lysergine25 zei:je voelt het aan de structuur er mag niets ahrds in zitten het moet tussen je vingers oplossen als talkpoeder
en je ziet het aan de kleur
en je ruikt aan de geur
er mag geen vocht uitdruipen
mijn laatste sample was 73%
Kenobi zei:Nu a.s zaterdag weer eens een keertje gebruiken, van dezelfde dealer en dezelfde kwaliteit dus ik neem aan dat het gewoon weer goed komt
Tufnut zei:lysergine25 zei:je voelt het aan de structuur er mag niets ahrds in zitten het moet tussen je vingers oplossen als talkpoeder
en je ruikt aan de geur
Geur en kleur zijn niet echt goede indicatoren.
Kenobi zei:Nu a.s zaterdag weer eens een keertje gebruiken, van dezelfde dealer en dezelfde kwaliteit dus ik neem aan dat het gewoon weer goed komt
Ik hoop het voor je. In feite geldt dit alleen als je ineens een voorraadje hebt ingeslagen, zodat je zeker weet dat het hetzelfde is als de vorige keer. Je dealer zal het wel zeggen dat het hetzelfde is, maar dat is geen garantie. ook voor dealers geld namelijk dat ervaringen uit het verleden geen garantie voor de toekomst bieden.
lysergine25 zei:je voelt het aan de structuur er mag niets ahrds in zitten het moet tussen je vingers oplossen als talkpoeder
en je ruikt aan de geur
Liesette zei:er zijn meer mensen die huns drugs inkoop serieus nemen ...
wat dacht u van uncut 85 % Colombiaanse ouwe goede witte cocaine kwam zomaar voorbij, en ik ben echt trots op die lui dat het uberhaupt ergens is.
![]()
doordat je niet strak staat.alcoholist zei:.hoe herken je troep?

19hyperdrive80 zei:Heb nu 72.3%.
ga mn 6e dag in![]()
![]()
![]()
![]()
JAZZZZZZZeeeekkkkkkkkkkeeeer DE APOTHEKER
hahahahahaha
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Severin zei:83 %( das pas genieten )
Svali zei:Severin zei:83 %( das pas genieten )
Dat zal alleen niet gaan omdat je altijd 27% amfetamine-sulfaat (zout) nodig hebt om het te kunnen snuiven. Alles boven de 73% zijn fabeltjes. Maar misschien ken je een producent die het inmiddels wel is gelukt, maar dat betwijfel ik.
Zo geef je natuurlijk een schot voor open doel.Svali zei:Het zou wel kunnen met injecteren misschien. Doe je dat?
Ik geloof het dus niet zomaar. Ik zeg niet dat het niet zou kunnen, op chemisch vlak ontbeer ik de kennis, maar ik weet wel dat speed bijna alleen in vaste vorm op de markt is. Hoe weet je eigenlijk het percentage? Heb je het laten testen?Severin zei:Ik injecteer inderdaad, en dan kun je wel aan de 83 % komen.
Als ik het in poedervorm haal dan heb ik rond de 70%.
Zo geef je natuurlijk een schot voor open doel.
maar ik weet wel dat speed bijna alleen in vaste vorm op de markt is.
Tufnut zei:Dat is alleen maar goed toch?!
Veel plezier alvast.
de GT zei:poeder is een tijdje kut geweest, maar inmiddels weer terug naar het oude niveau van om en rond de 70%.
Ook nog steeds een (geseald) flesje vloeibaar liggen, maar daar heb ik toch niet echt mee. Licht hier meer te verstoffen dan dat het echt enig doel gaat dienen hehe. Kreeg dat een keer als tester mee, maarja wat moet ik nou met vloeibaar als ik ook poeder mn neus in kan jagen.
Iets met gebruiksvriendelijkheid, ditdat...