Na dit weekend geweldig goed los gegaan te zijn op i love techno is het nu tijd voor een stopperiode. Voor mij de komende zeven weken geen drugs meer. (tot oud&nieuw) Zoals ik in het andere topic al aangaf heb ik de laatste maanden steeds vaker het gevoel dat ik mijn gebruik niet meer onder controle heb. Het lijkt me daarom verstandiger even te stoppen. Ook omdat ik wel benieuwd ben of ik me straks anders/beter voel in het dagelijks leven.
Iedereen die de behoefte voelt om mee te doen (en dat zijn er nogal wat las ik in het vorige topic) : Super! Later instappen, of langer doorgaan dan oud en nieuw kan natuurlijk allemaal.
Dag 1 was voor mij een eitje trouwens, hele dag in bed gelegen met ...... een zeker iemand ......
Betere drugs bestaat niet, dus ik heb alvast een goed alternatief gevonden
Iedereen die de behoefte voelt om mee te doen (en dat zijn er nogal wat las ik in het vorige topic) : Super! Later instappen, of langer doorgaan dan oud en nieuw kan natuurlijk allemaal.
Dag 1 was voor mij een eitje trouwens, hele dag in bed gelegen met ...... een zeker iemand ......
Betere drugs bestaat niet, dus ik heb alvast een goed alternatief gevonden

)