Ketamine

Emo

Bewuste gebruiker
jaah kheb gister gebruikt en ben d00d =)
nee, kweet er niet soveel van !

BacingsPen

Badass junkie
Dit is een middel om olifanten mee te verdoven. Je raakt helemaal van de wereld als je hier wat van neemt en het kan zelfs voorkomen dat je jezelf niet meer kan bewegen en je alleen nog maar kunt slapen/dromen. Het effect dat prettig gevonden wordt is dat je gaat trippen/dromen...

Krs

Bewuste gebruiker
juh ik weet maar wil weten of er nog mensen ervaringen mee hebben en hoe het was :)

Krs

Bewuste gebruiker
het is trouwens geen olifanten verdoof middel dat is ghb als ik het goed heb. Het is een narcose middel wat ook wel werd gebruikt voor jonge kinderen

e-Thom

Experimenterende gebruiker
ketamine wordt in de diergeneeskunde en bij kinderen gebruikt als anesthesiemiddel. vanwege het dissociatief effect wordt het zelden bij volwassenen gebruikt. het voordeel van dit middel is dat het de ademhaling niet onderdrukt wat bij opiaten wel het geval is.
ghb werd vroeger ook als anesthesiemiddel gebruikt maar is in onbruik geraakt

Mac...

Badass junkie
Ketamine, mijn favoriete drug... Heb het pas twee keer gehad, t is hier niet te krijgen. Ik zal ff mijn eerste keer vertellen, is wel een leuke anekdote.

Ik had met mijn broertje afgesproken koninginnedag samen met hem en nog wat mensen in A'dam te vieren. Drugs in overvloed en we hadden lol. Had al van alles gehad, pep, xtc, ghb, alcohol en wiet. Op een gegeven moment stonden we lekker te dansen toen een engelse jongen aan me vroeg: do you want some amphetamine?? Al enige jaren speed snuivend kon ik daar natuurlijk geen nee tegen zeggen. Zijn motto was dan ook: share, share, that way, it's fair. Aldus ik nam een snuifje van zijn bullit en vond wel dat er een raar smaakje aan zat, maar dacht er niet over na, omdat ik best wel wazig was en pep kan nogal eens in smaak verschillen. Echter na 5 minuten na inname begon ik ineens een heel zweverig gevoel te krijgen in mijn hoofd. Het was niet vergelijkbaar met de roes die je van al die andere drugs krijgt en dacht dus: die heeft me bezeikt ofzo. Ik liep naar de jongen toe en vroeg: What did you give me. Ketamine, zei hij. Maar omdat het in het engels is leken die namen nogal heel erg op elkaar. Gelukkig had ik er wel al van gehoord en wilde het sowieso een keer proberen en heb toen ff later nog een tweede snuifje genomen. Wat ik voelde was zo waanzinnig vet, het was net alsof mijn benen niet meer bij me lichaam hoorde. Ik voelde ze niet eens meer, hierdoor stond ik wel behoorlijk te zwalken op mijn benen en trappen lopen was praktisch onmogelijk geworden. Je voelt je heel licht en heel blij. Blijer dan bij X, alleen niet de verliefdheid van X. Ik had echt waanzinnig genoten van mijn mega drugscocktail met het gevoel van ketamine met stip bovenaan. Echter rond een uur of 9 besllot ik huiswaards te keren, omdat ik nog wel ff in de trein zou zitten. De volgende dag moest ik ook gewoon gaan werken. Toen ik aankwam op A'dam centraal was alles afgesloten. Jaja het rampjaar voor de NS. Er reden geen treinen, alles was afgezet door de ME en ik met mijn wazige kop wilde per se dat station op. Via een omweg en klimmend over een hekje kwam ik toch eindelijk op de perrons terecht. Mja, ik was nog niet thuis. Na een hoop ellende kwam ik eindelijk om 6 uur 's ochtends aan in mijn woonplaats, ik ging naar huis, naar bed en een half uurtje later ging de wekker. Met behulp van wat speed was het toch nog een redelijke produktieve dag.

Maar on-topic...
Ketamine is waanzinnig lekker, maar pas op!! Het is minstens net zo gevaarlijk als GHB (wat geen dierenverdoofmiddel is, fabeltje) Je hebt snel de neiging om te veel te pakken. Je kunt idd verlamd raken en helemaal van de wereld zijn. Dit noemen ze de K-hole. Ook is er de mogelijkheid dat je een out-of-body experience krijgt, dat je jezelf ergens ziet zitten. Dit kan HEEL beangstigens zijn.
Als je het echt wilt proberen doe het dan (zoals bij veel drugs) met vertrouwde mensen en bla bla bla die tips staan hier wel genoeg.

Dat was het. :grin:

Krs

Bewuste gebruiker
bedankt mac daar heb ik wat aan :) Ben zker van plan het een keer te proberen lijkt me echt een super ervaring.

Drazzic

Bewuste gebruiker
Christiaan18 zei:
het is trouwens geen olifanten verdoof middel dat is ghb als ik het goed heb. Het is een narcose middel wat ook wel werd gebruikt voor jonge kinderen

GHB verdoofmiddel voor olifanten, onzin! :wave:

Maar mijn ervaring met Ketamine was wel ok, het is een heel wazige drug, met geen andere te beschrijven. Ik had het idee dat ik tegelijk alles super vaag zag, het idee dat alles eigelijk op zijn kop stond, maar tegelijk ook heel helder en duidelijk alles. Dus heel vaag :grin:
Had geen zin om te staan enzo relaxt zitten wazigen haha echt wazig spul is het eigelijk.

Af te raden is combi samen met alcohol, want dat gaat dus NIET samen. Heb al 2 mensen gezien die aardig wat gezopen hadden, zeg maar zat, en toen ketamine probeerde, nou die waren echt ver heen, konden echt niet lopen, kotsen, op de grond liggen want op staan konden ze niet, praten kon ook moeilijk. Iets te dus :grin: Dan ben je zover weg en na hun verhalen voelde ze zich eigen niet, maar ene kant was het uber relaxt, ze voelde zich wel super lekker, maar waren gewoon niet aanwezig zo voelde het, de K-Hole :)

En wat iemand hier boven zegt dat je geest uit je lichaam treed, ik heb het nog nooit mee gemaakt maar dat lijkt me dus echt heel wazig ja, kan inderdaad best beangstend zijn. Vriend van mij was door de paddo's bad gegaan en die had dat toen ook en hij dacht dat ie op dat moment gewoon dood was omdat hij zich eigen zag zitten en ons, onbeschrijvelijk eigelijk heel wazig.

Krs

Bewuste gebruiker
naja van dat olifanten verdoofmiddel heb ik ook maar gehoord wist het ook niet zker :) maare heb nu toch wel zin om eens ketamine te gaan proberen :grin: iemand nog info over een goede dosering?

Mac...

Badass junkie
En wat iemand hier boven zegt dat je geest uit je lichaam treed

Ik zeg toch niet dat je geest uit je lichaam treed, ik zeg dat je een out-of-body experience krijgt. Geloof niet 's in geesten, wel in geestverruiming, maar dat heeft daar niks mee te maken. En met geestverruiming kun je veel bereiken.

iemand nog info over een goede dosering?

Begin zoals mij met een puntje uit een bullit, of als je die niet hebt gewoon een mespuntje.
Laat wel ff weten hoe het was gegaan. :wink:

Krs

Bewuste gebruiker
moet er eerst nog aan zien te komen :) maar als het lukt zet ik me ervaring hier neer

Drazzic

Bewuste gebruiker
Mac... zei:
En wat iemand hier boven zegt dat je geest uit je lichaam treed

Ik zeg toch niet dat je geest uit je lichaam treed, ik zeg dat je een out-of-body experience krijgt. Geloof niet 's in geesten, wel in geestverruiming, maar dat heeft daar niks mee te maken. En met geestverruiming kun je veel bereiken.
Ja maar je bedoelde wel dat je geest uit je lichaam treedt, want dat gebeurd er dan namelijk en heeft niks te maken of je in geesten geloofd of niet.

Mac...

Badass junkie
O dat heeft er zeker mee te maken, als jij dat geloven wilt moet je dat helemaal zelf weten. Als je zegt dat dat wel zo is mag je het me eens bewijzen, maar kan me niet voorstellen dat daar überhaupt bewijzen voor te vinden zijn, het heeft dus alles te maken met of je het gelooft of niet.
en bovendien weet ik zelf wel het beste wat ik bedoel.

Drazzic

Bewuste gebruiker
Eigenwijs iemand, zo wordt dat gewoon genoemd. Je kan voor alles wel 100 benamingen verzinnen maar daar wordt het er niet duidelijker op.

Mac...

Badass junkie
haha, ja eigenwijs ben ik wel, hoor ik wel vaker. Maar ik hou er nogal van om dingen bij hun naam te noemen, anders wordt het alleen maar nog verwarrender dan het vaak al is.

Superman

jah ketamine is inderdaad fijn spul
en hier in brabant makelijk aan te komen
goede dosering is mes puntje per neus gat
greetzzzzz

Superman

ik heb al heel vaak keta gebruikt ma wa ik lees over out of body dan moet je denk wel heel erg veel hebben gepakt hoor had laast op een avond 1.2 gram op ik was wel zwaar weg ook de volgende dag nog heel veel wazige na effect ma out of body nog nooit gehad lijkt me wel geen fijne ervaring :P groetjes

Mac...

Badass junkie
Klopt je hebt dan wel een iets hogere dosis dan nodig is. Denk dat het sowieso per persoon wel verschilt, als je al 1,2 gr op had heb je vast ook een hoge resonantie tegen Keta.

Mac...

Badass junkie
Een out-of-body ervaring is wel een onderdeel van de k-hole, maar de k-hole hoeft niet een out-of-body ervaring te zijn. Meestal is dit het moment waar je bijna helemaal verlamd raakt. Het hoeft niet een onprettige ervaring te zijn, want je voelt je echt super-relax, maar bewegen is geheel onmogelijk. Ook wanneer je een out-of-body ervaring hebt ben je niet meer in staat om jezelf te bewegen.

Superman

hoelang duurt da dan todat je weer wa ken bewegen (bijv lopen)
is anders wel begaaid kenk nie meer na huis lopen Hehe :flushed:

Mac...

Badass junkie
Kan van een paar minuten tot een paar uur duren, ligt er maar net aan hoeveel je hebt gepakt, wat je hebt gegeten, geslapen, enz enz enz

Toen ik keta had gebruikt kon ik niet meer lopen :openmouth: haha was wel grappig.. liep als een kip door het huis te waggelen. Had dat gevoel na 5 mespuntjes ongeveer!

Krs

Bewuste gebruiker
haha cool heb wel een keer van truffels gehad. liep toen heel beroerd voelde me net ozzy osbourne :grin:

Mac...

Badass junkie
Ja dat komt omdat je het gevoel in je benen zo'n beetje helemaal kwijt bent. Heb dat ook altijd. Wel lachen, probeer maar eens trappen te lopen op de K, lach je je kapot

Krs

Bewuste gebruiker
haha dat ga ik dan zeker eens proberen :grin: moet alleen nog iemand hebbe die eraan kan komen

A

Anonymous

Gast
Ik heb het 1 keer gedaan, die ervaring is me altijd bij gebleven.
Behalve die out-of-body ervaring was het ook een geweldige mindfuck.
Maar ik denk dat het heel verslavend is, want ik wil nog steeds een gram halen maar is nauwelijks te krijgen, tenzei ik de dierenkliniek beroof :(

Tips voor gebruik:
Ga zitten.
Doe mespuntjes, GEEN LIJNEN!
Accepteer wat er met je gebeurd.

ketamine is gek spul.. je moet t gvoel relax vinden.. en ik denk dat je het met mate moet gebruiken.
en niet als je geen ervaring hebt met xtc etc. lijkt me?
na 2.5 g met een maat gedeelt te hebben zat ik voor de 1e x in the K-hole, bewegen zat er niet in, alsof ik in beton gegoten zat.
daarna had ik zoiets als out-of-body xperience.. moeilijk te beschrijven maar tog wel het toppunt van wazigheid qua geestverruiming.. erg vaag.. gesprekken (als er nog gesproken word) gaan absoluut nergens over..
op zn tijd is KetA zker lachen.. pak niet teveel in 1 keer. een punt kan al vrij heftig zyn bij goeie keta.
hoe heftig vinden jullie keta in vergelijking met andere drugs?
GHB is zwaarder.. niet?

lieky speedfreaky

ja ik !!
neem niet teveel kijk daar wel mee uit ik heb zelf die trip gehad dat ik het gevoel had dat ik uit mn lichaam trok heel vaag allemaal weet goed de hoeveelheid die je neemt

caatje

Badass junkie
lieky speedfreaky zei:
ja ik !!
neem niet teveel kijk daar wel mee uit ik heb zelf die trip gehad dat ik het gevoel had dat ik uit mn lichaam trok heel vaag allemaal weet goed de hoeveelheid die je neemt

en dat zegt iemand die 3 weken is wakker gebleven op speed :wink: grapje he

Bovenaan