http://dagboekvaneenjunk.web-log.nl
Hallo lieve mensen!!!

tis weer eens tijd voor een reactie van mijn kant
@ kaalkopje
jah!!! ben ook zo happy!!!!

voel me echt een stuk lekkerder!!!
@ BobG
bedankt...
@ Notme
hoe ik terug kijk op mn drugsgebruik... ZEER NEGATIEF! je voelt je even lekker... ok... maar daarna komt alles weer terug zogezegd. het helpt je eventjes, voor een paar uurtjes en vervolgens kom je weer terug in de realiteit en die was voor mij niet echt plezierig.
verantwoord drugsgebruik? tjah... denk dat dat gewoon niet bestaat. als je drugs gebruikt, dan wil je in een andere staat zijn. wat betekent dat je niet tevrede bent met je normale staat zogezegd. en ok... experimenteren, dat snap ik wel... ben zelf ook zo nieuwsgierig als de pest geweest, maar het heeft mij NOOIT iets opgeleverd. kon zelf ook geen mate houden, dus dat is voor mij funest geworden. kan dus niet zeggen wat voor iemand anders verantwoord is, ik ben van mening dat je het gewoon beter niet kan doen.
wat pillen betreft, als jij maar 1 keer in de maand slikt, dan heb je aan 1 pilletje als het goed is gewoon meer dan genoeg. tenzij je slechte kwaliteit pillen hebt... heb zelf allang geen pillen meer geslikt, dus weet niet hoevel MDMA er tegenwoordig in zit. in mijn tijd, 8 jaar geleden, toen was 1 pilletje genoeg. (niet dat ik me daaraan hield, want zoals ik hierboven al zei... ik kan niet stoppen)
als jij één keer in de maand coke gebruikt, dan hoeft dat niet verslavend te zijn. denk dat je met coke vooral moet oppassen dat je het niet alleen gaat gebruiken, maar dat je het ook echt alleen doet als je bv gedronken hebt en dan als aanvulling.
wat je verder kunt doen om NIET verslaafd te raken? al die shit gewoon niet aanraken hahahaha

bedankt voor je interesse! hoop dat je hier wat aan hebt!
@ slipperman
jep... coke is idd DOOD en DOODZONDE!!! ben blij dat ik er vanaf ben! (tot nu toe... een terugval kan altijd nog, maar ik blijf ff positief!!!)
@ zeetje
jah pillen ga je je op den duur ook depri door voelen, maar ben sowieso van mening dat als je iets nodig heb om je happy te voelen, je niet tevrede bent met jezelf. of shit niet goed verwerkt heb ofzo...
grappig dat we zoveel overeenkomsten hebben! heb ook wel een paar vriendinnen die met coke worstelen, maar volgens mij komt het vaker voor dan jij en ik denken! lopen aardig wat zeetjes en I's rond die last hebben van de struggle tegen drugs!
herken ook dat je zegt dat je met alcohol op geen controle meer heb, heb ik zelf ook... vandaar dat ik deze periode ook niet ga drinken. geheid dat ik dan toch weer een pakkie ga halen!
maar goed, ben er nu echt klaar mee... heb eerst mn shit verwerkt in therapie (9 maanden lang) ook gelijk geleerd emoties te hebben, voelen en te uiten en tis nu tijd om de knop om te draaien!!!
hoop dat ik jou kan inspireren zoals jij mij inspireert. door iedere reactie die ik krijg, heb ik iedere dag minder behoefte...
thanks voor je support!!! echt fijn om zoveel te herkennen in iemand!
www.dagboekvaneenjunk.web-log.nl