Knuffelen met x

Knuffelen jullie ook altijd op evenementen wanneer jullie x gebruiken? Ik en me vrienden doen dat best vaak omdat we zo aan het genieten zijn het hetzelfde genot delen.

Meestal word knuffelen als iets vrouwelijks gezien maar op zo een evenement maakt het niet uit attans ik had wel een keer het geval dat iemand die zwaar aan de coke was dacht dat ik en 1 vriend een stelletje waren :rolleyes: . Maar dat komt gewoon omdat hij het love gevoel niet heeft en niet kunnen inbeelden wat ik meemaak op dat moment.

Dus knuffelen(no homo) jullie boys ook of ben ik de enige hier die er genot uithaalt? :confused:

losbanditas

Experimenterende gebruiker
Yes doe dat ook vaak met een goede vriend haha. Op dat moment kan het me niks schelen wat andere er van vinden. Dan hebben we zo een momentje dat we lekker gaan, mooie mensen om ons heen, lekkere muziek... heerlijk.

Begint gelijk weer te kriebelen :hearteyes:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Een van de redenen waarom ik liever met een goede vriendin in thuis setting MDMA doe.
Plus ik werd/word er moe en ontspannen van. En was het vaak een perfecte start van een mooie relatie :hearteyes:

Peace

benzzzy

Badass junkie
Ik kan normaal niet echt tegen knuffels maar na wat mdma vind ik het nooit zoon probleem
Niks bijzonders maar als anderen het willen wrm niet

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Nooit begrepen, but that's just me being weird i guess... :rolleyes:

Ook geen fan van "love you man/bro" Hou toch op zeg. :P

Mindless zei:

"love you man/bro" word ook nooit gezegd tussen ik en me vrienden. Wel dat we het waarderen dat we samen op het moment daar aanwezig zijn. Maarja soms kunnen me vrienden wel iets te knuffelig worden. Ze zeggen dan uit het niets ''knuffel'' en met iederren waarmee ik ben doen we een groepsknuffel lol.

Zo erg vind ik het iet maar 1 van me vrienden zweet altijd ZWAAR wat wel een beetje onplesant voelt.

benzzzy

Badass junkie
TeJongVoorDit zei:
Mindless zei:

"love you man/bro" word ook nooit gezegd tussen ik en me vrienden. Wel dat we het waarderen dat we samen op het moment daar aanwezig zijn. Maarja soms kunnen me vrienden wel iets te knuffelig worden. Ze zeggen dan uit het niets ''knuffel'' en met iederren waarmee ik ben doen we een groepsknuffel lol.

Zo erg vind ik het iet maar 1 van me vrienden zweet altijd ZWAAR wat wel een beetje onplesant voelt.
Hoe oud zijn jullie.
Weet je wat ook geinig is op mdma.
Gaan mensen stapelen echt comisch
.

Benzoboss zei:
TeJongVoorDit zei:
Mindless zei:

Hoe oud zijn jullie.
Weet je wat ook geinig is op mdma.
Gaan mensen stapelen echt comisch
.

1x16 3x19 1x18 als het clubje compleet is.

benzzzy

Badass junkie
Zo jong zijn jullie ook weer niet.
Het kan nog veel erger geloof me tegenwoordig zitten schofies van 14 al aan de pillen.

Dacht dat je 15 was ofzo ivm je naam :tearsofjoy:

Benzoboss zei:
Zo jong zijn jullie ook weer niet.
Het kan nog veel erger geloof me tegenwoordig zitten schofies van 14 al aan de pillen.

Dacht dat je 15 was ofzo ivm je naam :tearsofjoy:

Begrijp ik. Ook al ben ik 16 ik heb wel verstand van dit helaas kan ik niet hetzelfde zeggen voor meer mensen rond mijn leeftijd. Ze kopen bij een of andere dealer die ze niet kennen en weten niet hoeveel beetje een normale dosis van iets is wat vaak lijd tot overdoseering.

benzzzy

Badass junkie
Snap ik soms ook niet.
Het test centrum is helemaal gratis en je leeftijd maakt helemaal niks uit

Fool

Badass junkie
Ik hoef niet aan de XTC te zitten om een maat van mij een knuffel te geven hoor. Wordt je echt niet zwanger van.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Exceptional Insight zei:
Sinds wanneer is knuffelen vrouwelijk trouwens?
Oh ja, fijn dat ik deze uitspraak niet hoef te maken!

Knuffelen is gewoon een handeling, doe het lekker als je je er fijn bij voelt, doe het niet als je het niet wil. Laat je vooral niet beperken door de belachelijke genderstereotyperende normen van onze maatschappij :wink:

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
TeJongVoorDit zei:
Knuffelen jullie ook altijd op evenementen wanneer jullie x gebruiken?

Haha dat is voor mij echt het toppunt van mdma-festivalletjes! Ik snap nooit waarom niet de helft van het publiek continue aan het knuffelen is! Maar ja smaken verschillen.

Ik vind het normaal al fijn om te knuffelen en met mdma op wordt dat nog veel intenser. Ik vind het dan ook fijn om mijn mannelijke vrienden een knuffel of omhelzing te geven. Ik vind ook dat dit absoluut moet kunnen en dat je daar niet gay voor hoeft te zijn. En los daarvan vind ik dat er niets mis is met homo's.

Toch ligt mijn focus wel heel duidelijk bij het knuffelen van meisjes. Ik loop vaak naar meisjes toe die ik mooi vind of een leuke uitstraling hebben en vraag dan beleefd of ik een knuffel mag. Verbazingwekkend genoeg mag dat nagenoeg altijd. Misschien komt dat ook wel omdat ik niet de intentie heb om iemand te versieren. Ik wil dan gewoon graag een knuffel... :hearteyes:

Eik zei:
TeJongVoorDit zei:
Knuffelen jullie ook altijd op evenementen wanneer jullie x gebruiken?

Haha dat is voor mij echt het toppunt van mdma-festivalletjes! Ik snap nooit waarom niet de helft van het publiek continue aan het knuffelen is! Maar ja smaken verschillen.

Ik vind het normaal al fijn om te knuffelen en met mdma op wordt dat nog veel intenser. Ik vind het dan ook fijn om mijn mannelijke vrienden een knuffel of omhelzing te geven. Ik vind ook dat dit absoluut moet kunnen en dat je daar niet gay voor hoeft te zijn. En los daarvan vind ik dat er niets mis is met homo's.

Toch ligt mijn focus wel heel duidelijk bij het knuffelen van meisjes. Ik loop vaak naar meisjes toe die ik mooi vind of een leuke uitstraling hebben en vraag dan beleefd of ik een knuffel mag. Verbazingwekkend genoeg mag dat nagenoeg altijd. Misschien komt dat ook wel omdat ik niet de intentie heb om iemand te versieren. Ik wil dan gewoon graag een knuffel... :hearteyes:

Bij mij gaat het meestal zo: Loop even rondje, kom meer x gebruikers tegen en die staan dan recht voor je neus. Vervolgens doe je je armen open(of hun) en je knuffelt, daar zijn niet eens woorden voor nodig.

Gebeurt niet al te vaak of ik doe het wel vaak en vergeet het gewoon zwaar :tearsofjoy:

Peppi en Coki

Bewuste gebruiker
Niks mis met een knuffel geven toch?

Geef vaak genoeg nuchter ook gewoon een knuffel, MDMA maakt daar niet veel verschil in haha.

t3ll4v1st

Experimenterende gebruiker
Peppi en Coki zei:

Geef vaak genoeg nuchter ook gewoon een knuffel, MDMA maakt daar niet veel verschil in haha.

Holy shit, ik zie nu pas dat je "je vriendin" in je lijstje van "gedaan" hebt staan :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Ik ging echt goed stuk achter de PC :tearsofjoy:
A girlfriend is a hell of a drug :rock:

Peppi en Coki

Bewuste gebruiker
t3ll4v1st zei:
Peppi en Coki zei:

Holy shit, ik zie nu pas dat je "je vriendin" in je lijstje van "gedaan" hebt staan :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Ik ging echt goed stuk achter de PC :tearsofjoy:
A girlfriend is a hell of a drug :rock:
Hahaha, het staat er al sinds mijn registratie in en je bent de eerste die ik erover hoor. :P

Bovenaan