Hallo Spongecola,
Keta is een dissociatief dit wil zeggen dat je geest van je lichaam word afgesneden. Ketamine heeft drie bekende valkuilen.
1. Het is verslavings gevoelig en brengt ook snel een tolerantie.
2. Het is doserings gevoelig. Je kan rustig een paar lijnen leggen en prima gaan. Alleen weet je bij ket soms niet meer wat voor en achter is en vergeet je dus hoe lang geleden je een lijntje hebt gelegd. Pas hier mee op je kan dus ineens te veel nemen en in een K-Hole terecht komen.
3. Tegenwoordig valt het mee maar de ket die je van je dealer krijgt kan ook MXE zijn. Deze stof lijkt heel erg op Ket qua werking. Alleen heb je veel minder nodig voor hetzelfde effect dus erg lastig doseren. en duurt een MXE trip veel langer. Dit kan vooral als je nog nooit een dissociatief hebt gebruikt best heftig zijn. Laat je ket dus testen.
Als voordelen heeft het dat de high zelf niet mega lang duurt je kan na anderhalf a twee uur al wel weer met je voetjes terug op aarde zijn. Ook is een voordeel dat je geen drie maanden hoeft te wachten om het weer te doen. Ik doe het zelf niet vaker dan eens in de maand (dit is een max vaak red ik dit niet haha het is geen streven) Misbruik van ket kan slecht zijn voor je blaas onder andere.
Ook moet je deze drug niet te licht nemen. Doe het de eerste keer ook echt thuis in een rustige bekende omgeving. Dit omdat ket op een hogere dosering echt wel kan fucken met je hoofd. Voor je gevoel ben je al uren en uren bezig terwijl je misschien pas drie kwartier geleden begonnen bent.
spongecola zei:
Hallo. Ik heb afgelopen 4 maand dus X en pep geprobeerd. Xtc vind ik geweldig, alhoewel heb ik mijzelf een 3 maanden regel opgelegd, zodat ik de schade kan beperken. Pep ga ik een hele lang tijd niet meer doen. Bij Ground Zero ben ik te lang door gegaan door de pep wat kramp veroorzaakte. 2 Dagen niet kunnen lopen door de kramp en verzuring in m'n kuit dus ben er goed flauw van. Nu zijn mijn ogen gevallen op een nieuwe drug, ketamine. Ik heb al een en t ander er over gelezen zoals dat het een verdovend middel is, weinig evenwicht. Maar hoe zit het met de schade van deze drug? Is het veiliger dan X of pep? Wat word aangeraden qua gebruik dus om de hoeveel maand? Welke dosis? En is er iemand die mij het precieze gevoel kan uitleggen?