Kortwerkende RC benzo

ooscaar

Wijs gebruiker
Hallo allemaal,

Ik heb enkele keren etizolam geprobeerd, en ik ben zeer tevreden over dit middel. Nou wilde ik dus wat meer pellets gaan bestellen, maar helaas blijkt het overal op te zijn. Liquid measurement met etizolampoeder heb ik geen zin in. Ik ben liever wat meer zeker van de dosering die ik binnen krijg.

Nou heb ik dus besloten om dan maar te gaan kiezen voor een andere benzo. Deze moet aan de volgende criteria voldoen:

- Het moet in pellets te bestellen zijn op internet. Ik ben niet op zoek naar links want ik kan het zelf wel zoeken.
- Het middel is effectief genoeg om te kunnen slapen na stimulanten zoals amfetamine.
- Het middel is relatief kortwerkend, net zoals etizolam. Ik wil niet vaag wakker worden en de volgende dag nog in een benzo-roes zitten. Met etizolam had ik hier geen last van.

Nou bleek dit nog best lastig te zijn, aangezien alles wat ik tot nu toe heb gevonden best wel flink lang werkt. Mijn oog viel nog wel op descholoro-etizolam, maar daar lees ik verschillende dingen over. Heb kan een halfwaardetijd hebben tussen de 10 en 48 uur. Een halfwaardetijd van 48 uur lijkt me behoorlijk lang. EDIT: Of is diclazepam misschien een goede optie?

Ik hoop dat iemand me een goed advies kan geven. Ik heb niet zoveel verstand van of ervaring met benzo's, en ik heb enkel beschikking tot RC benzo's.

Advies is dus welkom :)

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik heb zelf niet echt verstand van Benzodiazepines qua gebruik, maar de volgende zijn allemaal van korte duur.

Triazolam: 1.5-5.5 uur
Midazolam: 1-4 uur
Oxazepam: 4-11 uur
Clotiazepam: 4 uur
Brotizolam: 4-5 uur
Flutazolam: 3.5 uur
Adinazolam: 3 uur

Nifoxipam is bij veel vendors te koop, maar wel van langere duur. In mijn ogen is nachtrust toch wel wat fijner dan kleine kater die je bijvoorbeeld ook met alcohol zou hebben de volgende dag.
Zou ze allemaal even opzoeken en kijken wat de pros&cons zijn.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Wat betreft de rc benzo's heb ik zo'n beetje alles geprobeerd van wat er op het moment te krijgen is. Bijna allemaal duren ze echter erg lang en wordt je dus al snel vaag wakker. De enigen die hier van afwijken zijn etizolam verwanten. Naast etizolam kun je nu ook deschloroetizolam en metizolam krijgen. Die werken allebei net iets langer dan etizolam, maar nog binnen een schappelijke range. Persoonlijk vind ik deschloroetizolam erg mild en niet heel effectief om te slapen. Metizolam vond ik qua werking en duur bijna niet te onderscheiden van etizolam, dus die zou ik aanraden.

ooscaar

Wijs gebruiker
Super dankjulliewel! Dan is die metizolam wellicht een aardige optie, ik ga daar even voor kijken. Ik heb trouwens ook nog etizolam ergens gevonden, maar daar zit ik met het probleem dat het geld overmaken €25 (aan transactiekosten, dus heeft niets met wisselkoersen te maken) extra kost via ING omdat het naar Engeland is en dus in Ponden... Zie ik nou iets over het hoofd of moet je echt die €25 extra betalen? Heeft iemand hier ervaring mee?

Edit: @Bee: heb jij dan ook ervaring met Diclazepam? Zo ja, werkt deze dan ook te lang door (in de zin dat je dus de dag daarna nog steeds vaag bent)? Die metizolam kan ik ook niet vinden bij een Nederlandse of in ieder geval EMU vendor.

Fool

Badass junkie
Van nifoxipam zul je niet in slaap vallen na amfetamines, een fijne benzo, maar wel voornamelijk anxiolytisch.

Diclazepam werkt best goed als je wilt slapen na amfetamine, ook leuk recreatief, maar 'echt' nuchter ben je niet als je wakker wordt. Hij werkt wel iets langer dan etizolam.

Deschloro-etizolam werkt ook wat langer en minder versuffend dan etizolam en is denk ik niet je beste optie. :)

Maar goed, een middel dat aan al jouw eisen voldoet is tegenwoordig lastig te vinden. :P

Kun je bij de desbetreffende vendor niet met bitcoins betalen?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
ooscaar zei:
Edit: @Bee: heb jij dan ook ervaring met Diclazepam? Zo ja, werkt deze dan ook te lang door (in de zin dat je dus de dag daarna nog steeds vaag bent)? Die metizolam kan ik ook niet vinden bij een Nederlandse of in ieder geval EMU vendor.
Zoals Fool ook al aangeeft werkt diclazepam best wel lang, daar wordt je nog best suf wakker van.

Wat betreft het betalen, bitcoins is perfect vind ik zelf. Vroeger deed ik ook wel ponden overmaken met ING, kostte volgens mij max €5 aan transactiekosten. Waar heb jij die €25 vandaan dan? Dat is wel erg veel zeg.

Fool

Badass junkie
Psychedelibee zei:
Wat betreft het betalen, bitcoins is perfect vind ik zelf. Vroeger deed ik ook wel ponden overmaken met ING, kostte volgens mij max €5 aan transactiekosten. Waar heb jij die €25 vandaan dan? Dat is wel erg veel zeg.
Bij de Rabobank kost het zeker weten 25 euro, tenzij dat het afgelopen jaar veranderd is. :P

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
ooscaar zei:
Gewoon van de website van de ING, stond er ook al van te kijken. https://www.ing.nl/particulier/betalen/ ... -land.html
Ik zie het, ik heb destijds altijd voor shared cost of zoiets gekozen. Dan zijn de kosten een stuk lager en die vendor heeft daar nooit een probleem van gemaakt.

Maar ik zou lekker voor bitcoins gaan als dat kan, is een stuk goedkoper en ook nog eens een stuk sneller. Want die internationale overschrijvingen duren altijd erg lang.

MeejheM

Badass junkie
Ehm, je hebt geen transactiekosten met cryptocurrency, alleen als je federale valuta wilt omwisselen naar crypto, zoals bitcoins en al die kleinere die je nog wel kan minen als je een paar onoplettende computergebruikers tegenkomt. zelf minen is veruit het beste, lukt dat niet kun je je bij een groep aanmelden en samen blocks maken.

wat betreft de meest geschikte benzo kun je denk ik beter een van de andere engelstalige forums bezoeken, dan vind je veel meer. zolang je de resultaten hier meld, anders ben je een overloper :wink:

ooscaar

Wijs gebruiker
Heb al een bestelling geplaatst voor metizolam en een paar diclazepam pellets om te proberen, zal jullie laten horen wat ik ervan vind zodra ik het geprobeerd heb. :) Moet alleen eerst wachten tot de bitcoins binnen zijn, dat schijnt een dag te duren of zo, hoop dat ik het goed gedaan heb :P

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Heb je een online of offline bitcoin wallet? Bitcoins zijn in principe snel binnen, maar offline wallets moeten eerst de gehele bitcoin transactie historie downloaden en verifiëren. En dan heb ik het dus over echt de gehele historie van alle bitcoin transacties die er ooit zijn geweest, bij mij duurde dit ruim een week. Dat is inmiddels alweer een jaar geleden, dus weet zijn ook weer flink wat transacties bijgekomen.

ooscaar

Wijs gebruiker
Een online wallet, maar de bitcoin heb ik aangeschafd via Bitonic. Weet niet of dit nou echt de handigste manier is, maar nu moeten ze eerst mijn IBAN verifiëren, of zo. En dat duurt één werkdag zeggen ze, vond het ook een beetje vaag, maar goed, het lijkt een betrouwbare site/bedrijf. Gelukkig hoef ik dus geen week te wachten :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Bitonic gebruik ik altijd, lekker makkelijk. IBAN verifieren zal dan wel eenmalig zijn, daarna staat het vaak al binnen enkele minuten op je wallet.

ooscaar

Wijs gebruiker
Ja met de bitcoins is het wel gewoon gelukt, alleen met de Britse RC vendors bleek de kans op exit scam (in verband met een nieuwe wet die de verkoop van RC's in Engeland verbied vanaf begin april) vrij groot te zijn. Heb heel goed alle recente reviews bekeken en in hoeverre ze er eerlijk over waren dat hun populaire producten uitverkocht waren. Uiteindelijk kwam ik dan uit op SSD en heb daar diclazepam besteld. Een andere, voorheen betrouwbare website die metizolam verkocht bleek zich ook al schuldig te maken aan exit scam. Volgens mij SSD ook, want ik heb nog helemaal niets gehoord, terwijk ik bij het betalen de betalingsinstructies exact heb uitgevoerd. Maar goed, kan gebeuren haha.

Voor iedereen die nog overweegt RC's te bestellen uit Engeland: dat kun je dus beter niet meer doen :wink:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
ooscaar zei:
Voor iedereen die nog overweegt RC's te bestellen uit Engeland: dat kun je dus beter niet meer doen
Dat is wel zuur want er waren best een paar goede en betrouwbare vendors in Engeland die ik voor benzo's gebruikte. Zelf heb ik gelukkig niks meer nodig ervan, maar er zullen best veel mensen nog snel wat willen bestellen.

Ik hoop voor je dat je alsnog je bestelling binnen krijgt in ieder geval.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Psychedelibee zei:
ooscaar zei:
Zoals Fool ook al aangeeft werkt diclazepam best wel lang, daar wordt je nog best suf wakker van.

De sterkste effecten van diclazepam zijn na 5-6uur wel voorbij maar dan lijkt er nog een lange nasleep te wezen, gelijk aan diazepam.
The half-life of Valium(diazepam) is 20 hours, sometimes longer. It reaches peak levels in the blood just 1-1.5 hours after being taken. Despite taking several days to leave the body, the effects wear off within 4-6 hours, so it does need to be taken throughout the day.
Is wat ik vond aan tekst van een diazepam bijsluiter, voor mijn gevoel komt het wel aardig overeen met diclazepam. De lange nasleep is alsnog niet ideaal maar wellicht een optie. Diclazepam is immers spotgoedkoop online te vinden tegenwoordig.

ooscaar

Wijs gebruiker
Okay, ik krijg dus vandaag deze mail, lekker bijdehand aangezien ze wel mijn geld vorige week hebben ontvangen maar dus verder niet met een oplossing komen :rolleyes:

Hello there,

thanks for your interest in *Naam vendor*.

Unfortunately we have now closed our doors for the last time due to the impending Psychoactive Substances bill in the UK. While we don't think our business woulD breach this law it is very ambiguous in its wording and therefore we cannot take the risk. Thanks for your support over the years.

We no longer use this email address however we will be occassionally monitoring it for the next week or so for any urgent messages however this will only be a select few messages.

Regards

The SSD Team

Stuur dan niets haha...

Maar goed, ik moet dus wat anders gaan zoeken, dan ga ik maar voor 100 mg etizolam en liquid measurement. Daarom heb ik nu een vraagje. De beste optie leek mij om het in een druppelaar te doen, aangezien ik het ook wel eens zal nemen als ik bij een ander slaap. Wat is de beste vloeistof om het in op te lossen? Is rum/vodka geschikt? Heeft iemand ervaring of getallen met maximale oplosbaarheid? En dan nog een vraagje, ik heb niet zoveel verstand hiervan, maar als de etizolam eenmaal echt goed is opgelost, kan de etizolam dan weer naar de bodem van de vloeistof verplaatsen of is het dan veilig om een x aantal ml te nemen?

EDIT: Blijkbaar kan je via SI ook weer pellets bestellen, maar dan via een andere site waar je heen wordt verwezen door SI, dus dan ben ik er wel vrij zeker van dat het betrouwbaar is :) Dus nu maar hopen dat het binnenkomt. Heb dus geen hulp meer nodig met het oplossen van etizolam.

Bobsacamano

Badass junkie
Das wel ruk ja maar goed ik had ook niet verwacht dat ze het terug zouden storten.

Ik had laatst met een Nederlandse vendor dat ik bij mijn bestelling ook capsules had besteld maar die konden alleen per pakket post verzonden worden. Logisch natuurlijk maar dat had ik niet gezien en ik kon nog steeds voor de optie brief verzending kiezen.

Dus ik kreeg ze niet geleverd. Ik kreeg er ook geen mail over of iets. Nadat ik erom had gevraagd snapte ik de fout en vroeg of ik het geld van de capsules als korting mocht in een volgende bestelling. Maar hij vond dat belachelijk ik had moeten lezen en klaar. Hij was er ook nog een klootzak over.

ooscaar zei:
Okay, ik krijg dus vandaag deze mail, lekker bijdehand aangezien ze wel mijn geld vorige week hebben ontvangen maar dus verder niet met een oplossing komen :rolleyes:

Hello there,

thanks for your interest in *Naam vendor*.

Unfortunately we have now closed our doors for the last time due to the impending Psychoactive Substances bill in the UK. While we don't think our business woulD breach this law it is very ambiguous in its wording and therefore we cannot take the risk. Thanks for your support over the years.

We no longer use this email address however we will be occassionally monitoring it for the next week or so for any urgent messages however this will only be a select few messages.

Regards

The SSD Team

Stuur dan niets haha...

Maar goed, ik moet dus wat anders gaan zoeken, dan ga ik maar voor 100 mg etizolam en liquid measurement. Daarom heb ik nu een vraagje. De beste optie leek mij om het in een druppelaar te doen, aangezien ik het ook wel eens zal nemen als ik bij een ander slaap. Wat is de beste vloeistof om het in op te lossen? Is rum/vodka geschikt? Heeft iemand ervaring of getallen met maximale oplosbaarheid? En dan nog een vraagje, ik heb niet zoveel verstand hiervan, maar als de etizolam eenmaal echt goed is opgelost, kan de etizolam dan weer naar de bodem van de vloeistof verplaatsen of is het dan veilig om een x aantal ml te nemen?

EDIT: Blijkbaar kan je via SI ook weer pellets bestellen, maar dan via een andere site waar je heen wordt verwezen door SI, dus dan ben ik er wel vrij zeker van dat het betrouwbaar is :) Dus nu maar hopen dat het binnenkomt. Heb dus geen hulp meer nodig met het oplossen van etizolam.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Dus ik kreeg ze niet geleverd. Ik kreeg er ook geen mail over of iets. Nadat ik erom had gevraagd snapte ik de fout en vroeg of ik het geld van de capsules als korting mocht in een volgende bestelling. Maar hij vond dat belachelijk ik had moeten lezen en klaar. Hij was er ook nog een klootzak over.
Hufter praktijken, review schrijven op Reddit, Scamlogs en Trustpilot.
Wel je geld aannemen en vervolgens de vinger geven, honden zijn het.

Gov

Newbie
ooscaar zei:
Hallo allemaal,

Ik heb enkele keren etizolam geprobeerd, en ik ben zeer tevreden over dit middel. Nou wilde ik dus wat meer pellets gaan bestellen, maar helaas blijkt het overal op te zijn. Liquid measurement met etizolampoeder heb ik geen zin in. Ik ben liever wat meer zeker van de dosering die ik binnen krijg.

Nou heb ik dus besloten om dan maar te gaan kiezen voor een andere benzo. Deze moet aan de volgende criteria voldoen:

- Het moet in pellets te bestellen zijn op internet. Ik ben niet op zoek naar links want ik kan het zelf wel zoeken.
- Het middel is effectief genoeg om te kunnen slapen na stimulanten zoals amfetamine.
- Het middel is relatief kortwerkend, net zoals etizolam. Ik wil niet vaag wakker worden en de volgende dag nog in een benzo-roes zitten. Met etizolam had ik hier geen last van.

Nou bleek dit nog best lastig te zijn, aangezien alles wat ik tot nu toe heb gevonden best wel flink lang werkt. Mijn oog viel nog wel op descholoro-etizolam, maar daar lees ik verschillende dingen over. Heb kan een halfwaardetijd hebben tussen de 10 en 48 uur. Een halfwaardetijd van 48 uur lijkt me behoorlijk lang. EDIT: Of is diclazepam misschien een goede optie?

Ik hoop dat iemand me een goed advies kan geven. Ik heb niet zoveel verstand van of ervaring met benzo's, en ik heb enkel beschikking tot RC benzo's.

Advies is dus welkom :)

Dan heb je niet goed gezocht of net effe op het verkeerde moment. Er zijn zo zeker twee Engelse vendors met een prima reputatie die etizest en etilaam verkopen. beiden voor --Modknip-- euro/100 stuks. Een derde vendor begint er binnen twee weken weer mee.

Diclazepam: lange halfwaarde tijd maar toch werkt het voor slaap net zo als etizolam 2 mg bij mij. Ik nam 2 mg van die paarse en moest echt binnen 10 minuten naar bed! Heerlijk geslapen en prima wakker geworden. Geen of vrijwel geen naeffect. Maar begin laag en snij zo'n tabletje eerst toch maar door de helft is mijn advies!

Ik raad je aan naar het UKchemicalresearch forum te gaan. Daar worden vendors wel besproken en daar vind je ook de beste vendors met kortingen, die ze zelf ook op die site noemen! De betreffende vendor waar ik het over heb en waar uitstekende ervaringen mee heb geeft je 25% korting om de dure banktransactiekosten te vergoeden!

Etizolam werkt inderdaad wel het kortste, ik heb ook Nitrazolam (maar die kan ke niet meer krijgen) en dat werkt vrijwel precies zo. Net iets langer (een uurtje) voor slaap.

Ik heb 2mg diclaz 500 stusk voor --Modknip-- euro gekocht. De dieppaarse uitvoering alleen maar bij een enkele vendor te krijgen. Maar de paarse met witte spikkeltjes is ook prima en die is denk ik nog goedkoper.

Goed voor slaap en helder wakker worden bij mij:
- Etizolam 1,5 - 2mg
- Nitrazolam 2,4 mg
- Diclazepam 2 mg (beetje een hangover soms, heel licht)
- Flubromazolam 0,25 mg (niet meer!!) maar ipv 8 slaap ik dan 10 uur maar ben ook dan klaarwakker hoor.

Metizolam = shit. Wat een troep. Deed niks in 2 mg.
Nifoxipam= eigenlijk wel oke.
Clonazolam= voelde de hele dag wel iets, een beetje off. Niet voor mij.
Norflurazepam 5 mg= diclazepam maar dan net anders. Minder voor mij.
Deschloroetizolam 6mg = heel de dag groggy en mezelf niet...bah!

Er komt van een van de vendors waarschijnlijk een nieuwe lam uit. En als die uitkomt wordt dit echt een hit van heb ik jou daar, geloof mij maar. Of die ook echt zo goed gaat werken valt ete bezien trouwens. Ik kan niet vertellen welke dit is en of het ook echt gaat gebeuren maar dat weten we binnen een maand...

Wil je geen prijzen meer noemen dankje

ooscaar

Wijs gebruiker
Thanks nog voor je reactie! Ben onderhand al voorzien maar mocht ik de volgende keer weer moeilijk aan etizolam kunnen komen, dan is je tip zeker handig! :)

Bovenaan