Know your combo's!!

Oom Klaas

Badass junkie
Coke en mdma is SUPER zonde,

althans bij mij gaat de coke het effect van de mdma heel erg tegen,
coke na de mdma kan dan weer wel...alleen krijg je een nog harde coming down, omdat je de mdma en coke crash tegelijk krijgt...

Dus beter hou je het op of coke of mdma.
Coke en wiet is opzich wel grappig, vreemd onverschillig gevoel was 't voor mij...je bent niet stoned maar ook niet strak, een vreemde combo van die 2.

Detroit303

Bewuste gebruiker
OK bedankt!

Ik zal op die moment nog wel een keuze maken tussen coke en mdma.
Waarschijnlijk zal het bij coke blijven, vermits ik met vrienden strikte afspraken heb over het gebruik van xtc: 1 maal om de 3 maanden, met iedereen van de vrienden erbij.

:wave:

Gebruikers die moeite hebben met hallucineren onder invloed van MDMA moeten er zeker eens een goed kalmeermiddel bij nemen. Ik stel voor Halcion of Valium, niet teveel. Een lichte dosis gelijktijdig met de MDMA en eventueel nog één net voor de peak.

De laatste keer veranderde het gezicht van mijn vriendin constant in dat van tientallen kenissen. Trippy!

buzzrider

Wijs gebruiker
Bartyo zei:
Eerst paddo's eten en na een uur of 3 een X droppen is zeer goed te doen anders! :beer:
idd, kan je niet veel fout mee doen volgens mij. moet wel leuk zijn. ik heb het zelf nog niet in combinatie gedaan :grin:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Serotonijn zei:
Gebruikers die moeite hebben met hallucineren onder invloed van MDMA moeten er zeker eens een goed kalmeermiddel bij nemen. Ik stel voor Halcion of Valium, niet teveel. Een lichte dosis gelijktijdig met de MDMA en eventueel nog één net voor de peak.

De laatste keer veranderde het gezicht van mijn vriendin constant in dat van tientallen kenissen. Trippy!

Hoeveel mg mdma en hoeveel mg valium?

Dumpy zei:
Serotonijn zei:

Hoeveel mg mdma en hoeveel mg valium?

Dumpy, dat hangt af van wat je gewoon bent.
Ik als sporadische gebruiker hebt genoeg met een bol van 80mg en een Halcion van 0.125 of een Valium van 2mg.

TaKsi

Newbie
Wat dachte jullie van de hele nacht door xtc slikken,een lijn speed + plus speed bommetjes en hasj&wiet erdoorheen en slaap pillen.

dan eindig je em wel waus hor.

Spor

Wijs gebruiker
TaKsi zei:
Wat dachte jullie van de hele nacht door xtc slikken,een lijn speed + plus speed bommetjes en hasj&wiet erdoorheen en slaap pillen.

dan eindig je em wel waus hor.

Vooral het in het slaap vallen erna

Detroit303

Bewuste gebruiker
Varry zei:
Ik zal op die moment nog wel een keuze maken tussen coke en mdma.
Waarschijnlijk zal het bij coke blijven, vermits ik met vrienden strikte afspraken heb over het gebruik van xtc: 1 maal om de 3 maanden, met iedereen van de vrienden erbij.

Het is gistere enkel coke en wiet geweest. Vreemde combinatie, ik dacht dat ik amper stoned ging worden maar ben toch volledig van de kaart van 2 pure jointjes na enkele lijnen coke. Weinig van de comedown van de coke gemerkt, gewoon erg vaag en stoned. :smoke:

Spor

Wijs gebruiker
Serotonijn zei:

Allebei keivaak gedaan. Wiet rook ik sowiso 24/7 altijd met alles. MDMA en coke heel vaak gedaan, vind het vaak wel fijn, is in zekere zin wel zonde maar als je met je lompe mdma kop op en een feestje rondloopt word je ook zo aangekeken als een botsauto. Lijntje coke erbij, of een paar en de extreemste scheefheid is weg, nog volop mdma gevoel, maar net wat minder leip waardoor je net wat minder als een botsauto aangekeken word.

Roxy

Newbie
mdma+coke is idd zonde... mdma+wiet da's wel lekker.. mdma+speed daarvan stond me nog bij dat ik snoeihard uit mijn plaat ging, slapen ho maar, en omFg wat zag ik er toen uit in die tijd... pffff! Niet echt gezond... zeg ik maar zo op dit forum. :P

Bovenaan