verstopte neus, zeer pijnlijke neus, drukkende hoofdpijn rondom de schedel, straalpijnen tot ver in je tanden, tranende ogen, praten alsof je je neus dichtgeknepen heb, korsten in je neus, bloedneus. extreme hartklopppingen. zo ff wat lichamelijke en vervelende bijverschijnselen van vooral slechte coke. Wie kent ze niet zo ik zeggen, maar vooral wie kent ze nog niet zo lang.
Zelf gebruik ik al jaren met enige regelmaat coke. Ik koop nooit op straat en altijd bij "gerenomeerde"dealers. Echter de laatste maanden, misschien zelfs iets langer valt het mij op dat er heel slecht aan goede kwaliteit te komen is. Voor de duidelijkheid, met goede kwalileit word niet bedoelt puur. Vanaf 50% mag men al spreken van redelijke of goede kwaliteit. Daarboven is soweiso in de grammenmarkt weinig sprake van.
Wat wel ook belangrijk is, is waar de resterende procenten uit bestaan en hoe schadelijk deze zijn.
Hier staan op het moment de kranten vol over met welke troep de coke versneden word. Wat ze erin stoppen is beyond imagination.
Ook vanuit NL krijg ik te horen dat het ronduit slecht is de laatste tijd. Ik ben wel benieuwd naar ervaringen van jullie.
nog wat tips om last te verminderen;
neem kleine snuifjes tegelijk
was je neus tussendoor met lauw water (niet te lang, gaat ie irriteren)
spoel regelmatig met zout water (eerst water koken)
Voor mensen in de tropen kan regelmatig zwemmen ook helpen
probeer af en toe te stomen (sinussen)
doe wat vasaline op de randjes van je neusgaten (worden ze niet schraal en rood, en daar neem je toch de coke niet mee op)
Zorg dat je een doos tissues in huis heb,(beter dan wcpapier, zachter dan stoffen en dus minder schrale neus)
zet niet teveel kracht bij het snuiten beter om een loopneus te deppen
MOcht je nu toch kutspul hebben, en er last of pijn van hebben, NEEM JE VERLIES, en teft het weg!
Zelf gebruik ik al jaren met enige regelmaat coke. Ik koop nooit op straat en altijd bij "gerenomeerde"dealers. Echter de laatste maanden, misschien zelfs iets langer valt het mij op dat er heel slecht aan goede kwaliteit te komen is. Voor de duidelijkheid, met goede kwalileit word niet bedoelt puur. Vanaf 50% mag men al spreken van redelijke of goede kwaliteit. Daarboven is soweiso in de grammenmarkt weinig sprake van.
Wat wel ook belangrijk is, is waar de resterende procenten uit bestaan en hoe schadelijk deze zijn.
Hier staan op het moment de kranten vol over met welke troep de coke versneden word. Wat ze erin stoppen is beyond imagination.
Ook vanuit NL krijg ik te horen dat het ronduit slecht is de laatste tijd. Ik ben wel benieuwd naar ervaringen van jullie.
nog wat tips om last te verminderen;
neem kleine snuifjes tegelijk
was je neus tussendoor met lauw water (niet te lang, gaat ie irriteren)
spoel regelmatig met zout water (eerst water koken)
Voor mensen in de tropen kan regelmatig zwemmen ook helpen
probeer af en toe te stomen (sinussen)
doe wat vasaline op de randjes van je neusgaten (worden ze niet schraal en rood, en daar neem je toch de coke niet mee op)
Zorg dat je een doos tissues in huis heb,(beter dan wcpapier, zachter dan stoffen en dus minder schrale neus)
zet niet teveel kracht bij het snuiten beter om een loopneus te deppen
MOcht je nu toch kutspul hebben, en er last of pijn van hebben, NEEM JE VERLIES, en teft het weg!