goede kwaliteit. Daarboven is soweiso in de grammenmarkt weinig sprake van.
Wat wel ook belangrijk is, is waar de resterende procenten uit bestaan en hoe schadelijk deze zijn.
Hier staan op het moment de kranten vol over met welke troep de coke versneden word. Wat ze erin stoppen is beyond imagination.
Ook vanuit NL krijg ik te horen dat het ronduit slecht is de laatste tijd. Ik ben wel benieuwd naar ervaringen van jullie.

nog wat tips om last te verminderen;
neem kleine snuifjes tegelijk
was je neus tussendoor met lauw water (niet te lang, gaat ie irriteren)
spoel regelmatig met zout water (eerst water koken)
Voor mensen in de tropen kan regelmatig zwemmen ook helpen
probeer af en toe te stomen (sinussen)
doe wat vasaline op de randjes van je neusgaten (worden ze niet schraal en rood, en daar neem je toch de coke niet mee op)
Zorg dat je een doos tissues in huis heb,(beter dan wcpapier, zachter dan stoffen en dus minder schrale neus)
zet niet teveel kracht bij het snuiten beter om een loopneus te deppen
MOcht je nu toch kutspul hebben, en er last of pijn van hebben, NEEM JE VERLIES, en teft het weg!

Mr. Decay

Belezen gebruiker
Over de kwaliteit de laatste tijd ben ik erg tevreden, ik krijg het via vrienden van me en die regelen echt topspul.. snuift weg als een wolkje en doet zijn werk echt goed, maar ik snuif dan ook nooit meer dan een halve gram weg op een avond. Ik weet niet hoeveel jij gebruikt maar daar kan het natuurlijk ook aan liggen.. Greetz

ps: ik vind sos altijd best relaxt alleen naarmate je meer gaat snuiven vind ik het effect er nou niet echt beter van worden.. wat jij?

poe

Newbie
ik gebruik zelf tussen een halve en hele per avond, beetje afhankeliijk hoe lang de avond is, met wie en waar. Klopt zeker dat de problemen gelijk evenredig zijn met de hoeveelheid. Feit is dat je bij goede sos belachelijk grote hoeveelheden kan gebruiken zonder ergens last van te hebben (de kater niet meegerekend)
Is goed dat jij nog aan goede kan komen. geniet er van zolang het nog kan dan. :smoke:
weet je toevallig waar het vandaan komt?

Mr. Decay

Belezen gebruiker
Die vriend van me haalt het vanuit de hoofdstad maar meer kan ik er ook niet over zeggen..maar omdat het directe connectie is staat het garant voor kwaliteit.. Maar ik heb nog geen antwoord gekregen op Mijn vraag :) vind jij sos ook niet minder worden naarmate je meer gebruikt?

poe

Newbie
hm over je vraag. Ja, de gewenning groeit evenredig met de hoeveelhied. dus hoe meer je gebruikt, hoe minder je er van merkt en dus hoe meer je er weer van nodig heb. terwijl de kans op doorsnuiven redelijk gelijk blijft. TOch is het wel redelijk te sturen. een gram op een avond zou voor iedereen genoeg moeten zijn.
Ook al zou je heel veel gebruiken merk je nog wel kwaliteitsverschil. Nu is coke sowieso een redelijke subtiele drug wat effecten aangaat. Het effect komt veel minder hard aan dan bij bv xtc of zelfs wiet. Het effect onderkennen is vaak een soort betrappen van jezelf. Als je na een snuifie jezelf ineens betrapt op en vlijmscherpe urenlange monoloog vol met wereldreddende oplossingen weet je ineens dat het goede coke was :grin:

Mr. Decay

Belezen gebruiker
Haha.. ja dat heb ik meermaals gehad, maar vooral een x in het dorpje waar mijn ouders vandaan komen.. in brabant op de kermis hehe, stond daar samen met een vriend van me 3 avonden achter mekaar met bier en sos de hele bende aan mekaar te lullen, dat was dan ook wel meteen de meest geniale ervaring, en ook een keer toen ik naar awakenings festival was en smiddags wat jointjes had gerookt.. een puntje en ik was ineens weer fris en fruitig :grin:

Delirium

Badass junkie
poe zei:
Zelf gebruik ik al jaren met enige regelmaat coke. Ik koop nooit op straat en altijd bij "gerenomeerde"dealers.

Waar kun je ze aan herkennen, het keurmerk dat ze dragen? :wink:

Ontopic: gister voor het eerst in een paar maanden weer eens aan de sos gegaan. Ik kreeg wit/geel achtig spul, wat een beetje olie-ig was. Ik dacht natuurlijk meteen aan pep, maar zo rook het niet. Na een paar sniffies was ik toch blij te concluderen dat het zeer goede kwaliteit was! :)

Zo raar hoe je, ook al haal je steeds bij dezelfde dealer, toch elke keer weer ander spul voorgeschoteld krijgt :confused:

crackerr

Newbie
Het komt toch iedere keer anders ons landje binnen, Er is niet een standaard waar sos aan moet voldoen, om van "goede" kwaliteit te zijn.

Laatste tijd kom ik veel Fingers tegen, deze zijn van zeer goede kwaliteit.

en voor een mooi prijsje, 1 finger van tien gr, tussen de 320 en 350

rich28

Experimenterende gebruiker
hehe geroneemred dealers??, staandie nde goud gids?..makkelijk. Neemaar met sos moet je gewoon weten bij wie je hethaalt. De ene versnijdt 7/10 deander4/10.......enja wat ze erdoorheengooien?van allessssss paracetamol,poedersuiker,codeine.cafeine...echt vergif,maargoedik haal he bij en dealoerdie he onder mijn ogen versnijdt, dus echte teringzooi zit er niet in hier.En wa is goede coke?ligt ook aan mijn stemming/fitheid en hoe he valt.....moeilijk te zeggen... Op dit moment valt die redelijkzwak omdak nog nie geslapen heb, terwijl het opzicht redelijk spul is, maarja je lichaan heeft ook wensen....bijv.nice chicks,2 in bed,maarja die komen natuurlijk niet :confused: :confused: maar ff zonder gelul, delaatste tijd vind ik de coke er hier wel weer op vooruiit gaan, half jaar geleden voelde je bij zijn naaidealer net ietsjes na een gram...gaat nergens over...na een halve moet je hem toch welredelijk voelen vind ik en zo niet dan naait die je....zo goedkoop ist allemaal nit.
gr.rich

Ik heb hier echt hele goeie shit. Verkrijgbaar in normale straat kwaliteit en in VIP kwaliteit. Zelfs de straatkwaliteit overtreft het gemiddelde. VIP versie is niet voor beginners....

Om dit te kunnen krijgen heb ik Spaans moeten leren :wink:

Hillbilly bastard

Bewuste gebruiker
Aan kwalitatief goeie coke kan ik altijd geraken, daar struikel ik bij wijze van spreken bijna over. Spijtig genoeg ben ik niet zo'n coke fan en aan kwalitatief goeie speed geraken is voor mij momenteel spijtig genoeg vééééél moeilijker.

Bovenaan