SpacingBen zei:van wie?
vind ik eerlijk gezegd ook weldrama zei:sorry maar je bent echt gek als je zwanger bent en gebruikt, je hebt verantwoordelijkheid voor iemand anders in jou! die baby komt toch in de buik in aanraking met de coke of niet? ik ken een meisje in brasil die tijdens wangerschap door heeft gesnoven en gerookt en geprostitueerd.. dat kind is heel klein en heeft oogproblemen, ze zal zich altijd schuldig voelen want ze weet niet hoe het kind was geworden als ze niet had gebruikt.
Vind dat zulke mensen niet eens kinderen zouden mogen krijgen.Junkie_I zei:http://dagboekvaneenjunk.web-log.nl
een vriendin van me gebruikt met haar vriend samen al meerdere jaren en hebben nu een tweeling van zes jaar... dus dat is gelukt terwijl ze beiden gebruikten.
ben je zwanger mss?Kim zei:allebij toch slecht aleen als moeder gebruikt kan kind toch verslaaft geboren worden
heb hele lange preek gehad gisteren
antz zei:ja....even serieus. het kan wel degelijk je zaad beschadigen! Ik zou daarom per direct stoppen. Voor korte tijd (en niet langdurig, maar gewoon 1 keer) kan geen kwaad, maar als je geregelt gebruikt wel (let wel gerelt; niet regelamtigl; ieder jaar is geregeld).
Zou er maar mee stoppen .
Gr Rika
Psychonaut1976 zei:antz zei:ja....even serieus. het kan wel degelijk je zaad beschadigen! Ik zou daarom per direct stoppen. Voor korte tijd (en niet langdurig, maar gewoon 1 keer) kan geen kwaad, maar als je geregelt gebruikt wel (let wel gerelt; niet regelamtigl; ieder jaar is geregeld).
Gr Rika
De kwaliteit van het zaad wordt idd wat slechter....lui zaad zeg maar,maar niet dat je afwijkingen krijgt ofzo hoor..
SpacingBen zei:Psychonaut1976 zei:antz zei:ja....even serieus. het kan wel degelijk je zaad beschadigen! Ik zou daarom per direct stoppen. Voor korte tijd (en niet langdurig, maar gewoon 1 keer) kan geen kwaad, maar als je geregelt gebruikt wel (let wel gerelt; niet regelamtigl; ieder jaar is geregeld).
Gr Rika
De kwaliteit van het zaad wordt idd wat slechter....lui zaad zeg maar,maar niet dat je afwijkingen krijgt ofzo hoor..
hoe weet je dat zo zeker?
Mac... zei:Ja goed, maar dit wil nog niet zeggen dat het lui zaad door de sos kwam.
Mac... zei:Hebben jij en je "mannetje" ook coke gebruikt tijdens het proberen zwanger te worden?
Goed bezig man!fatsoen1 zei:ik gebruik al tien jaar coke en speed en heb twee kleine kinderen, gezond en wel. En nooit gestopt met snuiven
Och.. andermans ellende niet op jezelf betrekken (:Areyouexperienced? zei:Wat kan dit forum toch deprimerend zijn ...