kwaliteit speed

pancake

Newbie
De laatste jaren de kwaliteit van pep beroerd achteruit gegaan. Ik ben benieuwd hoe beroerd het nu eigenlijk is. Voor degenen die hun pep hebben laten testen, hoeveel procent had je? 33% hiero

Rain

Bewuste gebruiker
Naar mijn mening is het nogal lastig om goeie pep te verkrijgen de laatste jaren. toevallig had ik wat goeds te pakken 1 jaar geleden, maar sindsdien geen geluk meer gehad.

Mensen verkopen zooi..

:(

alcoholist

Wijs gebruiker
ik zelf gebruik geen pep,kennik niet tegen,maar moest pas voor een maatje een grammetje halen,en dat zag en rook aardig goed,niet laten testen.. dus tog even uit nieuwsgierigheid de vraag..hoe herken je troep? en wat zijn de trucs om het goed te laten lijken?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
je voelt het aan de structuur er mag niets ahrds in zitten het moet tussen je vingers oplossen als talkpoeder

en je ziet het aan de kleur

en je ruikt aan de geur

er mag geen vocht uitdruipen

mijn laatste sample was 73%

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Mijn laatste was 45%. Op zich wel te doen, maar het kan natuurlijk beter.

Kenobi

Experimenterende gebruiker
Paar maandjes geleden voor de eerste keer speeds gebruikt. Voelde geweldig. Nu a.s zaterdag weer eens een keertje gebruiken, van dezelfde dealer en dezelfde kwaliteit dus ik neem aan dat het gewoon weer goed komt :hearteyes:

Tufnut

Badass junkie
lysergine25 zei:
je voelt het aan de structuur er mag niets ahrds in zitten het moet tussen je vingers oplossen als talkpoeder

en je ruikt aan de geur

Geur en kleur zijn niet echt goede indicatoren.

Kenobi zei:
Nu a.s zaterdag weer eens een keertje gebruiken, van dezelfde dealer en dezelfde kwaliteit dus ik neem aan dat het gewoon weer goed komt

Ik hoop het voor je. In feite geldt dit alleen als je ineens een voorraadje hebt ingeslagen, zodat je zeker weet dat het hetzelfde is als de vorige keer. Je dealer zal het wel zeggen dat het hetzelfde is, maar dat is geen garantie. ook voor dealers geld namelijk dat ervaringen uit het verleden geen garantie voor de toekomst bieden.

Kenobi

Tufnut zei:
lysergine25 zei:

en je ruikt aan de geur

Geur en kleur zijn niet echt goede indicatoren.

Kenobi zei:
Nu a.s zaterdag weer eens een keertje gebruiken, van dezelfde dealer en dezelfde kwaliteit dus ik neem aan dat het gewoon weer goed komt

Ik hoop het voor je. In feite geldt dit alleen als je ineens een voorraadje hebt ingeslagen, zodat je zeker weet dat het hetzelfde is als de vorige keer. Je dealer zal het wel zeggen dat het hetzelfde is, maar dat is geen garantie. ook voor dealers geld namelijk dat ervaringen uit het verleden geen garantie voor de toekomst bieden.

Heb ik even geluk dat het uit dezelfde zak komt :wink: :hearteyes:
Heb et hem er zelf uit zien halen dusja behoorlijk safe

Tufnut

Badass junkie
Die inhoud van de zak kan niet veranderd zijn of versneden of wat dan ook? Vertrouw nooit teveel op een dealer. Maar goed, laten we van het positieve uitgaan.

Liesette

Bewuste gebruiker
er is ook gele van 73% dus kleur zegt niet veel maar:

als je koopt wil je dat je auto de kleur is die het hoort te zijn
geen vlekken
verkleuringen

klonten
harde klontjes

en die geur maken ze ook na ...

maar manitol heeft ook een geur ....

ervaring ruiken testen ...

laat het gewoon 1 x testen en scheld je dealer de kanker toe ....

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:

en je ruikt aan de geur

Nog steeds goed bezig ouwe, Jij bent echt eeuwig op zoek naar de beste kwaliteit en met resultaat! :)

Liesette

Bewuste gebruiker
er zijn meer mensen die huns drugs inkoop serieus nemen ...

wat dacht u van uncut 85 % Colombiaanse ouwe goede witte cocaine kwam zomaar voorbij, en ik ben echt trots op die lui dat het uberhaupt ergens is.

:wave:

Kenobi

Liesette zei:
er zijn meer mensen die huns drugs inkoop serieus nemen ...

wat dacht u van uncut 85 % Colombiaanse ouwe goede witte cocaine kwam zomaar voorbij, en ik ben echt trots op die lui dat het uberhaupt ergens is.

:wave:

Daar is 1 woord voor: Halleluja! :hearteyes:

yes

Newbie
Gewoonlijk 70%. Nu heb ik Roze Pep die boven de 70% is.

Die moet zelfs gemixt worden door de gebruiker.

:)

19hyperdrive80

Jazeker de chinese grens is weer open!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

voor diegene die weet waar ik het over heb.
:rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:

hahahahahahaha
:xtc: :xtc: :xtc: :xtc:

Made from china :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:smoke: :smoke: :smoke: :smoke:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Gefeliciteerd met je aankoop denk ik?!
19hyperdrive80 zei:
Heb nu 72.3%.

ga mn 6e dag in :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:

JAZZZZZZZeeeekkkkkkkkkkeeeer DE APOTHEKER

hahahahahaha
:rockband: :rockband: :rockband: :rockband:
:smoke: :smoke: :smoke:

6e dag al.. toch geen record proberen te verbreken/maken ofzo hoop ik? :wave:
Slaap goed vast voor wanneer je dat doet/lichaam je dwingt :)

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Severin zei:
83 % :grin: ( das pas genieten )

Dat zal alleen niet gaan omdat je altijd 27% amfetamine-sulfaat (zout) nodig hebt om het te kunnen snuiven. Alles boven de 73% zijn fabeltjes. Maar misschien ken je een producent die het inmiddels wel is gelukt, maar dat betwijfel ik.

Severin

Newbie
Svali zei:
Severin zei:
83 % :grin: ( das pas genieten )

Dat zal alleen niet gaan omdat je altijd 27% amfetamine-sulfaat (zout) nodig hebt om het te kunnen snuiven. Alles boven de 73% zijn fabeltjes. Maar misschien ken je een producent die het inmiddels wel is gelukt, maar dat betwijfel ik.

Ik heb zo mijn bronnen inderdaad :wink:

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Kun je dat misschien uitleggen, want het is toch echt niet mogelijk. Tenzij je het op een andere manier gebruikt of zo.

Severin

Newbie
Ik injecteer inderdaad, en dan kun je wel aan de 83 % komen.

Als ik het in poedervorm haal dan heb ik rond de 70%.

Tufnut

Badass junkie
Svali zei:
Het zou wel kunnen met injecteren misschien. Doe je dat?
Zo geef je natuurlijk een schot voor open doel.

Severin zei:
Ik injecteer inderdaad, en dan kun je wel aan de 83 % komen.

Als ik het in poedervorm haal dan heb ik rond de 70%.
Ik geloof het dus niet zomaar. Ik zeg niet dat het niet zou kunnen, op chemisch vlak ontbeer ik de kennis, maar ik weet wel dat speed bijna alleen in vaste vorm op de markt is. Hoe weet je eigenlijk het percentage? Heb je het laten testen?

Tufnut

Badass junkie
Dan ken ik iig de juiste mensen niet :rolleyes:, maar als jij wel de juiste mensen kent wil dat niet zeggen dat het vaak op de markt verschijnt. Hoe beschikbaar is het volgens jou (of anderen)?

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Tja, ik kan moeilijk de hele markt inschatten maar in mijn ervaring is het niet zo heel bijzonder. Ken jij de hele markt in Nederland?

Tufnut

Badass junkie
Nee, ik ken niet de hele Nederlandse markt, maar ik draai wel al een tijdje mee en ken in het land wel wat speedgebruikers. Ook struin ik wel al wat forums af in den jaren. Ik ben er zelf nooit mee in aanraking geweest, vandaar dat ik het idee heb dat het niet zo vaak voorkomt.

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Natuurlijk kennen we die beiden niet, maar heel misschien zijn er mensen die het eventueel produceren en het niet altijd verkopen als snuifbare speed. Dat maakt het dus niet gelijk gangbaar, maar het zou kunnen dat zoiets vaker gebeurt, Maar dat weet ik dus ook niet.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Wat een verschil met een jaar geleden zeg, toen mocht je over het algemeen erg blij zijn met 30%.en een hoop caffeine. Afgelopen donderdag resultaten terug gehad, 54% en geen enkele andere versnijdingsstof. Wel wat restanten van productie-materialen waardoor het dus geen 74% is.
Volgend weekend sinds een dik jaar, weer eens aan de pep :grin: :tearsofjoy:

de GT

Bewuste gebruiker
poeder is een tijdje kut geweest, maar inmiddels weer terug naar het oude niveau van om en rond de 70%.

Ook nog steeds een (geseald) flesje vloeibaar liggen, maar daar heb ik toch niet echt mee. Licht hier meer te verstoffen dan dat het echt enig doel gaat dienen hehe. Kreeg dat een keer als tester mee, maarja wat moet ik nou met vloeibaar als ik ook poeder mn neus in kan jagen.

Iets met gebruiksvriendelijkheid, ditdat...

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
de GT zei:
poeder is een tijdje kut geweest, maar inmiddels weer terug naar het oude niveau van om en rond de 70%.

Ook nog steeds een (geseald) flesje vloeibaar liggen, maar daar heb ik toch niet echt mee. Licht hier meer te verstoffen dan dat het echt enig doel gaat dienen hehe. Kreeg dat een keer als tester mee, maarja wat moet ik nou met vloeibaar als ik ook poeder mn neus in kan jagen.

Iets met gebruiksvriendelijkheid, ditdat...

Ja ik ben een jaar in het buitenland geweest en ik kom terug en de speed is weer van kwaliteit, perfect :)
Is die vloeibare vorm om te spuiten?

Bovenaan