Kratom dosis

rob111

Newbie
Hoi,

Ik heb nu Kratom Maeng Da Shredded in huis van de Smartshop. Op de verpakking raden ze 1-2 gram aan per dosering. Mijn vraag is, is dit niet erg weinig? Ik heb in het verleden 3 keer kratom gedaan (2014?). Toen had ik kratompoeder, en toen 5-6 gram gepakt. Voelde hem toen zeker goed zitten. Hebben jullie ervaring met Kratom Maeng Da Shredded?

Thanks!!!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Zelf geen ervaring met maeng da, maar die zou wel een stuk potenter moeten zijn andere soorten.

Waarom begin je niet gewoon met 2g en kijk je hoe het valt? Je kan dan altijd nog meer nemen als het te mild is, minder nemen als het te heftig is kan niet.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik heb van het weekend 2,5 gram Maeng Da genomen en daar merkte ik zeker genoeg van. Dat was wel de enige keer dat ik Kratom heb genomen.

jam

Bewuste gebruiker
Mij lijkt die dosis ook laag, smartshops raden ook altijd voorzichtige doseringen aan, maar dan nog is het inderdaad misschien beter om met 2gr te beginnen, 3 zal ook wel geen kwaad kunnen. Ik denk wel dat de vermalen bladeren moeilijker binnen te krijgen zijn als het poeder.

Bovenaan