Ketamine, de vergelijking

Fool

Badass junkie
Héhé, wordt wel goed in de gaten gehouden hier. :P

Maar, ik had het al wel een paar weken thuis liggen en wou toen eventjes pijlen of hier nog mensen ervaring hadden. Reden dat ik er nog niet wat significants over geschreven had is omdat mijn dosering redelijk laag was. Bracht me lekker in een hele rustige chillmodus met nog weinig dissociatieve kenmerken. Heb een paar uur lekker lopen praten en chillen op muziek, zodra ik een wat meer significante test heb gedaan zal ik de kernmerken wel wat beter uiteenzetten. :P

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Fool zei:
Héhé, wordt wel goed in de gaten gehouden hier.

Ja je wilt niet weten :wink: :wave:

Nee dit is een van de topics die me erg interesseert (daarom heb ik hem ook aangemaakt). Zag dat je het hier noemde en toen zag ik bij het zoeken naar een post jouw nieuwe lijstje voorbij komen :wink: kan niet missen.

Ben altijd benieuwd naar ervaringen :)

Smikkel

Experimenterende gebruiker
Ik heb zelf twee keer ketamine (althans zo is het mij verkocht) gebruikt,
Een keer thuis alleen om te proberen in aanloop van het weekend festival waar ik het graag wou combineren met MDMA ( wat trouwens geweldig is ).

Echter twijfel ik of het echt ketamine was..
De avond dat ik het thuis heb gedaan heb ik steeds 1-2 sleutelpuntjes gepakt per 30-45 mins ongeveer 3-4 uur lang. Mijn laatste puntje was om 02:00 en ik voelde me rond 4u nog steeds minstens net zo wazig als daarvoor, ik sliep rond 05:00 en de dag erna voelde ik me nog wel echt wazig ervan. Dit doet me denken aan Methox (nog nooit gebruikt), schijnt dat die stof ook erg lang doorwerkt nog. Maar ik werd niet gelanceerd, het ging echt in die keta fases zoals eerder in topic is beschreven...

Alhoewel het een top ervaring was met een raar goedje!

Icm met MDMA was ook echt geweldig!
Lekker vaag van de M en nog een extra dimensie vaag van de keta. Lopen werd wel lastiger na een tijdje en ik praatte als een robot haha! Een van de vaagste nachten die ik heb meegemaakt!

drugsgek

Als een robot klinkt wel als keta ipv MXE..

Ik denk dat je gewoon keta R gehad hebt, die werkt langer door.

Helenas

Bewuste gebruiker
Met methox ben je met een goede sleutelpunt zo'n 2 uur van de kaart. Zoals je verteld dat je hebt doorgepakt lijkt het me idd ook gewoon keta.

Smikkel

Hmm blij dat ik nu wel kan stellen dat het hoogst waarschijnlijk wel echte ketamine was.

Ik wacht langzaam af tot ik weer een keertje erop kan trippen :)

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
drugsgek zei:

Wrong! R-ketamine komt niet eens voor op de markt. Je hebt racemische ketamine en S-ketamine (linksdraaiend). S-ketamine komt wel voor en werkt langer en meer pijnstillend/minder hallucinerend. R-ketamine komt alleen voor in een 50/50 racemisch mengsel omdat het geen zin heeft om het te scheiden, het werkt tenslotte meer hallucinerend en dat is geen voordeel in de medische wereld.

Fool

Badass junkie
R-ketamine schijnt wel verkocht te worden op de drugsmarkt, voor mensen die dat prefereren. Hangt wel een hoger prijskaartje aan. :P

Fool

Badass junkie
Een vendor van mij heeft tegenwoordig trouwens Methoxmetamine in de aanbieding, iemand ervaring? xD

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Fool zei:
R-ketamine schijnt wel verkocht te worden op de drugsmarkt, voor mensen die dat prefereren. Hangt wel een hoger prijskaartje aan. :P

Scheiden van de isomeren doe je niet zomaar even thuis, daar komt aardig wat bij kijken. Verder heeft het geen voordelen voor de medische wereld zoals ik zei, dus dan zou het door een illegale chemist gescheiden moeten worden voor de drugsmarkt. En dat terwijl de voordelen miniscuul zijn als je alleen de R-variant hebt.

Ik kan het me niet voorstellen dus en heb ook al vaak gehoord dat het niet voorkomt...

Fool zei:
Een vendor van mij heeft tegenwoordig trouwens Methoxmetamine in de aanbieding, iemand ervaring? xD

Noop, laat je het weer ff weten? :wink:

Helenas

Bewuste gebruiker
Fool zei:

Heb het nu een paar keer gedaan/gezien bij anderen. Heb het zelf nooit doorgepakt ofzo, vaker in combinatie met 4fmp of 2cb ofzo. Ik vind het wel chill maar ben dus nog niet tot het gaatje gegaan ofzo, hou daar niet zo van. Dosering luistert wel heel nauw omdat je er lang aan vast zit. Als je dan te veel genomen hebt is dat echt kut. Maar gewoon rustig aan doen!

Fool

Badass junkie
SmartieAndMe zei:
Fool zei:

Scheiden van de isomeren doe je niet zomaar even thuis, daar komt aardig wat bij kijken. Verder heeft het geen voordelen voor de medische wereld zoals ik zei, dus dan zou het door een illegale chemist gescheiden moeten worden voor de drugsmarkt. En dat terwijl de voordelen miniscuul zijn als je alleen de R-variant hebt.

Ik kan het me niet voorstellen dus en heb ook al vaak gehoord dat het niet voorkomt...
Ik heb wel degelijk van verschillende mensen gehoord dat ze de R-variant hebben, moet inderdaad door een goede chemist gescheiden worden. Het heeft geen voordeel in de medische wereld, maar er zijn wel degelijk mensen die deze variant meer waarderen. Ik hoor het inderdaad niet vaak langs komen.

Fool zei:

Noop, laat je het weer ff weten? :wink:
Hehe, ik ga het nog niet bestellen hoor. Er zijn nog andere dingen die voorrang hebben xD. Was alvast benieuwd naar reacties.

Helenas zei:
Fool zei:

Heb het nu een paar keer gedaan/gezien bij anderen. Heb het zelf nooit doorgepakt ofzo, vaker in combinatie met 4fmp of 2cb ofzo. Ik vind het wel chill maar ben dus nog niet tot het gaatje gegaan ofzo, hou daar niet zo van. Dosering luistert wel heel nauw omdat je er lang aan vast zit. Als je dan te veel genomen hebt is dat echt kut. Maar gewoon rustig aan doen!
Het gaat het wel om methoxmetamine, niet methoxetamine, klein maar belangrijk verschil! Weet je zeker dat je het hier over had?

Helenas

Bewuste gebruiker
Haha nee ik kan niet lezen :mrgreen: en ik maar denken dat ik ook eindelijk wat nieuws in te brengen heb :tearsofjoy:

Mirakel

Newbie
Kort samenvatting van men ervaringen voor volgende stoffen:

MXE: Potenter dan keta(+-40mg), duurt langer(2-3u, verlengt bij meer), kleurrijker, lichte euforie, heeft meerdere fases naarmate de dosis en maakt dopamine vrij

3meo -pcp: potenter dan MXE (+-10mg), licht qua effect en duur tussen MXE en keta, het heeft zowat van de MXE effecten maar ook het chill gevoel van keta en maakt ook dopamine vrij.

Hopelijk heeft men bijdrage wat geholpen.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
SmartieAndMe zei:
drugsgek zei:

Wrong! R-ketamine komt niet eens voor op de markt. Je hebt racemische ketamine en S-ketamine (linksdraaiend). S-ketamine komt wel voor en werkt langer en meer pijnstillend/minder hallucinerend. R-ketamine komt alleen voor in een 50/50 racemisch mengsel omdat het geen zin heeft om het te scheiden, het werkt tenslotte meer hallucinerend en dat is geen voordeel in de medische wereld.
Ok nu ben ik enigzins in de war :confused: . Volgens wikipedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Esketamine) is S-ketamine meer dissociatief en hallucinerend en werkt het korter.

Het kan ook zijn dat ik dingen niet helemaal goed bij elkaar plaats hoor, heb ongeveer 2,5 uur geleden 30mg methoxetamine genomen die nog niet volledig is uitgewerkt... :tearsofjoy:

Fool

Badass junkie
Ik hoor altijd dat S-ketamine wat sterker is en wat meer in jezelf gekeerd, waar R-ketamine wat langer duurt en waar je nog wat meer van je omgeving meekrijgt.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Fool zei:
Ik hoor altijd dat S-ketamine wat sterker is en wat meer in jezelf gekeerd, waar R-ketamine wat langer duurt en waar je nog wat meer van je omgeving meekrijgt.
Dat is ook wat wiki erover zegt. Maar Smartie zei het tegenovergestelde, dus ben wel benieuwd naar zijn bron of ervaring daarvoor?

Bovenaan