Know your combo's!!

M4dM4n

Experimenterende gebruiker
Ik als beginner en hopelijk spoedig kenner zou graag van jullie doorgewinterde D.F.'ers willen weten wat een geweldige combi is.

Ik weet uit (nog veels té) weinig ervaring dat XTC erg prettig is met een goede Haze of hash joint en dat GHB na de piek ook erg leuk is.
Ik ben benieuwt wat zoal mogelijk is met diverse middeltjes.

Ik heb hier al het één en ander gelezen over o.a. candy flippen en hippy flippen, maar er is altijd meer.
Ik ben nieuwsgierig naar jullie ervaringen en wat jullie nog willen doen.

Ik zou bijvoorbeeld een keer in het begin van de avond wat willen smoken, na de 2de joint een portie paddo's nemen en dan na een paar uurtjes een pil evt nog een halve erbij en dan na die piek een beetje GHB. Ik denk dat ik dat wel aan kan... denk ik... soort van...

né... vast niet :P

Voordat ik aan dat avontuurtje begin moet ik eerst alle elementen los van elkaar proberen, is wat verstandiger. Op het blowen na ben ik nog te groen om het te doen! :stoned:

Ik kijk erg uit naar jullie ervaringen en ideeën!

groetjes M4D

DreamWeaver

Badass junkie
Candy/hippie flippen; LSD + MDMA. Gebruik de zoekfunctie voor meer informatie en dosissen. Grote aanrader!
Nexus flippen; 2c-b + MDMA. Ook erg leuk, pas wel op met de bodyload (het kan lichamelijk zwaar vallen).

Spor

Wijs gebruiker
Lol, ik houd ervan om alles door elkaar te gebruiken; ken ook talloze goede combo's hier zijn er een paar:

Sowiso zijn AL mijn combi's met wiet, en zonder alcohol ! meestal met een paar sigaretten.

GHB + Coke = Heel erg leuk, maar erg on the edge sinds je precies genoeg ghb moet nemen... Verder vind ik dit een van de leukste combi's die er is.

MDMA + Ketamine = Heeeeeeel vage boel alles draaid nog harder als met ghb, zorg wel dat je in veilige omgeving bent eerste keer dat je dit doet.

Ketamine oplossen in GHB en dat met temazepam wegslikken = Erg vaag, afgelopen zaterdag gedaan en kwam in een soort k-hole terecht, maar veel verdoofder en vagere state of mind. had niet zo heel veel keta gepakt, maar 300mg ofzo, maar door de andere middelen was het wel erg vreemd

MDMA + Coke + GHB + Benzo's = De vaagste nacht van je leven, en de grootste kater de volgende dag :grin: Dit is echter niet aan te raden voor beginners, iets wat je zelf zegt te zijn. Niet iedereen kan dat aan

2C-b + 2C-e + N,N DMT + 5-MeO-DMT = Ja... niet te beschrijven eigenlijk. Heb met 2C's opzich altijd al moeite om te kunnen omschrijven wat ik echt zie, maar met deze combi maak je echt de vreemdste dingen mee in je eigen kamer enzo. Hoe graag ik het ook zou willen, hier kan ik niet echt een duidelijke beschrijving van geven, behalve dat je er echt dingen van gaat zien die er niet zijn !

I love drugs door elkaar :hearteyes: hoe meer hoe leuker. Maar kijk uit

Pikachu

Wijs gebruiker
had niet zo heel veel keta gepakt, maar 300mg ofzo, maar door de andere middelen was het wel erg vreemd

Dat is niet veel? :beer:

30mg is niet veel, 300mg raakt bijna iedereen van in een hole volgens mij ^^ Maargoed, ik las ookal dat je vrij veel nodig had in je report.

Zelf combineer ik zeer weinig, ik wilde laatst lsd + pep doen maar toen ik eenmaal in de lsd trip zat snapte ik niet meer hoe mijn mond werkte :flushed: En na enig gedoe besloot ik het maar niet meer te bommen, toen heb ik het geprobeerd te snuiven wat ivm mijn dichte neus ook geen succes werd :P

Ik ga zeker nog een keer een candyflip doen, lijkt me echt enorm tof!

Spor

Wijs gebruiker
Lol ik heb over een weekje vakantie, zo ziet mijn perfecte trip eruit:

Smorgen beginnen met een goed en gezond ontbeit ! Van tevoren natuurlijk vanalles in huis gehaald, ook voor tijdens de trip. Alle drugs / eten / drinken present :)

Na het ontbeit beginnen met LSD (word mn 1e keer :grin: ) dus is "puur" als ik het nix vind of wat dan ook kan ik het afkappen... Na de LSD (shiva - 100mics) wil ik 120MG MDMA (84%) droppen, en na de candyflip wat bijpakken... nog eens 100 ofzo. Lekker hard gaan :grin: Na de MDMA zou ik dan een capsule nemen met 30MG 2C-b en na een half uurtje nog een 20mg 2C-e bijnemen. Hierop lekker trippen, en tijdens de trip wat DMT roken ( ook al tijdens de LSD en de MDMA trouwens ) als de 2C's beginnen uit te werken, weer verder met een uppertje, was aan het denken aan 4 fluo of gewone speed (73%) en in de comedown daarvan verder gaan met keta. En als afsluitertje natuurlijk een flinke slok ghb en wat temazepam :)

Ondertussen word gewoon nicotine / hasj / wiet / olie / N,N & 5-MeO-DMT gerookt...

Heb alles al in huis + meer voor briljante ingevingen halverwege de trip (hoe zou het zijn als.... :grin: ) Dus laat maar komen die vakantie :beer:

Spor

Wijs gebruiker
Pikachu zei:
had niet zo heel veel keta gepakt, maar 300mg ofzo, maar door de andere middelen was het wel erg vreemd

Dat is niet veel? :beer:

30mg is niet veel, 300mg raakt bijna iedereen van in een hole volgens mij ^^ Maargoed, ik las ookal dat je vrij veel nodig had in je report.

Ehm, oraal valt 300mg wel mee toch ? Voor k-holing staat ietes van 600 of 650 geloof ik ? had eerst nasaal een gram voor een degelijke k-hole dus dacht van 300 moet niet zo bizar veel aan kunnen richten. Zat er sowios wel naast want die gram was na 3 weken dagelijks snuiven, dus veel tolerantie... Kwam ook in een soort k-hole terecht, maar was toch anders. Niet perse beter, vind de state of mind van een k-hole namelijk wel tof, toen was ik totaal verstoord en begreep te veel niet meer. Maar gaan slapen dus (was sowiso het plan)

Maar volgens mij is 300mg oraal niet zo birzar veel toch ?

Spor

Wijs gebruiker
Ja ach, soms weet ik het ook niet meer wat n ou veel is en wat niet... Van het ene stofje wat ik hier heb liggen moet je niet meer dan 20mg nemen, en van het andere heb nauwelijks effect onder de 100mg of zelfs meer ik haal het ook wel eens door de war, en heb allang gemerkt dat je echt niet zomaar dood gaat ofzo. Sowiso als drugs dodelijk waren zou ik wel dood moeten zijn :grin: zoals hierboven beschreven mix ik nogal graag. Volgens statistieken zou ik echt wel dood moeten zijn intussen

Pikachu

Wijs gebruiker
ORAL DOSE :
A Line Dose is about 1.0 mg/lb. body mass. Anaesthetic doses are above 4.0 mg/lb. A maximum oral dose of 3 mg/lb. should be set for adequate recovery. Above line dose, increasing doses yield little psychedelic advantage except for greater temporary memory loss. A good first dose is 300-350 mg for average weight woman, and 350-375 mg for average weight men. A minimum dose of 150-175 mg will give a good psychedelic experience.

Dit zegt erowid erover, maar dit komt compleet niet overeen met wat ik hier gelezen heb... Heeft iemand het antwoord?

hersenspinsel

Bewuste gebruiker
eyebeekaii zei:
Lol ik heb over een weekje vakantie, zo ziet mijn perfecte trip eruit:

Smorgen beginnen met een goed en gezond ontbeit ! Van tevoren natuurlijk vanalles in huis gehaald, ook voor tijdens de trip. Alle drugs / eten / drinken present :)

Na het ontbeit beginnen met LSD (word mn 1e keer :grin: ) dus is "puur" als ik het nix vind of wat dan ook kan ik het afkappen... Na de LSD (shiva - 100mics) wil ik 120MG MDMA (84%) droppen, en na de candyflip wat bijpakken... nog eens 100 ofzo. Lekker hard gaan :grin: Na de MDMA zou ik dan een capsule nemen met 30MG 2C-b en na een half uurtje nog een 20mg 2C-e bijnemen. Hierop lekker trippen, en tijdens de trip wat DMT roken ( ook al tijdens de LSD en de MDMA trouwens ) als de 2C's beginnen uit te werken, weer verder met een uppertje, was aan het denken aan 4 fluo of gewone speed (73%) en in de comedown daarvan verder gaan met keta. En als afsluitertje natuurlijk een flinke slok ghb en wat temazepam :)

Ondertussen word gewoon nicotine / hasj / wiet / olie / N,N & 5-MeO-DMT gerookt...

Heb alles al in huis + meer voor briljante ingevingen halverwege de trip (hoe zou het zijn als.... :grin: ) Dus laat maar komen die vakantie :beer:

Dit klinkt wel gruwelijk, veel plezier met je vakantie man :wave:

M4dM4n

Op die manier zou ik ook zin in vakantie hebben... Ik hoop deze zomer mn ervaringen ook flink uit te breiden...

Beetje spijt van dat ik zo laat begonnen ben (28jr) Heb veel in te halen :stoned:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Een goede candyflip is op je LSd hoogtepunt MDMA droppen. Dat deed ik met 200ug acid en 100mg MDMA en dat resulteerde in een trip waarbij ik al mijn eerdere trips moest herzien, ik ben zelf erg blij dat ik dit niet meteen aan het begin van mijn tripcarriere heb gedaan dus ik raad het ook niet aan. Acid + ket is trouwens erg leuk weer, verder is overal lachgas bij nemen ook erg leuk of heel veel milde drugs mengen. Bijv. Kratom, blauwe lotus, kanna, wiet en lachgas, erg tof op een doordeweekse avond! :grin:

M4dM4n

ik wil inderdaad niet gelijk aan de beste combo's beginnen. Save the best voor later..
Eerst een beetje proberen met de losse "ingrediënten" en dan langzaam naar combo heaven toe werken...

met tijd komt raad :)

Snuifdoos

Belezen gebruiker
Meest relaxte combo:

eerst een sterke benzo happen(bv: Bromozepam12mg, Diazepam10mg) en 20-30 minuten daarna een dikke joint roken, relaxed en chill, maar grote gaten in geheugen de dag erna. Dit is ongeveer de enige combo die ik kan appreciëren.

Eckster C

Bewuste gebruiker
hier zijn mijn favorit combo's

speed + ghb

mdma + ghb

hier is een spirituele : 2cb + LSD + PCP

en 2cb + mdma mmmmm

pcp + wiet mmmm

Special & PCP is zekerrrrrrrrrr aan te raden

KNIFTIGEKARELTJE

Bewuste gebruiker
Een keer een combo gehad toen ik 16 was ofzo , dat was 3/4 portie paddo's , een pilletje, een fles wijn een fles apfelkorn en daarbij ook het nodige gesmoked ik weet dat ik behoorlijk waus was en het een leuk feestje was bij een maat van me thuis :tongueout:.

Andere combo's XTC+Alcohol+weed(ik blow standaard elke dag dus ook als ik pilletjes heb gehad)

Pep+XTC

Altijd als ik een andere drug gebruik dan hasj/weed rook ik er meestal wel wat jointjes bij dit komt omdat ik dus elke dag blow . Maar merk dus weinig van het extra effect wat het erbij zou hebben.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
LSD en Ketamine vind ik echt een heerlijke combo
ALs je echt hard wilt trippen is LSD + 2c*'s + Ket een erg vette combo. maar het gaat dan wel erg hard :P

space scientist

Wijs gebruiker
DreamWeaver zei:
Candy/hippie flippen; LSD + MDMA. Gebruik de zoekfunctie voor meer informatie en dosissen. Grote aanrader!
Nexus flippen; 2c-b + MDMA. Ook erg leuk, pas wel op met de bodyload (het kan lichamelijk zwaar vallen).

candyflippen= LSD + MDMA
hippieflippen= paddo's + MDMA
:wink:

zelf vond ik coke + GHB erg lekker en nog wel veel meer, maar dat staat allemaal al wel in dit topic :P

TrippyShit

Badass junkie
Mdma+ketamine+speed :openmouth:

Als je van flink trippen op mdma houd is dit de GROOTE aanrader

wel genoeg val alles nemen dan.

Funky Monkey

Badass junkie
pep + thc
pep + ketamine (weet niet of 3 dagen wakker er ook nog mee temaken heeft)
pep + ghb (weet niet of 2 dagen wakker er ook nog mee temaken heeft)
pep + alcohol
pep + alcohol + thc (niet meer zo leuk een keer bijna uitdrogen)
pep + mdma
pep + lsd (zonde van je lsd al is het wel lekker vaag)
pep + 2cb (zonde van je 2cb al is het wel lekker vaag)
mdma + thc
mdma + ketamine
mdma + alcohol (+ genoeg ander vocht)
alcohol + thc
alcohol + ketamine (mespuntjes keta nemen anders is FAIL :wink:)
lsd + poppers

pep+ mdma + keta + thc + alcohol (+ genoeg vocht) = FAIL, al kan dit ook aan me wintertrui en langebroek in een kleine kamer met 6 man gelegen hebben :beer:

pythregius

Bewuste gebruiker
DreamWeaver zei:

hippie flippen is xtc met paddo's, gaat totaal anders dan candyflippen, bij de candyflip pak je de x of mdma na 3 a 4 uur, bij hippie flippen neem je x of mdma en op het vierde uur van de mdma pak eet je de paddo's de xtc zal compleet terug worden gebracht wanneer je begint te trippen, als je het tegelijk neemt is de xtc te overheersend :wink:

over goede combo's gesproken, lsd mescaline is heilig, maar niet voor iedereen bedoeld.

M4dM4n

2 liter energy drank met way too much THC geeft ook een leuk effect....
Trillerig van de cafeïne, maar wel duf van de THC. :)

Jeller

Badass junkie
hmmm..

sowieso beste combi = alcohol+lsd echt geniaal grappig en best of two worlds!!

lsd+coke of speed is ook wel chill als de LSD begint uit te werken of als je moe of te zat wordt

wiet+alcohol is ook zalig, maar je moet wel een beetje tegen jointjes kunnen anders ga je dikwijls kotsen, de meesten hebben dat wel al ondervonden

en dan alcohol en coke das ook chill maar verslavend

xtc+alcohol vond ik niet echt nodig, bier smaakte mij ook nie zo echt

Spor

Wijs gebruiker
pythregius zei:
bij hippie flippen neem je x of mdma en op het vierde uur van de mdma pak eet je de paddo's

Paddo's eten als je xtc hebt gehad ? Klinkt voor mij echt als een grotere opgave als naar de wc lopen als je bijna aan het k-holen bent :beer:

M4dM4n zei:
ik wil inderdaad niet gelijk aan de beste combo's beginnen. Save the best voor later..
Eerst een beetje proberen met de losse "ingrediënten" en dan langzaam naar combo heaven toe werken...

met tijd komt raad

Heel verstandig ! Sowiso zorg ik (bijna :flushed: ) altijd dat ik ervaring heb met alles wat ik mix, en voor zover dat voor een normaal iemand te begrijpen is de werking in het lichaam. Zo kun je je beter voorbereiden op combinaties, en het zo veilig mogelijk maken.

exact zei:
stelletje mafkezen

Allesssss door elkaaaaaaaaaaar :hearteyes: maar je moet er van houden...

En hoezo ? jij eet toch op worst op je brood onder het genot van een glaasje jus :beer: mixen massive jwt :sunglasses:

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Dumpy zei:
ALs je echt hard wilt trippen is LSD + 2c*'s + Ket een erg vette combo. maar het gaat dan wel erg hard :P

Echt?
Ik las al zoveel trip reports die kloegen over de slechte bodyload achteraf bij de combinatie LSD + K. Tijdens de trip zeer speciaal, maar de coming down (die sowieso al heftig is bij grote dosissen) zou dit zeer lang duren.
Dat schreef D.M. Turner er overigens ook over.

Welke portie K neem je dan in bovenstaande combinatie?

M4dM4n

Leuk om te lezen zo... daar steek ik wat van op :stoned:

Blowen en een kroonkurkje jenever snuiven geeft ook een wazig effect!

Heb een tegendraadse periode gehad voor mn experimentele fase nu.
Heb toen allerhande dranksoorten gesnoven, waaronder ook absinth en Tequila (met zout en citroen ook door de neus)
Het is ongetwijfeld niet goed voor je holtes en slijmvliezen, maar het is wel geinig :grin:

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Weinig ervaring met combo's eigelijk. Laats nog hippie flippen, maar was van alles te weinig voor deftig effect.

Kanna+Alcohol+wiet is geniaal, Als je genoeg kanna ophebt (+-6lijnen) heeft het mdma achtige effecten, erg vet en goedkoop!

Ik kijk uit naar LSD+Keta, tschijnt da da de max is :mrgreen:

Wiet+alcohol+poppers was ook wel vet :tongueout:

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
ErnstJünger zei:
Dumpy zei:

Echt?
Ik las al zoveel trip reports die kloegen over de slechte bodyload achteraf bij de combinatie LSD + K. Tijdens de trip zeer speciaal, maar de coming down (die sowieso al heftig is bij grote dosissen) zou dit zeer lang duren.

mja, dat vraag ik me ook af, kan me inbeelden dat die bodyload heavy zal zijn. Na Keta had ik er last van tot de volgende dag

The Mystic

Tripreporter
eyebeekaii zei:
Ja ach, soms weet ik het ook niet meer wat n ou veel is en wat niet... Van het ene stofje wat ik hier heb liggen moet je niet meer dan 20mg nemen, en van het andere heb nauwelijks effect onder de 100mg of zelfs meer ik haal het ook wel eens door de war, en heb allang gemerkt dat je echt niet zomaar dood gaat ofzo. Sowiso als drugs dodelijk waren zou ik wel dood moeten zijn :grin: zoals hierboven beschreven mix ik nogal graag. Volgens statistieken zou ik echt wel dood moeten zijn intussen

www.jeechteleeftijd.nl :P

Verder, alles met cannabis en alcohol(behalve ghb, want dan ben je)

Ps: had je al een datum in gedachten voor je kleine feestje? :P

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
ErnstJünger zei:
Dumpy zei:

Echt?

bodyload met keta en lsd? kan me wel voorstellen dat het erger word bij de combo 2c + lsd (zelf geen last van gehad overigens)
Bij keta en lsd heb ik helemaal niet het idee dat de bodyload erg is en heb ook geen last van coming down ofzo.

De dosis kan ik niet met zekerheid zeggen, meestal snuif ik omdat je dan veel beter weet waar je aan toe bent. Zeker de eerste keren zou het vervelend zijn als je teveel neemt. Het is namelijk wel erg heftig. De keren dat ik een bommetje deed was het als ik ergens was, dus dan neem ik (voor mijn doen) sowieso kleinere porties.
meestal zit er dan 200-400 mg in een bommetje. Samen met 400-600 ug lsd. De keer dat ik 2ce erbij had gedaan was eigenlijk een vergissing, ipv 20 zat er 30 mg in. Was behoorlijk heftig toen het inkickte. Daarna goed handelbaar vond ik... maar wel superheftig qua visuals, heb er echt van genoten!

Detroit303

Bewuste gebruiker
Ik ga even dit topic uitbuiten.
Ik ga vanavond naar een 'huiskamerfeest' en buiten m'n eige bier en wiet zal er coke en mdma kristallen aanwezig zijn.

Nu is mijn vraag: is coke + wiet een goede combinatie of werkt dat elkaar wat tegen als upper en downer.

En is coke + mdma aangenaam? Of zou ik het beter bij 1 drug houden.

Greetings :wave:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
De coke overheerst de wiet. Coke + MDMA lijkt me echt niet leuk, wat ik van mensen gehoord hebt haalt de coke 'de liefde' van mdma weg. Beter ga je gewoon lekker met zn allen aan de mdma. MDMA + wiet is wel een heerlijke combinatie...

Bovenaan