trippie443
Experimenterende gebruiker
ja da heb ik wel is, vink wel chillie
Idd dat denk ik ook altijd, zelfs nog na 3 jaar intesnsief blowen, heb ik niet als ik bij bekende zit maar als ik stoned op de trein zit bv.Samz zei:Ik denk dan dat iedereen me aanstaart.
azgaza zei:Ik heb echt nog nooit paranoia op wiet meegemaakt; niet eens een klein beetje, echt nog niet het allerkleinste beetje. Als ik bang ben en ik rook een joint gaat de angsts zelfs weg.
trippie443 zei:ik krijg ook meestal inzichten en vreemde gedachten. laatst had ik ook zoiets: ik had gesmoked en ik bedacht me inees hoe een machtig wezen de mens is en ik was helemaal over de evolutie aant nadenken echt heel vaag, als ik nuchter ben zou ik nooit aan zoiets denken haha:P

azgaza zei:Ik heb echt nog nooit paranoia op wiet meegemaakt; niet eens een klein beetje, echt nog niet het allerkleinste beetje. Als ik bang ben en ik rook een joint gaat de angsts zelfs weg.
jah en brandweerwagens of politie da met de lichten en sirene aan voorbij raast, om gek te wordeicftheycallme zei:de ijswagen die de ronde doet. word ik zot van![]()

Annæ zei:serieuze gesprekken voeren, daar heb ik het meeste last van.

jcutter123 zei:Annæ zei:serieuze gesprekken voeren, daar heb ik het meeste last van.
Jij gaat het nog ver schoppen![]()

xpressurself zei:jcutter123 zei:Annæ zei:serieuze gesprekken voeren, daar heb ik het meeste last van.
denk het ook niet, Annae is natuurlijk 24/7 stoned..
![]()
Annæ zei:xpressurself zei:jcutter123 zei:Annæ zei:serieuze gesprekken voeren, daar heb ik het meeste last van.
![]()
wel langer![]()
![]()
xpressurself zei:Annæ zei:xpressurself zei:jcutter123 zei:Annæ zei:serieuze gesprekken voeren, daar heb ik het meeste last van.
![]()
wel langer![]()
![]()
had niet anders van je verwacht eigelijk
Annæ zei:Gaat dit forum over drugs???![]()
![]()
xpressurself zei:Annæ zei:Gaat dit forum over drugs???![]()
![]()
shit.. had niet gewild dat je er zo achter moest komen.. sorry
xpressurself zei:ik weet het.. het is zwaar, je komt er wel doorheen, gewoon meer drugs gebruike..