Ketamine blaasproblemen HELP

Oke daar ga ik.. ik heb hier enorm veel moeite mee.

Ik gebruik nu al bijna een jaar ketamine en het word nu bijna 2 gram per dag... Een half jaar geleden begon het met de wel bekende k-kramp... Guys ik dacht dat ik dood ging, zweten, trillen, gillen van de pijn, geen houding kunnen aannemen. Ik had deze aanval sowieso 3 keer per maand, nu gelukkig niet meer gehad maar toen kwam de blaas... Wat is dit vreselijk! Ik kan niet meer normaal school volgen of werken. Als ik naar de wc ga huilen zoveel pijn heb ik, elke nacht wakker van de pijn in mijn blaas, elk half uur 3 druppels eruit persen met intense pijn.. Ik wil dit niet meer... Ik heb alle moed bij elkaar geraapt om morgen mijn huisarts te bellen en mijn verhaal uit te leggen. Zijn er mensen die mij een beetje kunnen uitleggen wat hieraan gedaan kan worden, volgensmij kan ik nooit meer normaal naar de wc😭 En ik heb nu 24 uur niks gebruikt en ik weet als ik keta neem dat de pijn minder is maar ik moet dit volhouden. Kom alsjeblieft met jullie ervaringen kwa ziekenhuis, medicijnen etc! Dank alvast, dikke kus

Spyro

DF-koning
Hey, ik heb hetzelfde als jij gehad en ik kan je verzekeren dat het veel beter gaat als je stopt met de Ketamine!

Hier ook iemand die zijn blaas verpest heeft door Ketamine. Ik ben nu +- rond de 210 dagen clean en had hetzelfde als jij.

Een halfjaar geleden kreeg ik ook aanvallen en ben toen per direct gestopt ermee. Ook ik heb de dokter meteen gebeld en ben langsgegaan. Werken kon ik ook niet meer... Ik heb aan verschillende medicaties gezeten omdat ik mijn plas ook niet meer kon ophouden en soms wel 30-40 keer naar de wc liep voor een paar druppels.

Na een hel van een paar maanden gaat het stukken beter en ik krijg behandeling in het ziekenhuis iedere week.

Heb je bloed geplast? Het komt met de tijd weer goed, mits je wel stappen onderneemt en inderdaad eerlijk naar je dokter gaat.

Blaas herstel duurt héél lang, zelf ben ik er ook nog niet klaar mee. Wel kan ik weer gewoon normaal plassen. 4 tot 6 keer per dag en soms in de nacht een keertje, zonder medicatie! Terwijl ik ook nachten heb gehad dat ik 9!!! keer moest plassen in 2/3 uur. Ik weet hoe je je voelt en er was toen ook eigenlijk niemand die mij gerust kon stellen of verzekeren dat het goed zou komen.

Stop per direct Ketamine en red je lijf... Anders eindig je straks met een katheter zak aan je been.

Spyro

DF-koning
Moet je ketamine niet afbouwen zoals ghb bvb ?.
Als je 2 of meer gram per dag weg werkt lijkt me cold turkey geen strak plan ?
Oprechte vraag eh , heb alleen ervaring met de analogen.
Je kunt disso’s per direct stoppen zonder gevaren. Op mijn piek zat ik op 6 gram (soms meer zelfs), en je kan daar gewoon mee stoppen. Ik zweette wel veel en slapen was ook wat onrustig maar na een paar dagen was dat gewoon weer normaal.

inner_search

Badass junkie
Je kunt disso’s per direct stoppen zonder gevaren. Op mijn piek zat ik op 6 gram (soms meer zelfs), en je kan daar gewoon mee stoppen. Ik zweette wel veel en slapen was ook wat onrustig maar na een paar dagen was dat gewoon weer normaal.
Thx moest ik even weten.
Wou een kort tapertje doen 8mg naar 0mg op 8 dagen tijd , omdat ik dus idd zwetend en trillend wakker word na GEEN gebruik de dag er voor.
Beter even uitzitten en een paar dagen zweten rillend wakker worden dus ?.
Het gaat over o-pce trouwens geen keta.

Sorry ik kaap iemand zen topic..

Spyro

DF-koning
Thx moest ik even weten.
Wou een kort tapertje doen 8mg naar 0mg op 8 dagen tijd , omdat ik dus idd zwetend en trillend wakker word na GEEN gebruik de dag er voor.
Beter even uitzitten en een paar dagen zweten rillend wakker worden dus ?.
Het gaat over o-pce trouwens geen keta.

Sorry ik kaap iemand zen topic..
Ja, raar is dat hè. Terwijl ik daar online ook niet veel over terug kon vinden. Dan staat er “Ketamine, geen afkickverschijnselen” maar dat is dan met normale dosissen en niet dat misbruik gedrag. 😅

Je kan gewoon stoppen hoor! Ik zweette en trilde vooral in de ochtend en voor het slapen maar dat was echt mijn minste zorg.

Paar daagjes en je bent oké. TS zal hier ook wel wat aan hebben!

Hey, ik heb hetzelfde als jij gehad en ik kan je verzekeren dat het veel beter gaat als je stopt met de Ketamine!

Hier ook iemand die zijn blaas verpest heeft door Ketamine. Ik ben nu +- rond de 210 dagen clean en had hetzelfde als jij.

Een halfjaar geleden kreeg ik ook aanvallen en ben toen per direct gestopt ermee. Ook ik heb de dokter meteen gebeld en ben langsgegaan. Werken kon ik ook niet meer... Ik heb aan verschillende medicaties gezeten omdat ik mijn plas ook niet meer kon ophouden en soms wel 30-40 keer naar de wc liep voor een paar druppels.

Na een hel van een paar maanden gaat het stukken beter en ik krijg behandeling in het ziekenhuis iedere week.

Heb je bloed geplast? Het komt met de tijd weer goed, mits je wel stappen onderneemt en inderdaad eerlijk naar je dokter gaat.

Blaas herstel duurt héél lang, zelf ben ik er ook nog niet klaar mee. Wel kan ik weer gewoon normaal plassen. 4 tot 6 keer per dag en soms in de nacht een keertje, zonder medicatie! Terwijl ik ook nachten heb gehad dat ik 9!!! keer moest plassen in 2/3 uur. Ik weet hoe je je voelt en er was toen ook eigenlijk niemand die mij gerust kon stellen of verzekeren dat het goed zou komen.

Stop per direct Ketamine en red je lijf... Anders eindig je straks met een katheter zak aan je been.
Heb wat onderzoeken in het ziekenhuis gehad en daar zat wel bloed in maar zelf kan ik het niet zien. Het ziekenhuis heeft dus niet het probleem kunnen achterhalen omdat ik niet verteld heb dat ik dat gebruik. Welke behandelingen krijg je?

Spyro

DF-koning
Heb wat onderzoeken in het ziekenhuis gehad en daar zat wel bloed in maar zelf kan ik het niet zien. Het ziekenhuis heeft dus niet het probleem kunnen achterhalen omdat ik niet verteld heb dat ik dat gebruik. Welke behandelingen krijg je?
O mijn God... Even serieus. Hoe verwacht je dat het ziekenhuis jou gaat helpen als ze niet weten wat er aan de hand is..?

De bloed sporen die zij gevonden hebben is jouw geïrriteerde, beschadigde blaaswand.

inner_search

Badass junkie
Dude , wat moet ik nu begrijpen uit je tekst ?
Dat je tests laten doen hebt maar nix gezegt hebt over je gebruik??

@Spyro Thx voor je uitleg!

O mijn God... Even serieus. Hoe verwacht je dat het ziekenhuis jou gaat helpen als ze niet weten wat er aan de hand is..?

De bloed sporen die zij gevonden hebben is jouw geïrriteerde, beschadigde blaaswand.
ja nooit geweten dat het daar aan lag is al tijdje geleden hoor... gebruikte toen niet veel namelijk en alleen in het weekend. begin na pas in de te zien dat het de hele slechte kant op gaat

Blyatman

Badass junkie
Je wilt hulp, maar je vertelt niet hoe en wat je gebruikt. Geen wonder dat het ziekenhuis het niet begrijpt. En dan verwacht je hier een vrijbrief aan medicijnen of iets wat je stiekem helpt?
ga maar eerlijk zijn tegenover je arts, dan ga je de juiste hulp krijgen.

Spyro

DF-koning
ja nooit geweten dat het daar aan lag is al tijdje geleden hoor... gebruikte toen niet veel namelijk en alleen in het weekend. begin na pas in de te zien dat het de hele slechte kant op gaat
Altijd eerlijk tegen je dokters zijn. Anders kunnen ze toch geen passende behandeling geven? Als je door snuift krijg je zo ulcers in je blaas en ben je verder van huis. Dan ga je stukjes weefsel uitplassen met eventueel bloed en dan krimpt je blaas voorgoed omdat het littekenweefsel niet rekbaar is. Dan plas je voor altijd kleine beetjes.

inner_search

Badass junkie
Ik heb alle moed bij elkaar geraapt om morgen mijn huisarts te bellen en mijn verhaal uit te leggen. Zijn er mensen die mij een beetje kunnen uitleggen wat hieraan gedaan kan worden, volgensmij kan ik nooit meer normaal naar de wc😭 En ik heb nu 24 uur niks gebruikt en ik weet als ik keta neem dat de pijn minder is maar ik moet dit volhouden. Kom alsjeblieft met jullie ervaringen kwa ziekenhuis, medicijnen etc!
Eigenlijk.
Vandaag gepost dat je morge je ha gaat bellen , en nu kom je af met tests uit het ziekenhuis.
Ik geloof je nu ik er wat helderder over denk niet echt.
Buikgevoel van me..

Edit.
My bad , de tests van het ziekenhuis zijn van een een tijd terug.
Mijn ̀excuses voor de reactie ( ik laat hem wel staan , iedereen maakt fouten.. ).

Spyro

DF-koning
ik heb niet geweten dat na een paar keer gebruiken het al zo erg kon worden, nu gebruik ik t langer en veel en ben ik heel veel gaan lezen
De ene blaas is de andere niet. Sommige gebruiken 10 jaar en hebben minimale schade en sommige gebruiken een aantal keer en zitten in de shit ermee.

Eigenlijk.
Vandaag gepost dat je morge je ha gaat bellen , en nu kom je af met tests uit het ziekenhuis.
Ik geloof je nu ik er wat helderder over denk niet echt.
Buikgevoel van me..

Edit.
My bad , de tests van het ziekenhuis zijn van een een tijd terug.
Mijn ̀excuses voor de reactie ( ik laat hem wel staan , iedereen maakt fouten.. ).
ja! ik heb toen aangegeven dat ik wel soms wat gebruikte maar zij vertelde dat dat niet persee kon na een paar keer gebruiken, dus maakte me daar nog geen zorgen om tot dit moment! Ik ben ook een mens he! Ik vind het enorm moeilijk om mijn probleem te vertellen

inner_search

Badass junkie
ja! ik heb toen aangegeven dat ik wel soms wat gebruikte maar zij vertelde dat dat niet persee kon na een paar keer gebruiken, dus maakte me daar nog geen zorgen om tot dit moment! Ik ben ook een mens he! Ik vind het enorm moeilijk om mijn probleem te vertellen
Ik had het er ook moeilijk mee , Hoe meer je praat hoe makkelijker het gaat :wink:.

inner_search

Badass junkie
Er is niks moeilijks aan, om eerlijk te zijn tegen artsen over je eigen gezondheid en lichaam. Met bedrog en geheimen kan niemand je helpen.
Ik heb het over met men omgeving praten over men problemen of verslaving.
Niet de arts , die hebben toch zwijgplicht.
En zoals je zegt , die zijn er om je ge helpen.

Er is niks moeilijks aan, om eerlijk te zijn tegen artsen over je eigen gezondheid en lichaam. Met bedrog en geheimen kan niemand je helpen.
ja ik heb eerst nooit geweten dat het toen al begon bij ketamine omdat ik ook wel is gewoon een blaasonsteking had. En ik vertelde dat ik wel is ketamine deed maar gebruikte op dat moment zelde!

Onze ervaring is irrelevant, luister naar @Spyro in plaats van haar te negeren. Zij zit midden in het process maar je wilt niet luisteren.
Niemand gaat je hier een wondermiddeltje geven, je zal zelf aan het werk moeten gaan.
wow rustig! ik ben heel blij dat ze haar process deelt want dat wilde ik hiermee bereiken! vroeg gewoon uit interesse of jullie dit ook hebben meegemaakt en misschien een eigen verhaal hebben. en luisteren doe ik zeker

Spyro

DF-koning
Net mijn huisarts gebeld, wat voelt dit opgelucht. Ze toonde veel liefde en gaan hiermee aan de slag, ze gaat contact opnemen met de uroloog en ik hoor maandag van haar! Thankyou guys
Maar de vraag is. Ben je al gestopt? Want anders heeft een uroloog vrij weinig zin kan ik je vertellen. Die helpen je niet verder anders.

ja!! merk wel dat ik er soms aan denk maar hou me sterk. voel wel een erge druk in mijn maag. ik probeer veel water te drinken en afleiding te zoeken

Spyro

DF-koning
ja!! merk wel dat ik er soms aan denk maar hou me sterk. voel wel een erge druk in mijn maag. ik probeer veel water te drinken en afleiding te zoeken
Goed bezig! Mijn maag was ook erg van slag en gezwollen. Veel water drinken inderdaad! Probeer ook niet ieder moment aan de plas aandrang toe te geven. (Al is dat héél moeilijk op het begin...)

Spyro

DF-koning
dus bij aandrang het even op te houden, zodat ik daarna meer kan plassen? lief dat je vraagt hoe t gaat
Ja, zo lang als je kunt ophouden. Moest ik ook doen op aanraden van de arts omdat je blaas anders “lui” wordt en alleen maar sneller weer aandrang terug geeft.

Op het begin moest ik iedere paar minuten plassen, daarna moest ik het steeds meer gaan rekken. Dus bijvoorbeeld een kwartier, na een tijdje halfuur, uur, 2 uur etc. Maar als je het écht niet meer kan houden gewoon gaan. Je moet jezelf ook niet teveel kwellen.
werken medicijnen tegen maagpijn? nee zeker
Ik zou liever niets innemen... Lekker je maag met rust laten. Het is even heel vervelend maar je maag is van streek en de meeste medicatie’s zijn niet fijn dan.

Bovenaan