Keep it Clean

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ok... ik schaam me diep, ik heb het verkloot. Had nog wat 2cb liggen, en toen diende zich de perfecte gelegenheid aan dit weekend. Eerst nog lang getwijfeld, maar uiteindelijk toch die pil naar binnen gekickt. Het was een geweldige ervaring, en ik had het niet willen missen... (Pas mn 2e keer 2cb, en de eerste keer was beetje saaie avond)

Baal er wel een beetje van, omdat ik zo stellig voor mezelf had besloten er gewoon even af te blijven. Mmm... :( Naja, nieuwe week, nieuwe kansen, als ik nu alsnog stop dan kan ik nog 6 weken clean zijn voor oud&nieuw.

Eén verzachtende omstandigheid is wel, dat je van 2cb geen kater hebt, en het volgens mij niet kloot met je serotonine/dopamine levels (toch?)

J0rrit

Badass junkie
TechNora zei:
Ok... ik schaam me diep, ik heb het verkloot. Had nog wat 2cb liggen, en toen diende zich de perfecte gelegenheid aan dit weekend. Eerst nog lang getwijfeld, maar uiteindelijk toch die pil naar binnen gekickt. Het was een geweldige ervaring, en ik had het niet willen missen... (Pas mn 2e keer 2cb, en de eerste keer was beetje saaie avond)

Baal er wel een beetje van, omdat ik zo stellig voor mezelf had besloten er gewoon even af te blijven. Mmm... :( Naja, nieuwe week, nieuwe kansen, als ik nu alsnog stop dan kan ik nog 6 weken clean zijn voor oud&nieuw.

Eén verzachtende omstandigheid is wel, dat je van 2cb geen kater hebt, en het volgens mij niet kloot met je serotonine/dopamine levels (toch?)

Natuurlijk wel met je dopamine level, doordat je een te hoog dopamine level krijgt ga je trippen ( dit is bij elk tripmiddel zo geloof ik).

azgaza

Badass junkie
Darkscope, dat is helaas onzin. Dopamine wordt wel beinvloed maar dat is absoluut níet hoe het werkt. Cocaine werkt vooral op je dopamine, bijvoorbeeld, maar tripmiddelen werken anders.
Bijna alle of zelfs alle tripmiddelen werken door serotinine te imiteren. LSD bijvoorbeeld lijkt qua structuur heel veel op sertonine, zo ook de meeste tryptamines en ik dacht dat de phenetelamides (2c-b etc.) ook op dezelfde manier werken.

Hier is een quote van de shroomery.org tekst die in werkelijkheid veel langer is. Het gaat hier over LSD, maar ik vermoed dat 2c-b hetzelfde werkt en voor LSD Is nou eenmaal het meeste research gedaan. Het betreft dus serotonine en het wordt geimiteerd en deels geblokkeerd om het heel simpel te zeggen.

LSD (lysergic acid diethylamide)

LSD is a laboratory-derived chemical that in its pure form is a liquid, without smell, color, or taste. Distributors of the drug, to make handling easier, usually dissolve the drug onto absorbent paper or sugar cubes. Users of the drug swallow the drug or dissolve it on the tongue. The gastrointestinal system quickly absorbs the drug, where it is rapidly distributed throughout the body. LSD is metabolized by the liver, where most of it stays, with only the tiniest amount reaching the brain. Within the brain, the highest levels of LSD are in the visual system, especially within a part called the lateral geniculate nucleus, or LGN. LSD decreases the response of the LGN, which acts a visual relay center. The LGN receives nerve impulses from the retina and sends them to the occipital cortex of the brain, an area also known as the visual cortex. LSD acts to decrease the responsiveness of the LGN to signals from the retina. How this affects the production of visual hallucinations is unclear (DeGracia,1997).

LSD is also concentrated highly in parts of limbic system. The limbic system is dedicated to regulating emotion, aggression, docility, and memory.

Also, LSD concentrates in areas of the reticular formation. The reticular formation mediates the level of arousal and alertness in the brain. It begins in the medulla, and runs up through the brain stem into the forebrain. The textbook authors call it "the volume dial of consciousness" (Palfai & Jankiewicz, 2001).

Neurotransmitters affected

LSD and psilocybin are both 'serotonergic' in action. This means they act on the neurotransmitter serotonin. In fact, LSD and psilocybin are some of the most extreme serotonergic agonists. The chemical structure of LSD resembles that of serotonin. LSD appears to work by blocking 5-HT (the chemical name for serotonin) receptors at the synapse, resulting in a rebound effect in which serotonin is overactive and receptors are hypersensitive Since the drug is metabolized quickly, takes up to two hours to produce a noticeable effect, and has a long duration of action, it seems that LSD works to imbalance the brain's natural serotonin system. (Palfai & Jankiewicz, 2001).

LSD-25 (lysergic acid diethylamide)

Effects on subtypes of 5-HT receptors

LSD inhibits the activity of the 5-HT1a subtype of serotonin receptor. Many of the 5-HT1a receptors are located in the raphe' nucleus of the brain stem. However, this is probably not the cause of the hallucinogenic effect, since other chemicals that inhibit these receptors are not hallucinogenic (Palfai & Jankiewicz, 2001). However, the raphe' nuclei are known to have an important role in regulating the autonomic nervous system, patterns of sleep and wakefulness, and states of arousal (DeGracia, 1997).

LSD also has an affinity for 5-HT2 receptors – an affinity it shares with mescaline, an andrenergic hallucinogen. Many 5-HT2 receptors are located in the cerebral cortex, and are linked to the perceptual and mental effects of hallucinogens. The cortex is the most advanced area of the brain, receiving information from the thalamus and making higher-level processing possible. LSD's effects on the 5-HT2 receptors are the likely source of the hallucinogenic effects of the drug (Palfai & Jankiewicz, 2001).

LSD's third effect is to activate the NE neurons located in the locus coeruleus of the brain. This is accomplished through a modulating effect of LSD on the 5-HT neurons, which then affect the NE neurons. The NE neurons receive sensory information from the body and then direct the flow of that information – downward to the reticular formation, and upward to the hippocampus, hypothalamus, and amygdala. In animal studies. researchers have shown that LSD increases the responsiveness of the locus coeruleus to stimuli (Palfai & Jankiewicz, 2001).

http://www.shroomery.org/6302/Advanced- ... armacology

^
Daar is nog ff de hele link.

Het werkt dus, nogmaals niet op je dopamine, en tripmiddelen maken NIKS op. Ze verstoren het alleen maar, waardoor wat rust achteraf het enige goede is om te doen.

Als technora vooral depressieve problemen na MDMA en speed e.d. had zal een keertje 2c-b inderdaad nog wel het minste kwaad kunnen.

J0rrit

Badass junkie
Uhm, ja je hebt gelijk. Maar op die bakjes paddos van de smartshop staat wel vaker: je gaat trippen door een te hoog dopmaine gehalte in je hersenen.

Misschien dat paddos zo werken alleen?
Coke doet dit ook, maar coke is een andere verbinding en kan dus op bepaalde plekken wel of juist niet door de bloed-hersenbarriere, omdat psilocybine dit bijvoorbeeld wel kan op bepaalde plekken ga je je raar voelen.

Correct me if i'm wrong.

azgaza

Badass junkie
DarkScope zei:
Uhm, ja je hebt gelijk. Maar op die bakjes paddos van de smartshop staat wel vaker: je gaat trippen door een te hoog dopmaine gehalte in je hersenen.

Coke doet dit ook, maar coke is een andere verbinding en kan dus op bepaalde plekken wel of juist niet door de bloed-hersenbarriere, omdat psilocybine dit bijvoorbeeld wel kan op bepaalde plekken ga je je raar voelen.

Correct me if i'm wrong.

Hier heb je weer deels gelijk. Om een of andere rede concentreren die stoffen zich op bepaalde plekken, ik weet zeeker of dat met de bloedhersenbarriere te maken heeft dus daar doe ik ook geen uitspraak over.
Psilocybine werkt grotendeels hetzelfde als LSD op de hersenen stond in die link. De smartshops hebben het misschien eenvoudig proberen weer te geven, of de mensen die het erop schrijven snappen er zelf gewoon geen snars van.
Psilocybine/psilocine de meeste zo niet alle triptamines gaan ongeveer dezelfde weg in de hersenen, allemaal vooral gericht op serotonine. Maar ik zou het best geloven als paddo's andere dingen effect geeft, puur omdat de lichamelijke bijwerkingen ook zowat tegenovergesteld zijn van LSD. Ik kan helaas even geen bronnen vinden puur over psilocybine anders dan dat het LSD na doen in het hersenen.
Voor 2c-b ga ik nu nog even snel zoeken.

DreamWeaver

Badass junkie
TechNora zei:

Ik heb het gisteren ook verneukt door toch weer pillen naar binnen te flikkeren. Had al een tijdje geen xtc/speed meer gedaan, en praatte het eerst voor mezelf goed door te stellen dat ik het anders niet vol zou houden en een blok aan het been van m'n stapvriendjes en 'dinnetje zou worden. Bullshit natuurlijk, maar na 1 keer gezondigt te hebben volgen er al snel meer. Uiteindelijk een pil of 4 weggewerkt, leuke nacht gehad, maar de complete zondag (8 uur waren we thuis, 18:30 kwamen we uit bed) in bed dipperig te zitten doen. Xtc is allang niet leuk meer, de katers worden steeds groter en het effect is bijna helemaal weg :(

Hopelijk ben ik door het hele gebeuren voor een tijdje genezen..

Delirium

Badass junkie
DreamWeaver zei:
Xtc is allang niet leuk meer, de katers worden steeds groter en het effect is bijna helemaal weg :(

I'm in the same boat. Mijn ervaring heeft me geleerd dat je dan wel minstens een half jaar moet stoppen, om het gevoel voor een groot deel weer terug te krijgen.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
azgaga
Het werkt dus, nogmaals niet op je dopamine, en tripmiddelen maken NIKS op. Ze verstoren het alleen maar, waardoor wat rust achteraf het enige goede is om te doen.

Als technora vooral depressieve problemen na MDMA en speed e.d. had zal een keertje 2c-b inderdaad nog wel het minste kwaad kunnen.

Ja, precies dat was precies wat ik bedoelde, ben blij dat het inderdaad zo werkt. Ik bedoel,,, het was natuurlijk veel beter geweest om helemaal niks te nemen, maar ben wel blij dat ik mezelf niet helemaal naar de tering gewerkt heb. Mijn vrienden namen er namelijk wel allemaal nog mdma, speed en/of ghb enzo bij... Voor mezelf is het tenminste iets dat ik dat wel heb kunnen afslaan...

Dreamweaver
Ik heb het gisteren ook verneukt door toch weer pillen naar binnen te flikkeren. Hopelijk ben ik door het hele gebeuren voor een tijdje genezen..

Minder... Maarrrrrrr nieuwe week, nieuwe ronde, nieuwe kansen!! :sunglasses:

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Mja dat is wel spijtig natuurlijk.. maarja, zoals je zelf zegt, nieuwe week, nieuwe start. Hopelijk hou je het deze keer wel (langer? :confused:) vol..

Bij mij ondertussen dag 15 ofzo? of 16?

Still clean. Er zit een concert aan te komen, had gedacht halve zegel te nemen, maar sinds ik waarschijnlijk dan na het concert niet meer weggeraak, zal ik dit waarschijnlijk niet doen. Heb geen zin om al trippend midden in brussel de tram te nemen (en uitzoeken welke).

Iemand hier die eventueel ook naar Porcupine Tree en Anathema gaat kijken in AB in Brussel(22/11/2007)? Zaalige muziek!

Greetz, Argulas

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Argulas zei:
Mja dat is wel spijtig natuurlijk.. maarja, zoals je zelf zegt, nieuwe week, nieuwe start. Hopelijk hou je het deze keer wel (langer? :confused:) vol..

Ik weet het... ik weet het... :( Ben blij dat ik dankzij dit en vorig topic eens hard op de feiten gewezen wordt... Het is niet zo eenvoudig als ik dacht, en daar baal ik stevig van... Ik ben bang dat ik mn geloofwaardigheid begin te verliezen, hier op het forum, tegenover mijn vrienden, maar vooral ten opzichte van mezelf. Ik meende wel dat ik echt tijdelijk wil stoppen, en ik meen het nu weer...

Pffff wat een gezeik ook echt, ik hou even mijn mond en zal me pas weer melden als ik iets bereikt heb...

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
TechNora zei:
Pffff wat een gezeik ook echt, ik hou even mijn mond en zal me pas weer melden als ik iets bereikt heb...

Dat is nu niet per sé nodig hé. Je kan misschien andere topics mijden die je zin geven, maar het helpt wel denk ik om hier je strijd op te schrijven. Als je zin hebt in iets, het hier te zeggen, ook als je het eens moeilijk hebt.

Maarja, jij gebruikt alleen in het weekend als je uitgaat zeker.. dan is dit inderdaal al iets moeilijker sinds er niet altijd een internetconnectie en pc binnen handbereik zijn :rolleyes:

Thans, uitgaan op niets valt op zich wel mee, je moet alleen maken dat je iets te doen hebt als je uitgaat.. dansen, praten met vrienden,...
tis niet makkelijk inderdaad.. Vooral de eerste periode is moeilijk, het wordt daarna gegarandeerd makkelijker :wink:

Ik wens je allezins veel succes!

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Dag 20 (gisteren) is er iets een beetje fout gelopen... :flushed:

Niet extreem, maar toch..

Na Concert Porcupine Tree op kot van een vriend aangekomen, waar ik ging blijven slapen, zat daar nen hoop volk duidelijk een klein smoorfeestje te houden.. Ik wou echt iets roken, en ben dus beginnen zoeken naar alternatieven : uiteindelijk heb ik een 'joint' gerold met als inhoud: Sint-Janskruid, Valeriaan, en een klein beetje tabak.
Niet dat het extreem erg is enzo, maarja, kwou wel geen tabak meer gebruiken.. Anyway, kga het verder vol proberen houden.

Porcupine Tree was zalig btw! :hearteyes:

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Wel, eigenlijk ben ik ENORM dom geweest.. Eigenlijk rook je die kruiden niet maar zet je er thee van. Voor ik eraan begon was ik redelijk gespannen enzo, de zin in een sigaret, je kent dat gevoel wel. Na het roken (heb nog een kwart over gelaten, had genoeg) voelde ik me wel terug volledig ontspannen. Totaal géén zin meer om iets te roken en dergelijk. Ik veronderstel dat dit door de Valeriaan komt. Valeriaan werkt namelijk als ontspannend en wordt gebruikt (in thee :rolleyes:) om van rookverslaving en alcoholverslaving af te komen. Ja, ik weet het, ...:flushed:

Sint-janskruid helpt tegen depressie (na langdurig gebruik) en helpt het levensgeluk op pijl te houden. Maar hier heb ik niet echt iets van gevoeld, dit smaakte thans wel lekker. De valeriaan stonk verschrikkelijk :grin: héél zurig, wijnachtig.

Ik raad het dus af om te roken, maar wel aan om thee van te zetten.
Zeker de valeriaan.

Gisteren thans weeral in een smoorsituatie beland, maar deze keer me ingehouden :)

Greetz, Argulas (dag 21/31)

Soma

Bewuste gebruiker
Argulas zei:
Na het roken (heb nog een kwart over gelaten, had genoeg) voelde ik me wel terug volledig ontspannen. Totaal géén zin meer om iets te roken en dergelijk. Ik veronderstel dat dit door de Valeriaan komt.

Mss voelde je je ontspannen door de tabak die er in zat? :P

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
mja kan ook..maar zoveel tabak zat er niet in. Men zin naar roken was allezins weg na de helft al.

Jeller

Badass junkie
azgaza zei:
DarkScope zei:

Correct me if i'm wrong.

Hier heb je weer deels gelijk. Om een of andere rede concentreren die stoffen zich op bepaalde plekken, ik weet zeeker of dat met de bloedhersenbarriere te maken heeft dus daar doe ik ook geen uitspraak over.
Psilocybine werkt grotendeels hetzelfde als LSD op de hersenen stond in die link. De smartshops hebben het misschien eenvoudig proberen weer te geven, of de mensen die het erop schrijven snappen er zelf gewoon geen snars van.
Psilocybine/psilocine de meeste zo niet alle triptamines gaan ongeveer dezelfde weg in de hersenen, allemaal vooral gericht op serotonine. Maar ik zou het best geloven als paddo's andere dingen effect geeft, puur omdat de lichamelijke bijwerkingen ook zowat tegenovergesteld zijn van LSD. Ik kan helaas even geen bronnen vinden puur over psilocybine anders dan dat het LSD na doen in het hersenen.
Voor 2c-b ga ik nu nog even snel zoeken.
ik dacht dat paddo's wel voornamelijk op dopamine werken en dat is de reden dat je van paddo's sneller paranoia werd dan van LSD
wiet werkt trouwens ook voornamelijk op je dopamine

ik ben trouwens ook wéér opnieuw aant het stoppen.. laatste joint was vrijdagavond

tis examens dus nu wil ik echt niet dat dit verstoord wordt door wiet.. vandaag had ik er bijna aan toegegeven om te gaan blowen omdat mijn broer lekkere wiet had, maar tging dan niet door, dus we zijn maar thuisgebleven.. al was ik wel zeker dat ik er van geblowt ging hebben, khad het al terug goedgepraat in mijn hoofd :(

Temptation

Belezen gebruiker
@ Technora : je moet de lat niet zo hoog leggen joh!! dat brengt alleen stress mee voor uzelf. u have to see it as A MINOR SETBACK. :wink:

@ Argulas : je was ook goed bezig!!! ook zelfde als hierboven...en ik wil u wel eens ontmoeten zene :grin: (zie pm)

Ik ben nu van 1 november wietvrij. heb nog 2 keer geblowed vorige week en de week ervoor 1 jointje en ben er strontziek van geworden!!!
ik ben er echt wel af!!! kan de smaak gewoon niet meer verdragen.

VEEL SUCCES NOG IEDEREEN

Soma

Bewuste gebruiker
Argulas zei:
Dus na 1 a 2 trekken smijt je je sigaret weg? Dat is kostelijk zeg :P

Hehe, ik rook normaal niet, maar als ik in een dronken bui ofzo toch een sigaret opsteek, dan heb ik er na 2 trekjes eigenlijk al geen zin meer in :wave:

Carlitos

Badass junkie
Ben nu ook al tijdje weer gestopt.
Het gaat me nog makkelijk af,maar altijd in de avond weer honger.
1x een dealer gebeld,gelukkig kon ie niet.
Hij vroeg of ik later kon afspreken en toe ik hem eenmaal sprak zei ik nee dat wil ik niet dus toch maar niet gehaald.

Binnenkort LSD dat moet mij op goede gedachtes helpen,en goede inzichten geven :hearteyes:

{Lsd tel ik niet mee als drug voor stoppen}

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Soma zei:
Argulas zei:

Hehe, ik rook normaal niet, maar als ik in een dronken bui ofzo toch een sigaret opsteek, dan heb ik er na 2 trekjes eigenlijk al geen zin meer in :wave:

Ahzo.. dronken buien zetten inderdaad aan tot roken , daar kan ik van meespreken. Dus misschien alcohol laten? :tongueout: Ik weet het dit is voor sommige mensen misschien extreem, maar dit is mijn visie :tongueout:
Ik krijg meer en meer afkeer van alcohol btw.. Het maakt u zo... simpel, zo 'dom' :confused: Ok, op het moment zelf amuseer je je wel, maar toch.. Mja, niets tegen mensen die (VERANTWOORD) alcohol gebruiken hoor :)

@Temptation: Thx! :) Je hebt misschien wel gelijk.. Maarjah, ik vind nicotine en alcohol men stomste verslavingen..(op uitzondering van alcohol dan, daar ben ik niet aan verslaafd)

@Japi-10: Ik steun je! LSD reken ik ook eigenlijk niet mee. Maar heb eigenlijk gezegd 'geen drugs die ik al eens gebruikt heb' dusjah.. Maar het zal er toch niet van komen dusja.

Verder wens ik ook nog iedereen succes die bezig is met stoppen!

Greetz, Argulas(dag... 23)

Temptation

Belezen gebruiker
Japi-10 zei:
Ben nu ook al tijdje weer gestopt.
Het gaat me nog makkelijk af,maar altijd in de avond weer honger.
1x een dealer gebeld,gelukkig kon ie niet.
Hij vroeg of ik later kon afspreken en toe ik hem eenmaal sprak zei ik nee dat wil ik niet dus toch maar niet gehaald.

Binnenkort LSD dat moet mij op goede gedachtes helpen,en goede inzichten geven :hearteyes:

{Lsd tel ik niet mee als drug voor stoppen}

VERGIS JE NIET MET TE ZEGGEN DAT JE HONGER HEBT...

DAT ZIJN AFKICKVERSCHIJNSELEN VAN NICOTINE DIE KRAMP IN JE MAAG GEVEN WAARDOOR JE DENKT DAT JE HONGER HEBT... :wink:
oppassen hoor of je wordt moddervet :grin:

Carlitos

Badass junkie
Hehe.
Nicotine is geen probleem voor mij,ik vond het alleen lekker als ik wat xtc op had.Maar xtc doe ik niet meer,dus nicotine ook niet.

Vind het zelfs vies (gelukkig ?) !

-spaceman-

Badass junkie
Argulas zei:
Soma zei:
Argulas zei:

Ahzo.. dronken buien zetten inderdaad aan tot roken , daar kan ik van meespreken. Dus misschien alcohol laten? :tongueout: Ik weet het dit is voor sommige mensen misschien extreem, maar dit is mijn visie :tongueout:
Ik krijg meer en meer afkeer van alcohol btw.. Het maakt u zo... simpel, zo 'dom' :confused: Ok, op het moment zelf amuseer je je wel, maar toch.. Mja, niets tegen mensen die (VERANTWOORD) alcohol gebruiken hoor :)

@Temptation: Thx! :) Je hebt misschien wel gelijk.. Maarjah, ik vind nicotine en alcohol men stomste verslavingen..(op uitzondering van alcohol dan, daar ben ik niet aan verslaafd)

@Japi-10: Ik steun je! LSD reken ik ook eigenlijk niet mee. Maar heb eigenlijk gezegd 'geen drugs die ik al eens gebruikt heb' dusjah.. Maar het zal er toch niet van komen dusja.

Verder wens ik ook nog iedereen succes die bezig is met stoppen!

Greetz, Argulas(dag... 23)

Alcohol is in veel situaties de boosdoener... het wekt de lust op naar andere middelen...
MDMA
SPEED
CANNABIS
NICOTINE
etc.

joni43

Belezen gebruiker
het is nu al van vrijdag geleden dat ik wiet heb gesmoord, ben zeer sgeef gegaan :stoned: nu gaan de examens bijna beginnen dus stoppen met wiet tot na de exames e..ik zie heer wel mensen die zelf stoppen voor paar weken met alcohol en sigaretten(nicotine), maar wat is het nut hier eigelijk van?dit zijn toch geen DRUGS volgens mij.??

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
alcohol en nicotine geen drugs ? lol, geen illegale drugs inderdaad.

Iemand, licht deze persoon eens in :) ik heb geen tijd :cry: scriptie :wave:

SneeuwWitje

Wijs gebruiker
Ben nu al 41 weken clean van de cocaine. Dat gaat opzich wel goed, alleen soms spookt et nog vaak in mijn hoofd om weer iets te gaan halen.
Gelukkig doe ik dat niet :rolleyes:

Voor de rest; ook succes met het stoppen !!! :grin:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
10 dagen clean :mrgreen: Geen sigaretten, geen alcohol, geen joints, geen andere drugs. Eigenlijk alleen maar geleefd op water, en gezond eten, en veeeeeeeeel slapen :hearteyes:
Zaterdag een feestje, ik ga proberen daar helemaal nuchter te blijven... Lijkt me eigenlijk best wel grappig om daar es nuchter tussen te lopen, want het is echt zo'n lijp feestje. En als ik t niet leuk meer heb, dan ga ik gewoon naar huis, slapen is ook fijn.

Ik voel me trouwens echt supergoed! Ik weet niet of dat kan komen doordat ik al 10 dagen niks meer heb aangeraakt, want dat is naturlijk niet zo lang... (maar opzich nu bijna maand geleden dat ik aan de mdma/speed zat), maar ik heb echt het gevoel dat ik me nu al anders voel! Energieker, en meer zin in normale dingen.

Ik droom wel de heeeele tijd over drugs... irritant!!!

richelle

Belezen gebruiker
Paar weken terug naar een goed feestje geweest, top muziek!! en metmezelf afgesproken nuchter te blijven..En ging prima!!, 6 uur de sterren van de hemel gedanst zonder xtc..enne ben geen 18 meer he:wink:
dus puur op de energie gedanst die de muziek me gaf, heerlijk..geen kater ..joepie.

Maar moet toegeven dat ik aanstaand weekend een topfeestje int vooruitzicht heb en zo zin om helemaal los te gaan..even vant padje af ..:wink:en die andere dimensie weer te betreden..
dus het vlees /brains zijn zwak..weet het, Gamezelf de avond kado geven, alvast voor sint..

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
hehe, das inderdaad heel goed van je TechNora ^^

Het is inderdaad heel anders enzo om nuchter te wezen op zo een feestje, kan je gaan observeren en kijken hoe het eraan toe gaat door de ogen van een nuchtere, soms wel grappig, soms echt van : "oww god..."

Maarja, je zal je wel vlugger gaan vervelen (toch als iedereen niet-nuchter is) maarja, gewoon naar huis gaan dan inderdaad. Maakt ni uit :wink:

Die dromen, dat is toch funny ? Je kan zoveel drugs gebruiken als je wil, en toch nuchter blijven :grin: Je hebt namelijk de effecten van die drugs toch in je droom :tongueout: Proberen je dromen te onthouden, bezien als mentale feestjes! Je kan zelfs eventueel gaan oefenen op het lucide dromen(bewust dromen)! Dan is het helemaal feest!

Je moet maar eens wat info opzoeken via google als dit je interesseert :wink:

Dat je je al beter voelt is wel begrijpbaar hoor, zeker als je elke week mdma nam, en nu al een maand geen,is dit zeker begrijpbaar. Volhouden, en je haat je nog actiever voelen en meer gefocust. Leren genieten van het nuchtere bewustzijn :wink: Genieten van de natuurlijke drugs van je lichaam (denk maar aan liefde :) )

Groeten, Argulas

Bovenaan