Hee DF'ers!
Muziek en psychedelica...het lijkt gewoon wel een hele eigen drug opzich hé?
Sommige nummers / albums zijn zo...wauw...anders
Daarom zou ik graag van jullie horen wat nou echt een must-done ervaring is op een nummer. Wat moet je er bij doen...liggen...dansen...gewoon chillen? Ik zal er dan zo veel mogelijk proberen mee te maken. Ik zal het nummer als ik het nog niet gehoord heb niet luisteren tot de psychedelica! Zo blijft het nieuw en dus het leukst. Vertel er ook bij hoe je hier op kwam en hoe jou ervaring was...niet te veel spoileren dus!
Hier mijn eerste nummers:
1. Funky town!
Ik en een vriend waren aan het trippen. Volgens mij rond de 30 mg 2c-b en ik probeerde na al die trips één woord te vinden voor de trip-wereld. Een woord voor de visuals en alles er om heen. Toen had ik hem. Het is allemaal "funky". Denk er maar is aan als je 2c-b hebt gedaan (misschien ook andere psychedelica). Het is echt allemaal opeens funky.
Zo hebben wij dus ook het eerste en beste nummer wat in de zoekresultaten zat van spotify aangezet. Het nummer is
Funky Town - Lipps Inc.
Het beste is om oortjes in te doen of koptelefoons als je alleen bent. Anders goede stereo installatie en een beetje wat harder zetten. Ga staan en ga dansen!
Je ligt in een deuk...serieus. Moet altijd zo hard lachen en wordt er zo vrolijk van. Met hoge psychedelica dosissen begin ik altijd hier mee om in de mood te komen. Als het een beetje begint "in te werken" en ik nog even moet wennen.
2. Love Sex Dream
Tijdens de psychedelica is dit echt een must-see videoclip. Ik had hem nog nooit eerder gezien tot ik hem tijdens de psychedelica zag. Voor iedereen van het voor de eerste keer. Muziek hard aan, videoclip op grootscherm en laat je mee varen. Het is echt intens en zo enorm raar! Ziekste visuals hier op gehad. De hele kamer verdween etc....
Het nummer heet: Lsd - Asap rocky
3. Pink floyd
Ja ik denk dat de meeste deze wel al hebben gedaan. Doe een album op zoals dark side of the moon of wish you where here. Luister hem van voor naar achter zonder pauzes. Ga liggen in een comfortabele houding. Sluit je ogen en laat ze dicht en laat alles los en laat je meevoeren. Geen woorden voor
Alles is natuurlijk het leukst als je het voor het eerst doet tijdens een psychedelica trip! Hoop dat jullie het tot dan volhouden.
Ik ben benieuwd naar jullie must-listen music (video).