kinderen en coke?

jantje

Newbie
hallo

zijn er hier mensen (jongens)die kinderen hebben gekregen met hun vrouw/vriendin en van waar de jongens gebruikte en gewoon door zijn gegaan met gebruiken/op tijd gestopt zijn en daar problemen mee hebben gehad met t maken van kinderen?

thx

dennis

Newbie
Hoi,

Ik gebruik al 10 jaar coke.
Gemiddeld 1 x per week.
Ik heb nu een dochtertje van 18 maanden.

Geen problemen gehad met t maken van kinderen...

Heeft een jaartje geduurd voor mijn vriendin zwanger werd..
Maar er zijn heel veel mensen die een jaartje of mee nodig hebben om zwanger te worden, dus..

bye

jantje

Newbie
bedankt

je hebt tniet l;aten onderzoeken waarom t zolang duurde

en ben je nog gestopt voor t maken van kinderen
thx

dennis

Newbie
Hoi,

Neej, ik heb t niet laten onderzoeken..
Maar het is vrij normaal dat het een half jaartje of een jaartje duurt voor iemand zwanger word.. zeker als ze jarenlang de pil hebben geslikt..

Ben niet gestopt met gebruiken tijdens het proberen..
Kon helaas niet stoppen, talloze keren geprobeerd..
Zelfs 3 maanden in kliniek geweest..
Heb t nu geaccepteerd en probeer het zo veel mogelijk te beperken..

Vanwaar je vraag eigenlijk?

jantje

Newbie
ik wil beginnen met kinderen over een jaar of 2 en ben bang dat ik munder vruchtbaar ben of zoiets(waarom weet ik niet , leest van allerlei dsingen dus)
mijn vriendin weet t namelijk niet dat ik gebruik, vind t nu nog leuk, maar wil wel op tijd stoppen

en mocht ik verminderd vruchtbaar zijn ben ik bang dat dit aan tetonen is en dat ze erachter komt

maak ik mijn eigen te druk

(ik kijk bijv naar mensen, herman brood bijv die heel veel gebruikt en ook gewoon gezonde kinderen op de wereld zet

Himself

Belezen gebruiker
het is erger dat de moeder verslaafd is dan de vader..... in principe is er niks aan de hand... alleen moeders moeten clean zijn!

Kim

Wijs gebruiker
allebij toch slecht aleen als moeder gebruikt kan kind toch verslaaft geboren worden

heb hele lange preek gehad gisteren

drama

Newbie
sorry maar je bent echt gek als je zwanger bent en gebruikt, je hebt verantwoordelijkheid voor iemand anders in jou! die baby komt toch in de buik in aanraking met de coke of niet? ik ken een meisje in brasil die tijdens wangerschap door heeft gesnoven en gerookt en geprostitueerd.. dat kind is heel klein en heeft oogproblemen, ze zal zich altijd schuldig voelen want ze weet niet hoe het kind was geworden als ze niet had gebruikt.

Psykaholik

Wijs gebruiker
drama zei:
sorry maar je bent echt gek als je zwanger bent en gebruikt, je hebt verantwoordelijkheid voor iemand anders in jou! die baby komt toch in de buik in aanraking met de coke of niet? ik ken een meisje in brasil die tijdens wangerschap door heeft gesnoven en gerookt en geprostitueerd.. dat kind is heel klein en heeft oogproblemen, ze zal zich altijd schuldig voelen want ze weet niet hoe het kind was geworden als ze niet had gebruikt.
vind ik eerlijk gezegd ook wel

Wortel

Bewuste gebruiker
Junkie_I zei:
http://dagboekvaneenjunk.web-log.nl

een vriendin van me gebruikt met haar vriend samen al meerdere jaren en hebben nu een tweeling van zes jaar... dus dat is gelukt terwijl ze beiden gebruikten.
Vind dat zulke mensen niet eens kinderen zouden mogen krijgen.

Haze

Bewuste gebruiker
Hoe kun je dat nu zeggen, Een vader van iemand die ik ken gebruikt al weet ik hoe lang Heroine en kan heeft ook een normaal leven. Vrienden enzo weten het niet eens

melissa

Wijs gebruiker
toen ik besloot zwanger te worden van de derde......ben ik gestopt met sos en aan de folium gegaan....
na 8 maanden was ik nog niet zwanger.......
wat ik toen heb gedaan was ontzettend dom.....
ik begon weer met gebruiken,zonder anticonceptie te gebruiken....
ik had zoiets van nou t zal zo vaart niet lopen,ik was niet van plan weer ieder weekend te gebruiken hoor ik had geloof ik een feestje ofzo....
aangezien ik mijn vruchtbare dagen bijhield,en die de komende twee weken voorbij waren maakte ik me niet druk...
twee weekende lang flink gefeest,wel matig met de sos maar flink aan de alcohol....
en je raad t al.....ik werd niet ongesteld......
ik was totaal in paniek toen de zwangerschapstest positief was....
uiteindelijk heb ik vervroegd contact opgenomen met de verloskundigge....voor een controlle....
maar ik heb amper kunnen genieten van mijn zwangerschap,tot dat de kleine daadwerkelijk geboren was....en een flinke 9 ponder bleek te zijn.
ik heb me nooit zo slecht gevoeld als toen :( :( :( ik heb een kennisje die nu probeerd zwanger te worden terwijl ze met haar vriend nog 5 gram sos per week wegsnuifd......
een deze dagen flip ik door en krijgt ze van mij een dreun voor der harsens....
dat meen ik oprecht,zou er geen spijt van hebben

antz

Newbie
ja....even serieus. het kan wel degelijk je zaad beschadigen! Ik zou daarom per direct stoppen. Voor korte tijd (en niet langdurig, maar gewoon 1 keer) kan geen kwaad, maar als je geregelt gebruikt wel (let wel gerelt; niet regelamtigl; ieder jaar is geregeld).

Zou er maar mee stoppen .

Gr Rika

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
antz zei:
ja....even serieus. het kan wel degelijk je zaad beschadigen! Ik zou daarom per direct stoppen. Voor korte tijd (en niet langdurig, maar gewoon 1 keer) kan geen kwaad, maar als je geregelt gebruikt wel (let wel gerelt; niet regelamtigl; ieder jaar is geregeld).

Gr Rika

De kwaliteit van het zaad wordt idd wat slechter....lui zaad zeg maar,maar niet dat je afwijkingen krijgt ofzo hoor..

BacingsPen

Badass junkie
Psychonaut1976 zei:
antz zei:

Gr Rika

De kwaliteit van het zaad wordt idd wat slechter....lui zaad zeg maar,maar niet dat je afwijkingen krijgt ofzo hoor..

hoe weet je dat zo zeker?

Mac...

Badass junkie
Ja idd, heeft er niemand bronnen, want hoor eigk eerder alleen maar wat gespeculeer en geen harde feiten.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
SpacingBen zei:
Psychonaut1976 zei:
antz zei:

Gr Rika

hoe weet je dat zo zeker?

Iemand uit mijn omgeving die tijdens zijn sos gebruik ze handel liet testen voor gewenste zwangerschap en deze mededeling kreeg...toen ie een paar maanden was gestopt en terug kwam voor controle was dit niet meer zo..
Dat zegt mij genoeg,want je hebt lui zaad of niet...anders had ie het later ook wel gehad.

Ken meer voorbeelden uit omgeving..of moet allemaal toeval zijn dan he...

melissa

Wijs gebruiker
Mac... zei:
Hebben jij en je "mannetje" ook coke gebruikt tijdens het proberen zwanger te worden?

ikke niet hij wel.....
ging er niet vanuit dat t bij hem schadelijk zou zijn......
weer zo een domme fout he :confused:

Mac...

Badass junkie
Nja je bent toch iig zwanger geworden, dus...
Mja verkleinde kansen wil nog niet zeggen dat het onmogelijk is iig.

fatsoen1

Experimenterende gebruiker
ik gebruik al tien jaar coke en speed en heb twee kleine kinderen, gezond en wel. En nooit gestopt met snuiven

fatsoen1

Experimenterende gebruiker
niet goed natuurlijk, maar de kinderen wonen bij hun moeder en komen niet met mijn druggebruik in aanraking.

Ben erachter gekomen dat de vader van mijn kinderen al jaren coke en speed gebruikt.
Mijn kinderen zijn geboren met hartruis en zuurstofgebrek in de hersenen.
Kan dit door drugsgebruik komen??

Judas

Wijs gebruiker
Dat is goed mogelijk. In wetenschappelijke publicaties lees je dikwijls dat cocaine vaak tot inferieure kwaliteit sperma leidt. Maar of het cocagebruik van je man in het geval van je kinderen ook echt de oorzaak is, daar kom je nooit achter. Tenzij aangetoond wordt dat de door jou beschreven medische problematiek van je kids een erfelijke of virale oorzaak heeft. Dan kan je de cocaine & speed uitsluiten als boosdoener.

Sterkte in deze zware situatie.

Bovenaan