Waarom denken alle wietjunkies dat je zomaar iedereen kan lastigvallen voor wiet? Zomaar naar een wildvreemde toestappen terwijl die in een parkje zit "Kun je me een jointje verkopen?" of zoals de meest onbeschofte van al doen "Verkoop mij eens een jointje".
Of nog een voorbeeld,
"Hey, kun je toevallig een jointje verkopen?"
-"Nee, sorry ik heb geen wiet."
"Boehoeee, ik wil een jointje, een jointje, boehoee...."
Vorige week was ik op een feestje in Gent, komt een onbeschofte junkie met 5€ in kleingeld(!!) naar me toe "JOINTJE VOOR 5?!!!" schreeuwt 'm tegen me. Terwijl je helemaal niet hoefde te schreeuwen, we stonden nochtans buiten. Al zou ik dealen én wiet hebben zou ik hem nog geen joint verkopen, zo onbeschoft afkomen en grote mond geven voor een jointje...
Dus mensen, laat anderen alsjeblieft met rust voor wiet! En als je dan toch mensen komt lastigvallen ervoor doe 't dan vriendelijk en accepteer 't als ze niks hebben.
Alvast bedankt
Of nog een voorbeeld,
"Hey, kun je toevallig een jointje verkopen?"
-"Nee, sorry ik heb geen wiet."
"Boehoeee, ik wil een jointje, een jointje, boehoee...."
Vorige week was ik op een feestje in Gent, komt een onbeschofte junkie met 5€ in kleingeld(!!) naar me toe "JOINTJE VOOR 5?!!!" schreeuwt 'm tegen me. Terwijl je helemaal niet hoefde te schreeuwen, we stonden nochtans buiten. Al zou ik dealen én wiet hebben zou ik hem nog geen joint verkopen, zo onbeschoft afkomen en grote mond geven voor een jointje...
Dus mensen, laat anderen alsjeblieft met rust voor wiet! En als je dan toch mensen komt lastigvallen ervoor doe 't dan vriendelijk en accepteer 't als ze niks hebben.
Alvast bedankt