Kort werkende RC benzo's?

De Schurk

Belezen gebruiker
Hallo,

Ik zoek een kort werkende RC benzo, zijn er aanraders?

Ik heb een milde tot matige tolerantie, ik gebruik benzo's hooguit 2x in de week om chronische pijn te onderdrukken en af te wisselen met pijn medicatie zoals Oxy's ect.
Jaren lang was Etizolam mijn favoriet, tot de ban ervan.
Ik had toen nog wel eens stuk of 200 blotters en pellets ingeslagen maar ben daar uiteindelijk al een tijdje door heen.

Momenteel is een combinatie van 2x 0,5mg Metizolam en 2x 0,25mg Flunitrazolam echt perfect en komt dichtbij de werking van Etizolam en ik ben de dag erna gewoon nog fit.
Ik wil de dag na gebruik nog kunnen functioneren, ik heb een redelijke supply van Bromazolam, Norflurazepam en nog wat andere Rc benzo's, maar de meeste zijn echt absurd sterk en werken gewoon te lang.
Bromazolam legt me echt 2 a 3 dagen lam, is leuk als je een week vrij bent en 0 verplichtingen hebt.

Flunitrazolam is erg krachtig maar ook redelijk snel uitgewerkt, Metizolam is mild maar werkt weer wat langer door, samen is dit momenteel het beste wat ik kan vinden.

Ik ben benieuwd of iemand iets kan aanraden en wat andere hun bevindingen zijn.

De Schurk

Belezen gebruiker
oh sorry,Ik heb chronishe zenuwpijn, vervelende scherpe pijn die me wakker houd.
Ik weet niet precies waarom, maar benzo's halen de pijn compleet weg, ik denk dat de spierverslappende werking hiermee te maken heeft.
en er goed op slapen is ook een pluspunt.

Een goed alternatief voor Etizolam is wat ik zoek

Neo-Shulginist

Badass junkie
Vervelend dat je zo'n last hebt van pijn. Houd je er wel rekening mee dat gebruik van benzodiazepinen die klachten erger kunnen maken? Zeker als het gaat om niet-farmaceutisch geproduceerde middelen.. De dosis is dan niet stabiel, en vaak is er te weinig bekend over de werkingsduur. Daardoor kun je juist meer last van klachten krijgen.

De Schurk

Belezen gebruiker
Vervelend dat je zo'n last hebt van pijn. Houd je er wel rekening mee dat gebruik van benzodiazepinen die klachten erger kunnen maken? Zeker als het gaat om niet-farmaceutisch geproduceerde middelen.. De dosis is dan niet stabiel, en vaak is er te weinig bekend over de werkingsduur. Daardoor kun je juist meer last van klachten krijgen.
Ja ik weet het bedankt.
Ik probeer mijn medicatie af te wisselen om gewenning te voorkomen, en mijn huisarts schrijft dit uiteraard niet voor.
Dus vandaar mij keus om RC benzo's te gebruiken.
Het heeft ook wat tijd gekost om de juiste benzo en juiste dosis te vinden

Neo-Shulginist

Badass junkie
Misschien is clonazolam nog iets? Ik heb er zelf geen ervaring mee. Maar die stof heeft een halfwaardetijd van 3 tot 4 uur, en het heeft zowel een slaapverwekkend effect als een anti-epileptisch effect. En het laatste zou wel eens kunnen helpen bij de zenuwpijn. Een populaire farmaceutisch middel is temazepam. En misschien kan je ook nog eens Z-drugs proberen zoals zolpidem of zopiclon. Die middelen zijn iets veiliger bij regelmatig gebruik.

Nadeel van clonazolam is vooral dat in zulke lage hoeveelheden actief is. Dat maakt de dosering erg lastig. Er zijn ook gevallen bekend van mensen die in het ziekenhuis belandden omdat ze onverwacht meer clonazolam dan verwacht hadden ingenomen.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Heb je mbt tot je zenuwpijn de hele molen aan witte jassen doorlopen?
Inclusief pijnpoli?
Precies wat ik ook wou vragen. Zo is bij mij o.a een pijnblokkade gedaan een paar keer maar dat hielp helaas te kort en kreeg ik na een hoop andere medicijnen waaronder ook off-label medicijnen uiteindelijk op oxycodon overging. Dat helpt bij mij goed. Maar daar moest ik wel een tijd op wachten voor dat goedgekeurd werd. Let wel op dat het niet zomaar wordt voorgeschreven en terecht ook. Heb je Tramadol al geprobeerd. Is namelijk een lichte (half opiaat en meer SSRI eigenschappen heeft) opiaat vergeleken met oxycodon of morfine etc.

Veel sterkte, heb zelf al ruim 6 of 7 jaar last van chronische zenuwpijn (lumbale radiculopathie)
Vriendelijke groeten Tijdloos.

De Schurk

Belezen gebruiker
Ik heb al talloze keren artsen en doktoren ernaar laten kijken.
Er zit een discusbulging in mijn nek die tegen een zenuw duwt.
Het enige wat mijn huisarts kan zeggen is nog een keer fysiotherapie, maar nu 5000 euro lichter en geen resultaat.

Ik gebruik op wekelijkse basis: Phenibut +kratom, Tramadol, Oxycodone, Amytripiline, benzodiazepinen (zoals eerder genoemd) en
O-dsmt.
Al deze medicatie haal ik via Internet of contacten.
Klinkt misschien heftig zoveel medicatie, maar ik kies bewust voor deze rotatie om gewenning te voorkomen en tolerantie zo laag mogelijk te houden.
Ik gebruik deze medicatie nu 13 jaar op een naar mijn idee verantwoorde manier

Relmuis

Wijs gebruiker
Neem je amitriptyline wekelijks of dagelijks?
Ik zou gewoon je huisarts om een verwijzing vragen, je hebt pijn en wil daarvan af, lijkt me vrij legitiem.

De Schurk

Belezen gebruiker
Dan zal het weinig effect hebben.
Na een paar weken nemen wordt duidelijk of het werkt.
Nee voor pijn werkt dit middel anders dan voor depressie.
Het werkt wel degelijk, en goed ook.
Ik kan de na effecten vergelijken met Benzo's, super slaperig, sloom, zware benen.
Niet fijn maar het werkt zeker wel tegen pijn.
Met Amytripiline ben ik verzekerd van een pijnloze nacht, alleen de bijwerkingen zijn naar.
Ik hoor vaker mensen beweren dat je deze ssri lange tijd moet gebruiken voor je effect merkt.
Maar effect merk ik binnen 3 uur.

Maar dit was trouwens mijn vraag niet 😅

Laatst bewerkt:

Relmuis

Wijs gebruiker
Op je vraag over benzos heb je zelf al min of meer al zelf antwoord gegeven.
Je doet het goed op de combinatie metizolam en flunitrazolam.
Dat werkt beter dan amitriptyline?

De Schurk

Belezen gebruiker
Op je vraag over benzos heb je zelf al min of meer al zelf antwoord gegeven.
Je doet het goed op de combinatie metizolam en flunitrazolam.
Dat werkt beter dan amitriptyline?
Werkt even goed.
Alleen ben ik van deze 2 specifieke benzo's niet zo gaar en sloom de dag erna.

En ik vroeg me gewoon af of er nog andere RC benzo's zijn die vergelijkbaar kort werken.
Bijvoorbeeld fluetizolam,pyrazolam, deschloroetizolam.
Ik heb (denk ik) deze al wel eens geprobeerd, maar alles is afhankelijk van de dosis en zo vaak heb ik deze niet getest

De Schurk

Belezen gebruiker
Een populaire farmaceutisch middel is temazepam.
Dit werkt inderdaad wel goed maar van alle benzo's die ik geprobeerd heb is dit toch de zwakste en is zeer snel uitgewerkt.
Ik kan er wel aan komen, maar Tema's zijn ook vrij prijzig (buiten de apotheek om(
Misschien is clonazolam nog iets?
Zeker, ik had voor de ban een behoorlijke voorraad van Clonazolam.
Dit was na Etizolam mijn favoriet.

De Schurk

Belezen gebruiker
Heb je Pregabaline al een keer geprobeerd?
Mijn huisarts weigert dit voor te schrijven na meerdere malen verzoek.
Een vriend van mij uit Griekenland kan Pregabaline en Gabapentine blijkbaar zonder problemen bij de apotheek halen.
Dus ik laat hem denk ik wat pakjes opsturen via DHL met voor hem wat fooi voor de moeite.
Het is daar ook 30% goedkoper, en de balie medewerkers doen niet moeilijk.

Deze medicatie schijnt inderdaad goed te helpen bij onrustigen zenuwen.

Laatst bewerkt:

De Schurk

Belezen gebruiker
Via de huisarts een verwijzing regelen is de juiste route.
Via mijn huisarts loopt dit spoor tot nu toe dood.
Ik heb weinig vertrouwen in dat dit gaat lukken.
Nu is het ook zo dat mijn huidarts ( waar ik nogsteeds via mijn ouders sta ingeschreven ) een vrij antroposofische instelling hebben, codeine is al een extreme drug in hun ogen.

Ik heb al zitten kijken naar een andere huidarts, maar alles zit redelijk vol momenteel.

De Schurk

Belezen gebruiker
Is die kortwerkend?
Werkt ook iets anders dan benzo geloof ik. Recent goede verhalen over gehoord
Vergelijkbaar met pregabaline is Phenibut.
En dit middel werkt zeker goed tegen pijn!

Alleen ik moet echt mijn hele dag schema plannen hierbij.
Phenibut werkt uitsluitend op een lege maag.
Ik gebruik Phenibut 1 keer per week.
Mijn dag schema wanneer ik dit ga gebruiken is.

12.00 lunch

16.30 800mg Phenibut

18.00 800mg Phenibut

17.30 500mg Phenibut

23.00 avond eten

23.15 vele mg's Meang da red kratom Opgelost in thee.
.

Het effect is prima tot de avond de volgende dag is de pijn weg.
Maar ik houdt er altijd wel een redelijke kater van over.

Ik heb vernomen dat voedsel inname bij Gabapentine en Pregabaline geen of minder invloed hebben op de werking ervan

Laatst bewerkt:

Raver

Badass junkie
Het aanbod reguliere benzo's is enorm als je een beetje goed opzoek gaat. Geen rede om RC benzo's te gebruiken in mijn ogen. Je kunt de originaliteit controleren door de codes op de doosjes te verifiëren met de medicijn databank.

De Schurk

Belezen gebruiker
Rilmazolam (niet rilmazafone). Soort Midazolam maar dan vrij verkrijgbaar of Fluclotizolam
Ja ik heb.laatst een flinke hoeveelheid Rilmazafone gekocht.
Nog niet geprobeerd hoe is het?
Ik lees dat het erg mild is, maar liever te mild dan te sterk.
Wat zijn de effecten?

De Schurk

Belezen gebruiker
Het aanbod reguliere benzo's is enorm als je een beetje goed opzoek gaat. Geen rede om RC benzo's te gebruiken in mijn ogen. Je kunt de originaliteit controleren door de codes op de doosjes te verifiëren met de medicijn databank.
Ik durf het nooit aan om op websites zomaar pharma medicatie te bestellen.
Hoe kunnen ze dat verkopen zonder doctors recept? Klinkt altijd te nooi on waar te zijn

Kordie

DF-koning

Verschil is dat je dan het illegale circuit moet opzoeken.
Een RC benzo is makkelijk en het is legaal te bestellen.
Denk dat daar de winstmage ook zit voor vendors.

Ik lees dat het erg mild is, maar liever te mild dan te sterk.

Vaak merk ik dat mensen zeggen dat iets mild is.
Maar je moet denk ik altijd goed kijken wat je verwacht.
Lang niet iedere RC is sedatief. Remt hij vooral de angst dan voel je dat een stuk minder. En zeggen mensen vaak: "Het is niet sterk" of "werkt niet".

Ik heb zelf geen ervaring met Rillie

Raver

Badass junkie
Verschil is dat je dan het illegale circuit moet opzoeken.
Een RC benzo is makkelijk en het is legaal te bestellen.
Denk dat daar de winstmage ook zit voor vendors.

Ja true zo had ik het natuurlijk even niet bekeken. Heb dat bericht ook gestuurd toen ik mega stoned was. Even nuanceren sorry.

SoulAssassins

Badass junkie
Ik zou zeggen ga nog eens met de dokter aan tafel zitten en heb het eens over clonidine icm paracetamol.\Clonidine is van oorsprong een bloeddruk verlager maar heb bepaalde bijzondere eigenschappen.
Het werkt pijn verlichtend icm paracetamol
Het verbeterd de nachtrust ,je valt hierdoor hard in slaap ongeacht pijn.
Het middel word ingezet bij onthoudingsverschijnselen ,door opiaten ,benzo's en alcohol dus een vrij breed scala aan werkingen heb dat kleine blauw tabletje.
De meeste dokters gaan er in mee als je pijnbestrijding wil versterken met clonidine omdat het totaal niet verslavend is maar wel erg nuttig!

Edit:
Clonidine heeft een effect op het centrale zenuwstelsel, waar het activerende prikkels dempt. Hierdoor heeft clonidine een pijnstillend effect. Daarnaast kan Clonidine het effect van andere pijnstillers verbeteren. Op deze verschillende manieren kan Clonidine voor een betere pijnbestrijding zorgen.

Bron Google

Laatst bewerkt:

SoulAssassins

Badass junkie
Om verder ontopic te gaan is Pyrazolam mijn nummer 1 bij spierverslapping ,dat verlicht de pijn enorm bij mij en dan bedoel ik ook gigantisch!
Ik slik verder geen pijnmedicatie ,maar mijn rug ligt compleet in puin door op jonge leeftijd zware arbeid te doen.
Alles is medisch onderbouwd met een CT scan ,dat voelde als een doodvonnis voor mij.

De Schurk

Belezen gebruiker
Ik zou zeggen ga nog eens met de dokter aan tafel zitten en heb het eens over clonidine icm paracetamol.\Clonidine is van oorsprong een bloeddruk verlager maar heb bepaalde bijzondere eigenschappen.
Het werkt pijn verlichtend icm paracetamol
Het verbeterd de nachtrust ,je valt hierdoor hard in slaap ongeacht pijn.
Het middel word ingezet bij onthoudingsverschijnselen ,door opiaten ,benzo's en alcohol dus een vrij breed scala aan werkingen heb dat kleine blauw tabletje.
De meeste dokters gaan er in mee als je pijnbestrijding wil versterken met clonidine omdat het totaal niet verslavend is maar wel erg nuttig!

Edit:
Clonidine heeft een effect op het centrale zenuwstelsel, waar het activerende prikkels dempt. Hierdoor heeft clonidine een pijnstillend effect. Daarnaast kan Clonidine het effect van andere pijnstillers verbeteren. Op deze verschillende manieren kan Clonidine voor een betere pijnbestrijding zorgen.

Bron Google
Bedankt voor de tip, ik dacht alle pijn pillen al te kennen, maar van Clonidine had ik nog nooit gehoord.
Ik ga dit eens opzoeken.
Mijnhuisarts is een voorstander van een antroposofische aanpak, maar ik ken geen dr vogel middeltje wat afzoende werkt tegenpijn:laughing:
Ik heb me inmiddels ingeschreven bij een nieuwe huisarts, ik ga daar maar eens mee praten.

Het is heel simpel, Als de huisarts mij pijnmedicatie voorschrijft dan zal ik deze legitieme farma medicatie uiteraard gebruiken.
Weigert de huisarts, dan blijf ik ook gewoon medicatie gebruiken maar dan op illegale wijze en via Rc vendors

SoulAssassins

Badass junkie
Bedankt voor de tip, ik dacht alle pijn pillen al te kennen, maar van Clonidine had ik nog nooit gehoord.
Ik ga dit eens opzoeken.
Mijnhuisarts is een voorstander van een antroposofische aanpak, maar ik ken geen dr vogel middeltje wat afzoende werkt tegenpijn:laughing:
Ik heb me inmiddels ingeschreven bij een nieuwe huisarts, ik ga daar maar eens mee praten.

Het is heel simpel, Als de huisarts mij pijnmedicatie voorschrijft dan zal ik deze legitieme farma medicatie uiteraard gebruiken.
Weigert de huisarts, dan blijf ik ook gewoon medicatie gebruiken maar dan op illegale wijze en via Rc vendors
Clonidine is geen pijnstillers ,het is een bloeddruk tablet met een shitload aan aangename eigenschappen wat ik al beschreven heb.

Bovenaan