ytft6677yy
Newbie
Ik wil graag ketamine proberen voor angst en om tot rust te komen. Ik zag dat je op internet rc ketamine kan bestellen maar daar wil ik liever niet aan beginnen. Hoe kom ik aan echte ketamine?
Niet hier!Ik wil graag ketamine proberen voor angst en om tot rust te komen. Ik zag dat je op internet rc ketamine kan bestellen maar daar wil ik liever niet aan beginnen. Hoe kom ik aan echte ketamine?
Niet het ideale middel hiervoor i.m.o.Ik wil graag ketamine proberen voor angst en om tot rust te komen. Ik zag dat je op internet rc ketamine kan bestellen maar daar wil ik liever niet aan beginnen. Hoe kom ik aan echte ketamine?
Ik wil graag ketamine proberen voor angst en om tot rust te komen. Ik zag dat je op internet rc ketamine kan bestellen maar daar wil ik liever niet aan beginnen. Hoe kom ik aan echte ketamine?
| Niet gewenst | ||
Vragen om of geven van informatie betreffende:
| Direct permanente ban | |
Ketamine tegen angst? Ik hoop voor je dat je weet hoe de dosis van keta werkt. Perongelijk en onverwachts in de K hole (helemaal de eerste keer!) terechtkomen lijkt me nou niet een rustgevend iets... en geloof me, dit overkomt je gewoon een keer ipv dat je het wilt.
Er zijn genoeg dealers die dit goedje verkopen, wel zou ik het laten testen, het schijnt dat ze dit soms versnijden met zout?
Eens met deze comments.vraag ik me af hoe je tot de conclusie gekomen bent om ketamine te gebruiken als oplossing voor je problemen, die vermoedelijk voortkomen uit je gevoel van angst en onrust. Mogelijk is het een patroon waarbij je uit angst dingen doet of juist niet doet, wat leidt tot onrust, wat dan weer leidt tot angst, etc...
Niet hier!