ketamine proberen?

Ik wil graag ketamine proberen voor angst en om tot rust te komen. Ik zag dat je op internet rc ketamine kan bestellen maar daar wil ik liever niet aan beginnen. Hoe kom ik aan echte ketamine?

Hippie Langwaus

DF-koning
Ketamine valt onder de geneesmiddelenwet. Het is dus niet vrij verkrijgbaar en oneigenlijke handel erin is strafbaar. Het is desondanks een populair middel op de zwarte markt.

Ik ben het zelf nog nooit tegengekomen, maar ik probeer me zo min mogelijk met illegale zaken in te laten en kom zelden op feesten of festivals.

Doe voorzichtig in je zoektocht en geloof niet alles wat duistere figuren je eventueel willen verkopen. Laten testen voor je het zelf probeert is raadzaam.

Gelato43

Bewuste gebruiker
Ketamine tegen angst? Ik hoop voor je dat je weet hoe de dosis van keta werkt. Perongelijk en onverwachts in de K hole (helemaal de eerste keer!) terechtkomen lijkt me nou niet een rustgevend iets... en geloof me, dit overkomt je gewoon een keer ipv dat je het wilt.

Er zijn genoeg dealers die dit goedje verkopen, wel zou ik het laten testen, het schijnt dat ze dit soms versnijden met zout?

Nathaniel

Wijs gebruiker
Ik wil graag ketamine proberen voor angst en om tot rust te komen. Ik zag dat je op internet rc ketamine kan bestellen maar daar wil ik liever niet aan beginnen. Hoe kom ik aan echte ketamine?

Even dit buiten beschouwing,

��
Niet gewenst
Vragen om of geven van informatie betreffende:
  • verkoop(punten) van drugs en/of grondstoffen
  • prijzen van drugs en/of grondstoffen
  • drugsdealers en/of hoe te dealen
  • productie/extractie van illegale middelen
  • smokkelen van illegale middelen
N.B. Bovenstaande geldt uiteraard ook voor privëberichten (PB's/PM's/DM's)
Direct permanente ban

vraag ik me af hoe je tot de conclusie gekomen bent om ketamine te gebruiken als oplossing voor je problemen, die vermoedelijk voortkomen uit je gevoel van angst en onrust. Mogelijk is het een patroon waarbij je uit angst dingen doet of juist niet doet, wat leidt tot onrust, wat dan weer leidt tot angst, etc...

Dit soort gedragsproblemen hebben een oorzaak in je ontwikkeling. Dat los je niet op met medicatie. Dat los je op met eindeloos lullen met iemand die op dat soort shit gestudeerd heeft. Die helpt je de knopen in je systeem te herkennen, vinden en losmaken.

Soms gaat dat niet. Omdat de knoop, het trauma te ingewikkeld en of vastgeankerd zit.
Dat kan een fysieke oorzaak hebben. Een of ander hormoon of neurotransmitter ofzo die niet op peil is of schommelt ofzo. Een tumor tegen je hypofyse, een chromosoom teveel, who knows...?

Maar ook vaak is de storing in de ontwikkeling zo heftig dat die niet meer psychiatrisch te behandelen is.

Als dit medisch onderzocht is komt medicatie in beeld. Er bestaat een scala aan ontspanningsmiddelen, angstremmers, prikkeldempers..

Allen meer gangbaar dan ketamine.

Dus nogmaals de vraag: Welke stappen heb je genomen om tot de conclusie te komen:

"Ketamine is de (mogelijke) oplossing voor mijn problemen"

?

Geen oordeel, oprechte vraag✌️

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ketamine tegen angst? Ik hoop voor je dat je weet hoe de dosis van keta werkt. Perongelijk en onverwachts in de K hole (helemaal de eerste keer!) terechtkomen lijkt me nou niet een rustgevend iets... en geloof me, dit overkomt je gewoon een keer ipv dat je het wilt.

Er zijn genoeg dealers die dit goedje verkopen, wel zou ik het laten testen, het schijnt dat ze dit soms versnijden met zout?
vraag ik me af hoe je tot de conclusie gekomen bent om ketamine te gebruiken als oplossing voor je problemen, die vermoedelijk voortkomen uit je gevoel van angst en onrust. Mogelijk is het een patroon waarbij je uit angst dingen doet of juist niet doet, wat leidt tot onrust, wat dan weer leidt tot angst, etc...
Eens met deze comments.

Daarnaast is ketamine best verslavend, en angstklachten zijn een risicofactor voor het ontwikkelen van een verslaving. Ik zou dus eerder zeggen dat de klachten een goede reden zijn om ketamine links te laten liggen. Nog even naast het punt dat ketamine waarschijnlijk niet eens zo goed werkt tegen angst, maar daar slechts verwarring aan toevoegt.

StraatPiraat

Badass junkie
griffion hard pvc lijm heeft voor jouw doel denk ik meer effect.
zo heb ik zelf gewoon korrel 200 van de histor ipv wc papier hangen bij het toilet. word er niet per se rustig van maar de bouwmark heb alles

theacidwizard

Experimenterende gebruiker
Ketamine is geen goeie als medicatie zoals jij het beschrijft.
Meesten worden er duf en moe van, ik ga er hard op (ADHD).
Maar wat iedereen krijgt en waarom je het niet te vaak moet doen is de verslavings factor en de schade die het kan aanrichten aan je nieren.
Pijn bij het plassen en bloed pissen? No thanks

Bovenaan