Naar mijn mening is kratom veel milder als oxy en niet zo zwaar verslavend ,combi kan ook maar wacht eerst het effect af van kratom en dan verder beslissenKunnen Oxycodon en Kratom gecombineerd worden? Ben lichtgewond in het ziekenhuis en daar krijg ik straks pijnstilling mee en ga het liefst thuis verder op de kratom. Of gewoon niet doen en netjes de oxycodon nemen?
30mg verdeeld over de dag vind ik best veel voor een persoon met zero tolerantie ervoor ,ik zeg dumpen die troep want na 2 weken en soms veel sneller hang je eraan.Oxycodon 5 mg heb ik gekregen en neem er 6 per dag. Kan nou niet goed zeggen dat het werkt en voel nog steeds pijn zoals zonder oxycodon. Slik om de 6 uur 1000 mg. paracetamol en 50 mg. Diclofen. Van mij mag de pijnstilling wel wat beter gaan werken maar heb gewoon geen zin in nog meer paracetamol, oxycodon en diclofen vandaar kratom.
Fijn om te weten. Was al huiverig om het te nemen dus stop in ieder geval met die oxycodon. Het voegt voor mijn gevoel ook niks toe aan de pijnstilling. Sleutelbeen is gebroken en moet volgende week geopereerd worden.30mg verdeeld over de dag vind ik best veel voor een persoon met zero tolerantie ervoor ,ik zeg dumpen die troep want na 2 weken en soms veel sneller hang je eraan.
Pak lekker je kratom als je toch pijn blijft houden
Top jas die troep is een ware sluipmoordenaar die zomaar ineens kan toeslaan in vorm van afhankelijkheid ,want eigenlijk geven je hersens nu al een hint om er eentje bij te pakken en kijken of het werkt,echt een mind fucker vanaf dag 1Fijn om te weten. Was al huiverig om het te nemen dus stop in ieder geval met die oxycodon. Het voegt voor mijn gevoel ook niks toe aan de pijnstilling. Sleutelbeen is gebroken en moet volgende week geopereerd worden.
Duidelijk, dank je. Wist niet dat het zo sneaky kan werken. Dus het werkt wel, maar niet in mijn voordeel maar in die van big farma.Top jas die troep is een ware sluipmoordenaar die zomaar ineens kan toeslaan in vorm van afhankelijkheid ,want eigenlijk geven je hersens nu al een hint om er eentje bij te pakken en kijken of het werkt,echt een mind fucker vanaf dag 1
Sterkte met je herstel ,een botbreuk is meestal 1 week en dan neemt de pijn aanzienlijk af.
Bij een eerder bezoek aan de SH kreeg ik ook alleen paracetamol mee. Soortgelijke schade als nu alleen geen botbreuk. Geen idee waarom nu wel oxycodon? Vraag was even naar de pijnschaal 1 op 10 en was voor mij een 6. Misschien zoiets?Ik heb een zware frontale botsing gehad tussen me puch maxi en een scooter lang geleden ,tegenpartij was fout overigens.
Maar goed ik had 2 gebroken benen en gebroken arm en 3 gebroken ribben ,ik ben ingegipst en kon naar huis met een paracetamol.
Toen waren de opiaten nog echt voor terminale patiënten wat het eigenlijk ook moet zijn.
Die punten schaal is en was het begin van de epedemie,bij een 3 krijg je al morfine,een 7 is onacceptabel en proppen ze je vol! Echt dit moet stoppen en mijn dokter werkt mee.Bij een eerder bezoek aan de SH kreeg ik ook alleen paracetamol mee. Soortgelijke schade als nu alleen geen botbreuk. Geen idee waarom nu wel oxycodon? Vraag was even naar de pijnschaal 1 op 10 en was voor mij een 6. Misschien zoiets?
Die pijnschaal is het inderdaad, uitvinding van Bayern om nog meer clientele te kweken.Bij een eerder bezoek aan de SH kreeg ik ook alleen paracetamol mee. Soortgelijke schade als nu alleen geen botbreuk. Geen idee waarom nu wel oxycodon? Vraag was even naar de pijnschaal 1 op 10 en was voor mij een 6. Misschien zoiets?
Indd heb al in meerdere draadjes over deze schaal gehad en het is een waardeloos iets wat mensen letterlijk zwaar verslaafd maken ,en dan nog uitschrijven als ze allang uitbehandeld zijn.Die pijnschaal is het inderdaad, uitvinding van Bayern om nog meer clientele te kweken.
Kijk je wel uit dat je niet langer dan 2 weken max slikt en geen herhaalrecept gaat vragen? want dan ben je op zoek naar een highInmiddels gestopt met de Kratom. Ik werd er voor mijn doen te lam van en kwam niet meer van de bank en zat maar wat suf te grijnzen en grinniken om alles wat op de tv op stond. Voornamelijk gekeken naar de olympische spelen.
Terug naar de Oxycodon, 4 per dag, 5 mg. en weer terug op aarde en weer naar buiten om wat te bewegen enzo. Die andere rommel, diclofenac neem ik niet meer en merk ook geen verschil in pijnonderdrukking. De paracetamol en de oxycodon doen het prima verder.
Inderdaad een niets aan meerwaarde toevoegende opmerking voor die jongen ,ik probeer hem tegen te houden en jij wil er miauw in stoppen.
ik heb al een kat. zijn geneeskrachtige frequenties van het spinnen werken beter dan die synthetische miauwInderdaad een niets aan meerwaarde toevoegende opmerking voor die jongen ,ik probeer hem tegen te houden en jij wil er miauw in stoppen.
Het ene gat dichtgooien met het andere schiet echt niet op,wees een echte vent en accepteer de pijn die na max 5 dagen al weinig meer voorstelt. No offence maar op jou manier met pijn omgaan is niet goedik heb al een kat. zijn geneeskrachtige frequenties van het spinnen werken beter dan die synthetische miauw
Als ik dan toch zonodig wil gaan experimenteren voor alternatieve pijnstilling dan ga ik wel voor een lichte dosis van een of ander psychedelica zoals LSD of Psilocybine. Khat en synthetische varianten boeien mij totaal niet.
Oxy is geweldig spul tegen scherpe pijn maar indd een sneaky pil ,recreatief gebruik voor de high is sterk verslavend en bij echte pijnbestrijding is het vreemd genoeg gemakkelijk om mee te stoppen mits je de 2 weken als max aanhoud,als je erover gaat speel je een heel gevaarlijk spelletje wat uiteindelijk je leven kost,geloof me ik heb het meegemaakt en lag de laatste 3 maanden voor dood op bed en dan krijg je pas het besef hoe fout dit kan gaannou nou, bedankt maar het hoeft ook niet zonodig nu hoor. maar als dan zou ik… miauw bah bah. zie niet in wat dit middel mij enig goeds zou brengen. Als hobbymatig psychonaut zijnde zijn er betere middelen. maar ook daar nu geen behoefte aan. eerst maar die breuk eens herstellen. kratom leek handig maar viel te zwaar. de oxycodon leek in eerste instantie niet te werken maar nu is het wel een fijn middeltje. verraderlijk spulletje maar hopelijk van korte duur. ik hou het in de gaten.
Pff oxy is echt troep wel 7 x mee begonnen en mee gestopt en ik krijg het voor de pijn maar helaas na 3 maanden moet je weer omhoog en na 1 jaar ben je gevangen en moet je elke dag 150mg slikken om normaal je dag door te komen echt heb je geen pijn blijf er af 🙏👍nou nou, bedankt maar het hoeft ook niet zonodig nu hoor. maar als dan zou ik… miauw bah bah. zie niet in wat dit middel mij enig goeds zou brengen. Als hobbymatig psychonaut zijnde zijn er betere middelen. maar ook daar nu geen behoefte aan. eerst maar die breuk eens herstellen. kratom leek handig maar viel te zwaar. de oxycodon leek in eerste instantie niet te werken maar nu is het wel een fijn middeltje. verraderlijk spulletje maar hopelijk van korte duur. ik hou het in de gaten.
Misschien heb je antwoord al gehad?Kunnen Oxycodon en Kratom gecombineerd worden? Ben lichtgewond in het ziekenhuis en daar krijg ik straks pijnstilling mee en ga het liefst thuis verder op de kratom. Of gewoon niet doen en netjes de oxycodon nemen?
dank je maar ik ben alweer herstellende en alweer zin in een tripje. Opiaten zijn niet mijn ding. nu 5 dagen lang 4 tot 6x 5mg Oxycodon is nou niet direct een recept om hooked van te worden. Nooit geweest en zal het ook nooit worden. Als kortwerkend medicijn, ja handig fijn dat het bestaat maar recreatief kan het niet tippen aan een goeie dosis LSD of erger nog een goed glas whisky. Vanwege breuk moet ik rustig aan doen en mag ff niet sporten, fietsen of dansen. De kratom was ff leuk maar helaas moeilijk spul om de juiste dosering en type te vinden.Een gewaarschuwd man telt voor 3 bij mij ,dus hij is de klos als hij er nog aan zit.
Opiaten is maar goed ook want als het eenmaal wel u ding word dan is stoppen erg lastig !! Maar wel gek dat kraton voor u keuk was maar opiaten niet dat hoor ik niet vaak 👍dank je maar ik ben alweer herstellende en alweer zin in een tripje. Opiaten zijn niet mijn ding. nu 5 dagen lang 4 tot 6x 5mg Oxycodon is nou niet direct een recept om hooked van te worden. Nooit geweest en zal het ook nooit worden. Als kortwerkend medicijn, ja handig fijn dat het bestaat maar recreatief kan het niet tippen aan een goeie dosis LSD of erger nog een goed glas whisky. Vanwege breuk moet ik rustig aan doen en mag ff niet sporten, fietsen of dansen. De kratom was ff leuk maar helaas moeilijk spul om de juiste dosering en type te vinden.