Kleine liesbreuk

Dirkdirk

DF-koning
Ik heb natuurlijk allang gegoogeled dus weet het een en ander wat ik kan verwachten. Maar ik wilde vragen of jullie ervaringsverhalen hebben of tips en tricks?

Wie heeft er een liesbreuk gehad en is, volgens een vriend vroeger denk uit 2005, het in sommige gevallen, en ik quote, om te leiden tot “helse pijnen tot smeken in foetushouding?” mogelijk?

Want ik voel nog niks. Behalve jeuk omdat ik me godverdomme moest scheren voor het onderzoek.

Sally Tessio

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Oef, dat klinkt heftig. Ik heb zelf nog nooit zoiets gehad, maar veel sterkte ermee.

Weet je al of je hier voor geopereerd gaat worden? Uit een snelle Google search rolt dat als de liesbreuk niet gepaard gaat met pijnklachten een operatie niet nodig is, dus misschien blijft het hier gewoon bij. Als je enorme pijnklachten krijgt dan gaan ze het vrijwel zeker opereren en lijk je met een week na de operatie wel weer pijnvrij te zijn, dus dat valt qua tijdsspanne wel mee. Ik zou voor helse pijnen en smeken in foetushouding dus niet bang zijn, want dan zouden ze tot een operatie overgaan waarvoor je op het oog snel ingepland kunt worden. Tot die tijd en daarna zou het vast geen probleem zijn om aan (zware) pijnmedicatie te zitten, het gaat immers maar om een korte duur.

Nogmaals succes man, hopelijk valt het allemaal mee.

Dirkdirk

DF-koning
Oef, dat klinkt heftig. Ik heb zelf nog nooit zoiets gehad, maar veel sterkte ermee.

Weet je al of je hier voor geopereerd gaat worden? Uit een snelle Google search rolt dat als de liesbreuk niet gepaard gaat met pijnklachten een operatie niet nodig is, dus misschien blijft het hier gewoon bij. Als je enorme pijnklachten krijgt dan gaan ze het vrijwel zeker opereren en lijk je met een week na de operatie wel weer pijnvrij te zijn, dus dat valt qua tijdsspanne wel mee. Ik zou voor helse pijnen en smeken in foetushouding dus niet bang zijn, want dan zouden ze tot een operatie overgaan waarvoor je op het oog snel ingepland kunt worden. Tot die tijd en daarna zou het vast geen probleem zijn om aan (zware) pijnmedicatie te zitten, het gaat immers maar om een korte duur.

Nogmaals succes man, hopelijk valt het allemaal mee.
Thanks man. Heb er geen enkele pijn of ongemak aan, maar er zit duidelijk een bobbel en je ziet en voelt iets wat er niet hoort te zitten.

Maar stel je voor dat ik seks heb, hypothetisch (haha lache man) hoop ik niet dat vrouwen denken gadverdamme trek die broek maar weer aan met je bobbel-lies. Dus als het aan mij ligt halen ze die shit gewoon weg. Door een goede arts graag. Minimaal cum laude afgestudeerd. 💪

Spyro

DF-koning
Mijn vader had er eentje ter grote van een tennisbal.

Was heel gevaarlijk maar echt extreme last had hij niet. Alleen dat met dingen optillen etc die enorme bult tevoorschijn kwam en er toch wel een behoorlijke druk op kwam te staan.

Dirkdirk

DF-koning
Sorry maar hier moest ik om giechelen, moe je paar tips hebben van de expert? 🤣
Ik had gewoon wat moeten knippen niet alles weghalen met schuim en mes.

Mijn vader had er eentje ter grote van een tennisbal.

Was heel gevaarlijk maar echt extreme last had hij niet. Alleen dat met dingen optillen etc die enorme bult tevoorschijn kwam en er toch wel een behoorlijke druk op kwam te staan.
Ik denk bij mij eerder een spruit, of een pingpong balletje. Geen last van ook niet bij tillen.

Dirkdirk

DF-koning
Sorry maar hier moest ik om giechelen, moe je paar tips hebben van de expert? 🤣
De enige seksuele ervaring die ik heb gehad was met een meisje die helemaal gladgeschoren was. Toen ik haar vroeg waarom zei ze dat ze zich schaamde voor haar schaamstreek.

Daarom even namens ons mannen over vrouwen die onzeker zijn over hun vagijn en bijbehorend bos: wdgaf 😉

Terug naar liesbreuk 👈

Jane Margolis

Wijs gebruiker
De enige seksuele ervaring die ik heb gehad was met een meisje die helemaal gladgeschoren was. Toen ik haar vroeg waarom zei ze dat ze zich schaamde voor haar schaamstreek.

Daarom even namens ons mannen over vrouwen die onzeker zijn over hun vagijn en bijbehorend bos: wdgaf 😉

Terug naar liesbreuk 👈
Oh ik ken genoeg mannen who dgaf

Daarnaast is het laten staan van je schaamhaar onhygiënisch omdat vieze dingen als zweet, afscheiding, dode huidcellen, talg etc erin blijft hangen waardoor de kans op vaginale ongemakken groter wordt.

Zelfde geld voor okselhaar.
Einde spreekbeurt.

Terug naar liesbreuk 👉

Dirkdirk

DF-koning
Daarnaast is het laten staan van je schaamhaar onhygiënisch omdat vieze dingen als zweet, afscheiding, dode huidcellen, talg etc erin blijft hangen waardoor de kans op vaginale ongemakken groter wordt.

Einde spreekbeurt.
Ik heb geen vagina maar ik kan je vertellen dat mijn seksuele hygiëne gewoon prima is hoor, als we geen schaamhaar nodig hadden hadden we het niet gehad. En mijn oksels? Kom nou. Elke dag douchen. Klaar is Kees.

Jane Margolis

Wijs gebruiker
Ik heb geen vagina maar ik kan je vertellen dat mijn seksuele hygiëne gewoon prima is hoor, als we geen schaamhaar nodig hadden hadden we het niet gehad. En mijn oksels? Kom nou. Elke dag douchen. Klaar is Kees.
Het is letterlijk een feit. Dit is geen eens oneens kwestie.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Oh ik ken genoeg mannen who dgaf

Dat is waarom je doucht en wast toch?

Screenshot_2022-12-19-16-58-43-853_com.android.chrome.jpg
Schaamhaar heeft juist een beschermende functie. Het scheren of waxen ervan is vooral een esthetisch ding (wat dan weer zorgt voor huidirritatie e.d.).

Ik ben overigens niet per se pro of anti schaamhaar, maar dat het een smerige bende word als je het laat staan is dus bij een gewone persoonlijke hygiëne niet waar.

Zolang ik geen haar tussen mijn tanden krijg moet een man wat mij betreft ook vooral lekker zelf weten wat hij met zijn schaamhaar doet. Behalve regelmatig wassen dus, dat vind ik wel gewoon een vereiste.
Einde spreekbeurt.

Terug naar liesbreuk 👉

Jane Margolis

Wijs gebruiker

Bekijk bijlage 47941
Schaamhaar heeft juist een beschermende functie. Het scheren of waxen ervan is vooral een esthetisch ding (wat dan weer zorgt voor huidirritatie e.d.).

Ik ben overigens niet per se pro of anti schaamhaar, maar dat het een smerige bende word als je het laat staan is dus bij een gewone persoonlijke hygiëne niet waar.

Zolang ik geen haar tussen mijn tanden krijg moet een man wat mij betreft ook vooral lekker zelf weten wat hij met zijn schaamhaar doet. Behalve regelmatig wassen dus, dat vind ik wel gewoon een vereiste.
Screenshot_2022-12-19-17-19-42-04_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Absoluut, maar aan het einde van de dag is je bos schaamhaar gewoon een onhygiënische broeiplaats.

Sorry dirk vanaf nu weer on topic

ChefCurry

Bewuste gebruiker
Ik heb natuurlijk allang gegoogeled dus weet het een en ander wat ik kan verwachten. Maar ik wilde vragen of jullie ervaringsverhalen hebben of tips en tricks?

Wie heeft er een liesbreuk gehad en is, volgens een vriend vroeger denk uit 2005, het in sommige gevallen, en ik quote, om te leiden tot “helse pijnen tot smeken in foetushouding?” mogelijk?

Want ik voel nog niks. Behalve jeuk omdat ik me godverdomme moest scheren voor het onderzoek.
Ik heb dit afgelopen jaar ondergaan en ben er voor geopereerd. Het is niet niks kan ik wel zeggen. Vooral net na de operatie heb je echt hulp nodig van familie of vrienden met uit bed komen, huishouden etc.

De 1 heeft er super veel last van en de ander is er zo weer bovenop dus laat je niet afschrikken maar wees voorbereid.

Dirkdirk

DF-koning
Ik heb dit afgelopen jaar ondergaan en ben er voor geopereerd. Het is niet niks kan ik wel zeggen. Vooral net na de operatie heb je echt hulp nodig van familie of vrienden met uit bed komen, huishouden etc.

De 1 heeft er super veel last van en de ander is er zo weer bovenop dus laat je niet afschrikken maar wees voorbereid.
Mama 😢 ik ben bang

Paranoize.

Badass junkie
Wel voorzichtig scheren he maat of zitten je ballen al helemaal onder de rode puisten, lief zijn voor je huid

Sally Tessio

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Thanks man. Heb er geen enkele pijn of ongemak aan, maar er zit duidelijk een bobbel en je ziet en voelt iets wat er niet hoort te zitten.

Maar stel je voor dat ik seks heb, hypothetisch (haha lache man) hoop ik niet dat vrouwen denken gadverdamme trek die broek maar weer aan met je bobbel-lies. Dus als het aan mij ligt halen ze die shit gewoon weg. Door een goede arts graag. Minimaal cum laude afgestudeerd. 💪
Ik zou me daar ook niet druk om maken. Tenzij je een heel moeizaam iemand naast je of op je hebt liggen, zijn dat soort fysieke eigenaardigheden over het algemeen geen grote afknappers. Als je gewoon uitlegt waar het door komt als ze er naar vraagt en alles wat er omheen zit nog even goed aanspant dan komt het vast goed.
Begin dit jaar heb ik een snowboardongeluk gehad, waarbij mijn schouderbanden zijn gescheurd en ik een dislocatie van mijn sleutelbeen op heb gelopen. Omdat een cosmetische operatie tot problemen in functionaliteit kan leiden loop ik tegenwoordig dus ook rond met een sleutelbeen dat niet helemaal recht zit en een zichtbare bobbel aan het uiteinde van het been dat hoger uitkomt dan zou moeten. Ik heb ook liever dat het allemaal weer symmetrisch is, maar soms zit het gewoon even tegen. Als iemand dat opvalt en er panisch over gaat lopen doen dan mag ze weer lekker naar buiten de regen in en ga ik wel naar iemand anders op zoek. Ik snap dat iets bij je geslachtsdeel nog even iets vervelender kan zijn, maar het lijkt me niet nodig om je er zorgen over te maken hoor. Het belangrijkste is vooral dat het niet erger wordt, gozer. Hopelijk herstel je er snel van! :)

Gemberthee

Bewuste gebruiker
Tripreporter

Bekijk bijlage 47941
😂 Flashback naar mijn biologieleraar die dit precies zo aan de klas uitlegde en wij in een reflex unaniem de slappe lach kregen en half stond te kosten.

Anyway ... sterkte overmorgen! Het komt vast goed! Hou ons maar op de hoogte. Heb me stiekem ook erg vermaakt met dit topic, maar ik wens je het beste!

Dirkdirk

DF-koning
Dokter: “gaat u maar even liggen”.
Dirkjan: “gaat liggen met zijn slurf ontbloot bovenlijf en zijn pingpong lies boven tafel.
Dokter: “Ken je Joseph Merwick, aka The Elephant Man?”
Dirkjan: “dokter, ik vind dit ongemakkelijk”.
Dokter; “Hij had zijn hele lijf vol bulten en puisten en zelf hij lag minder te janken dan jij!”

grapje

Laatst bewerkt:
Bovenaan