koude rillingen

PaRa[NL]

Bewuste gebruiker
hebben jullie ook altijd van die koude rillingen over je lichaam als je speed hebt gehad?
En dat het echt koud voelt,, terwijl het niet koud is??

Immo

Badass junkie
Ik krijg het vaak ineens warm of koud als ik speed op heb. Dus niets mis met koude rillingen lijkt mij.

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
Dat is toch net het leuke. Zit je lekker buiten met lekker weer en je hebt koude rillingen maar wel zweet. die rillingen door je lichaam :hearteyes: gewoon.

Maar eet ook wat meer en van weinig slaap zal je sneller koud krijgen. Hoe minder je slaapt, hoe kouder je het zal hebben.

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
is gewoon je bloeddruk om je lichaam beetje af te koelen,
ik heb ook wel eens bijna bevroren vingers en knieen,
dat is wel beetje gek maarja

nicolai

Wijs gebruiker
als je even wil stoppen dan stop je toch gewoon even...wilskracht. of is er een andere reden dat het onmogelijk blijkt

Immo

Badass junkie
nicolai zei:
als je even wil stoppen dan stop je toch gewoon even...wilskracht. of is er een andere reden dat het onmogelijk blijkt

"Als u makkelijk verslaafd raakt aan geneesmiddelen of aan alcohol, zou u ook aan Concerta verslaafd kunnen raken." Dit staat op de bijsluiter van concerta, Een verslaving zou dus mogelijk kunnen zijn. Mja met wilskracht kan je ver komen :)

ik heb speed nog maar 1x geprobeerd en ik kreeg het er ook vet koud van en kippenvel enz, maar niet klappertanden en ik kon ook gewoon goed slapen werd ook niet actief, mijn lichaamstemp was toen gemeten 35,3 terwijl ik gewoon binnen onder de dekens zat... was dit wel speed of reageert iedereen er anders op?

Bovenaan