Knetterstoned

geox

Bewuste gebruiker
Samz zei:
Ik denk dan dat iedereen me aanstaart.
Idd dat denk ik ook altijd, zelfs nog na 3 jaar intesnsief blowen, heb ik niet als ik bij bekende zit maar als ik stoned op de trein zit bv.

jcutter

Badass junkie
Ik herken dat ook heel erg. Ik heb dat ook gehad toen ik nuchter was na een tijd lang intensief veel geblowt te hebben.

Freezing

Bewuste gebruiker
Wiet maakt idd erg paranoia, een vriend van me durfde niet meer alleen naar huis omdat hij crystalmeth filmpjes op youtube had gekeken en bang was dat hij ze tegen zou komen HAHA :P

azgaza

Badass junkie
Ik heb echt nog nooit paranoia op wiet meegemaakt; niet eens een klein beetje, echt nog niet het allerkleinste beetje. Als ik bang ben en ik rook een joint gaat de angsts zelfs weg.

jasper

Wijs gebruiker
azgaza zei:
Ik heb echt nog nooit paranoia op wiet meegemaakt; niet eens een klein beetje, echt nog niet het allerkleinste beetje. Als ik bang ben en ik rook een joint gaat de angsts zelfs weg.

ik wordt altijd para van weed, maar dan ook echt altijd hoe goed ik me ook voel en met wie ik het ook doe of alleen altijd wordt ik parra

-spaceman-

Badass junkie

trippie443

Experimenterende gebruiker
ik krijg ook meestal inzichten en vreemde gedachten. laatst had ik ook zoiets: ik had gesmoked en ik bedacht me inees hoe een machtig wezen de mens is en ik was helemaal over de evolutie aant nadenken echt heel vaag, als ik nuchter ben zou ik nooit aan zoiets denken haha:P

jcutter

Badass junkie
trippie443 zei:
ik krijg ook meestal inzichten en vreemde gedachten. laatst had ik ook zoiets: ik had gesmoked en ik bedacht me inees hoe een machtig wezen de mens is en ik was helemaal over de evolutie aant nadenken echt heel vaag, als ik nuchter ben zou ik nooit aan zoiets denken haha:P

Rook jij het ook puur? :mrgreen:

acidboy

Badass junkie
azgaza zei:

Same here.

Boogie!

Experimenterende gebruiker
veel van jullie die al langere tijd dagelijks smoken en zeggen geen last te hebben van enige paranoide gevoelens moeten eens een tijdje stoppen.. dan merk je echt wel dat je gedachtes zooooo ontzettend anders waren, ook als je nuchter was..

ik vond het ook altijd onzin dat 'para worden van wiet' gelul, maar nadat ik een tijdje gestopt was had ik echt iets wat was ik die periode wazig zeg

Riel

Bewuste gebruiker
door wiet gaan je gedachtes zo snel als een stroomtrein. je verzuipt zowat in je eigen gedachtes. je geraakt in jezelf en word achterdochtig voor de buitenwereld. het is onmogelijk om niet paranoia te worden :mrgreen:

multi-use

Newbie
ik wordt helemaal niet para van wiet ik smoke altijd op school en dan kan ik me super concentreren werk gaat dan als een malle af en ik heb tijd over om te space aan het eind van de les ik wordt echt meegaand iedereen is mijn vriend alles is welkom tenzij je mijn sfeer verziekt dan ben ik niet meer te genieten :P :stoned:

-----------------------------------------------
stoned 4 life
-----------------------------------------------

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Ik hoorde de verwarming een beetje fluiten, toen klonk het op den duur alsof er iemand orgel aan het spelen was. :grin: Toen de pomp aansloeg ( ketjoek, ketjoek geluid) Was het net muziek.

buzzrider

Wijs gebruiker
ja en hoe komt dat nou denk je? wiet verhoogt de creativiteit. dan ga je achter alles iets zoeken, als je maar probeert lukt het wel :)

zo kan je zelf liedjes maken uit het gezoem van je pc, is makkelijker dan downloaden :grin:

nicolai

Wijs gebruiker
ik wordt van wiet ook niet echt paranoide hoor...voel me van binnen juist heel erg mellow en cool.

exact

Belezen gebruiker
kheb een keer voetstappen gehoord toen k stoned was en khad mn ogen dicht, toenk me ogen open deed was er niemand. ik was wel erg moe ja :beer:

Detroit303

Bewuste gebruiker
Ik was gisteren echt 'knetterstoned'! (zoals jullie hollanders graag zeggen :grin: )
We hadden stevig wat puur gerookt door de bong. Echt een supper chille manier van stoned zijn! Echt helemaal anders als van een joint. Lekker high en actief eigenlijk. Biertje drinken, muziekje op, chillen in de zetel, allemaal echt supper fijn. Tot iedereen naar huis ging. Ik lag in m'n bed en kreeg echt negatieve mindloops (over ex vriendin enzo). Het ging echt hard in m'n kop; m'n ego was stevig gedeukt. Best wel een rare ervaring gezien het enkel om wiet ging... :stoned:

xpressurself

Bewuste gebruiker
hehe ja lastig zijn dat soort dingen. vind vaak ook wel dat mensen wiet onderschatten, heb zeker wel regelmatig dat ik er echt 'vaag' van wordt. Als ik op de fiets zit, stoned en heb echt goede muziek op dan heb ikm ook vaak wel dat ik 'm echt goed space, HEERLIJK is dat!! :grin:

Annæ

Belezen gebruiker
Bovenaan