Ketamine blaasproblemen HELP

ja merkte dat ik gister heeel vaak moest en enorme pijn had. nu moet ik al wat minder plassen, maar is mijn maag enorm van slag.

dankje voor je tips

Spyro

DF-koning
En zoveel mogelijk water om je urine zo schoon mogelijk te houden. (Geconcentreerde urine kan pijn doen met plassen en zorgt voor meer aandrang.) Liefste ook cafeïne en suikers zoveel mogelijk vermijden, dat prikkelt enorm.
ja merkte dat ik gister heeel vaak moest en enorme pijn had. nu moet ik al wat minder plassen, maar is mijn maag enorm van slag.

dankje voor je tips
Geen probleem. Hopelijk valt het allemaal mee voor je en herstel je spoedig weer.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!

dankje voor je tips
Misschien dat kruidenthee met verse gember kan helpen?
Wel echte kruidenthee want daar zit geen cafeine in.

Purplext

Badass junkie
Probeer wat kamillethee. Geen koude of koolzuurhoudende dranken nemen.

Eventueel nog een kamillewikkel of een warme kruik. Puur voor de ontspanning. En heel licht verteerbaar voedsel eten.

Sterkte en succes!

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Hoe vaak gebruikte je toen de klachten begonnen? Je zei dat het na een paar keer gebruiken al begon?
En om welke hoeveelheid ging het dan ongeveer?

chipmunk

Belezen gebruiker
Ik heb helaas ook blaasproblemen gekregen na ketamine gebruik. En ik heb het in totaal nog geen 10 keer gebruikt over 2 jaar tijd.
Wel had ik al een overactieve blaas en was ik mij er niet van bewust dat ik al een blaas of prostaat ontsteking had toen ik de laatste keer ketamine heb gebruikt.

Uitgebreide reactie van mijn klachten kan je terugvinden in dit topic waar ik ketamine lig te prijzen terwijl er ironisch genoeg toen ernstige klachten aan het ontwikkelen waren: https://drugsforum.nl/threads/wat-ketamine-voor-mij-heeft-betekend.70415/#post-1591852

Bovenaan