KRYPTONITE (sirius smartshop)

hoi iedereen:) een vriend van me wou samen met mij dit weekend kryptonite gaan doen..dus ik had zoiets van okee, leuk:) maar nu is de vraag hoeduur dit is en per hoeveel capsules verpakt, bij de sirius in eindhoven.

alvast bedankt mensen

Dubz

Bewuste gebruiker
Zal niet veel verschillen per shop.

De sirius bestaat alleen niet meer. Het is nu "Smartshop Eindhoven" geworden, en er zit een nieuwe eigenaar in. Het is nog wel gewoon op dezelfde locatie.

Nathaniel

Wijs gebruiker
Over het algemeen niet bij dit soort producten.

De losse kruiden zoals bijvoorbeeld salvia en kratom willen vaak wel meer verschillen doordat shops dat bij verschillende groothandels in verschillende hoeveelheden (wat de prijs ook beinvloed) inkopen. Maargoed daar ging je vraag niet over :beer:

iemand die dit toevallig wel weet? ik moet namelijk iemand sturen om het te halen, ivm geen vervoer..en dan moet ik wel kunnen zeggen wat hij mee moet brengen...als niemand dit zo weet dan kan hier wel een slotje op

Nathaniel

Wijs gebruiker
Smartshop Eindhoven

Smartplanet

Bergstraat 31
5611 JX Eindhoven
Nederland

Tel/fax: +31(0)40-2433564
info(at)smartshop-eindhoven.nl

Anders bel je morgen even met je vraag?

hier had ik niet zo snel aan gedacht, aangezien onsmam het niet echt eens is met drugs ofzo. Maar dan zal ik morgen wel even kijken als ze weg is dat ik even bel. Bedankt voor de hulp mensen, dan kan hier wel een slotje op denk ik zo!

Wacky

Badass junkie
Andere eigenaar niet hoor.

Nadat hier ergens op het forum was gezegd dat sirius niet meer zou bestaan ben ik er een keer heen geweest en heb hem verteld dat ie niet meer bestaat. Daarop reageerde hij enigzinds verbaasd.
Uiteindelijk wist hij me te vertellen dat sirius een keten is waaraan hij verbonden was, en dat hij daar mee opgehouden is en nu zelfstandig verder ging.

Dubz

Bewuste gebruiker
Wacky zei:
Andere eigenaar niet hoor.

Nadat hier ergens op het forum was gezegd dat sirius niet meer zou bestaan ben ik er een keer heen geweest en heb hem verteld dat ie niet meer bestaat. Daarop reageerde hij enigzinds verbaasd.
Uiteindelijk wist hij me te vertellen dat sirius een keten is waaraan hij verbonden was, en dat hij daar mee opgehouden is en nu zelfstandig verder ging.
Ahh okay dat wist ik niet, mijn fout!

psych-out

Bewuste gebruiker
kryptonite kost iets rond de 8 a 11euro voor 3capsules dacht ik,
heb er vrij weinig van gevoeld dus ik vind het zijn geld niet echt waard.

Delcasa88

Bewuste gebruiker
ik zou de topicstarter aanraden om nog even goed te google'n naar deze caps....

Dat heb ik ook gedaan en heb daarom besloten er ver van weg te blijven. Mensen die 2 tot 3 keer de aanbevolen hoeveelheid nemen icm. met blowen en/of alcohol en nog steeds niet meer voelen dan 'a strange buzz'...

Het geld niet waard naar mijn idee...

Oom Klaas

Badass junkie
Dat zijn die dingen nooit.
Enkel zoo7 en dergelijke zijn nog wel wat, maar dat is ook al niet meer natuurlijk uiteraard.

G-J

Experimenterende gebruiker
Naar mijn mening zijn alleen producten met salvinorine, psylocibe/ine en mescaline het waard om bij de smartshop te kopen. Voor de rest van de aangeboden 'troep' bestaan goedkopere en beter alternatieven.

no_obkiller

De nieuw Kryptonite is uit, ditmaal met een toegevoegde 'secret special ingrediënt 200 mg'. Heb t geprobeerd. En geloof me, je gaat k e n k e r hard :hearteyes:

(wel alle 3 de capsules nemen)

justmakepeace

Belezen gebruiker
maar is kryptonite nou wel of niet de moeite waard? ik wil het opzich wel eens proberen, heb ervaring met truffels (in combinatie met lachgas overheerlijk hard trippen :hearteyes: ) en een keer een halfje x gehad, wel wat van gevoeld, was opzich wel chill, maar niet echt op de voorgrond. wat metylone (MDAI) zeker wel chill, vooral om met een bommetje de mindfuck weg te halen van de truffels :tongueout: en 4 fluoramphetamine. Maar als je nou heel lang geen x ofzo hebt gebruikt, dan voel je kryptonite toch wel? ga je er ook anders uitzien, in de zin van dat je doppen krijgt ofzo? En als ik ze gebruik dan meteen maar alle 3 de caps, of eerst twee. van een kater kan toch helemaal geen sprake zijn of wel?

Paperplane.

Wijs gebruiker
justmakepeace zei:
maar is kryptonite nou wel of niet de moeite waard? ik wil het opzich wel eens proberen, heb ervaring met truffels (in combinatie met lachgas overheerlijk hard trippen :hearteyes: ) en een keer een halfje x gehad, wel wat van gevoeld, was opzich wel chill, maar niet echt op de voorgrond. wat metylone (MDAI) zeker wel chill, vooral om met een bommetje de mindfuck weg te halen van de truffels :tongueout: en 4 fluoramphetamine. Maar als je nou heel lang geen x oo hebt gebruikt, dan voel je kryptonite toch wel? ga je er ook anders uitzien, in de zin van dat je doppen krijgt ofzo? En als ik ze gebruik dan meteen maar alle 3 de caps, of eerst twee. van een kater kan toch helemaal geen sprake zijn of wel?
Methylone is geen MDAI. Methylone is bk-MDMA(3,4 methylenedioxymethylcathinone)

Volgens mij zat er in kryptonite phenylamine, een simpele stmulerende amine, en wat LSA extract in de vorm van HBW zaadjes.

Alle 3 is naar wat ik van vrienden gehoord heb prima te doen.

Peace,

dingo's kidneys

dit:
1 capsule bevat:
Vitamine B12: 3 mcg
Vitamine B1: 1.4 mg
Vitamine B2: 1.6 mg
Vitamine B5: 6 mg
Vitamine B6 (Pyridoxaal-5-fosfaat): 10 mg
Vitamine B3 (Niacine): 36 mg
L-tyrosine: 20 mg
L-Phenylalanine: 20 mg
Kryptonite Unique Blend: Ololiuqui 180 mg
Kryptonite Proprietary blend 423 mg: Plantenextracten van Piper nigrum L., Piper longum L., Citrus aurantium, Griffonia zaden, Grapefruit zaden, en natuurlijke caffeïne

komplete verspilling van je geld dus, caffeine is het enige wat iets doet. kan je net zo goed op zoek gaan naar slechte pep!

Bovenaan