Yolo2000

Belezen gebruiker
hallo
Dus sinds een week kan ik eindelijke draaien maar de meeste vrienden van me draaien een lange en ik draai niet zo een hele lange meer een klein achtige en dik
Dus heefd iemand enige tips wat ik fout Doe???
En kom aub neit met die turorials Ik weet hoe je er 1ntje moet rollen maar wil weten waarom ze wat klein zijn wat ik fout doe man

Laatst bewerkt:

Liefhebbertje

Bewuste gebruiker
Als je het al weet
Waarom stel je de vraag dan?
Hoe moeten wij dit nou beoordelen of beantwoorden?

Verspreid het goed draai van tip naar top
Wat valt hier nou op te zeggen??

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Hoe verwacht je dat wij hier zonder je joint te zien of zonder een fatsoenlijke beschrijving van hoe je draait, dat wij weten wat je 'fout' doet? Waarom vraag je het niet gewoon aan je vrienden?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ga eerst heel veel shaggies met filter draaien, dan leer je om strak te draaien. Zo heb ik het geleerd.

Dit heb ik toen ook gedaan. Ik heb gewoon een goedkoop pakkie shag gekocht en lange vloe en tip. En oefenen maar! En je hoeft toch niet precies zoals een ander een joint te hebben? Als het maar rookt..

Yolo2000

Belezen gebruiker
Het draaien gaat wel iets beter nu nu ik vaker draai en ook afetoe als ik geen sigaretten heb maar nog wel ff een sigaret wil roken voor. Dat ik ga kopen en nog 2 of 3 halve of kwart siggareten heb die ik gebruikt voor de joint heb draai ik gewoon een joint sigaret anyway het gaat wel wat beter alleen thuis wel beter dan buiten. Alleen wat ik meestal heb is dat de bovenkant een beetje open gaat en dan ook afetoe de tabak aan die plakrand van boven gaat zitten. Dus hoe fix ik dat dat beter gaat maar voor de rest gaat het goed kijk ook naar vrienden etc alleen nu ga ik meer met iemand om die zelf niet kan draaien dus ik moet ze altijd rollen. Maar iemand vertelde me ook dat ik te veel wiet in me joints zet maar dat is toch juist goed? En wat ik ook heb als ik het bijvoorbeeld thuis of bij iemand thuis op een bureu of tafel doe valt er altijd nog iets uit en buiten valt er meestal bijna niks uit man

Bijlagen

• IMG_1671.JPG
    IMG_1671.JPG
    820,8 KB · Weergaven: 18
  • IMG_1672.JPG
    IMG_1672.JPG
    905,2 KB · Weergaven: 17

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Zoals ik het kan zien, lijkt het alsof je te weinig tabak gebruikt. De vloei rolt lastig netjes dicht, als het nergens omheen rolt. Dus echt een hele sigaret gebruiken en dan netjes verdelen, aan gedeelte waar tip komt, iets minder en dan oplopend tot het uiteinde als een soort toeter. Ik draai hem altijd even voor zodat hij goed rolt, en daarna leg ik hem weer een beetje open om de hasj toe te voegen. Na het dichtlikken klop je hem en/of druk je het geheel zachtjes aan met de achterkant van een pen, zodat het geheel wat minder slap is. Het is verder gewoon een boel oefenen. Ik draai mijn wietjes trouwens met shag, dat is meer geplukt en dus makkelijker draaien dan de losse kruim van sigaretten.

Gabbertje

Wijs gebruiker
Hoe ik het een vriend van me heb geleerd, ik heb hem een pakje longvloei om een potlood laten draaien. Daarna heb ik hem steeds een joint met tabak en wiet laten in draaien zonder tip. En dan voeg je de tip toe voordat je likt en dan is ie goed. Hik heeft er nette joints door leren draaien.

Yolo2000

Belezen gebruiker
Zoals ik het kan zien, lijkt het alsof je te weinig tabak gebruikt. De vloei rolt lastig netjes dicht, als het nergens omheen rolt. Dus echt een hele sigaret gebruiken en dan netjes verdelen, aan gedeelte waar tip komt, iets minder en dan oplopend tot het uiteinde als een soort toeter. Ik draai hem altijd even voor zodat hij goed rolt, en daarna leg ik hem weer een beetje open om de hasj toe te voegen. Na het dichtlikken klop je hem en/of druk je het geheel zachtjes aan met de achterkant van een pen, zodat het geheel wat minder slap is. Het is verder gewoon een boel oefenen. Ik draai mijn wietjes trouwens met shag, dat is meer geplukt en dus makkelijker draaien dan de losse kruim van sigaretten.

Ja want mensen zeiden dat ik te veel tabak gebruikte vroeger gebruikte ik een hele siggaret nu laat ik zeggen iets meer dan een halve dan is er nog een kwart ofzo over. En wat ik meestal ook doe is dat de tip een klein beetje over de vloei leg dus dat hij een klein stukje uit steekt of moet ik hem er gewoon helemaal in leggen? En hij blijft altijd toch niet echt heel lang als een normale joint

Yolo2000

Belezen gebruiker
Hoe ik het een vriend van me heb geleerd, ik heb hem een pakje longvloei om een potlood laten draaien. Daarna heb ik hem steeds een joint met tabak en wiet laten in draaien zonder tip. En dan voeg je de tip toe voordat je likt en dan is ie goed. Hik heeft er nette joints door leren draaien.

Zou dat voortaan doen als ik alleen thuis ff joints draai dus eerst de potlood erin beetje op maat draaien dan tabak wierie of hasj erin ik gebruik meestal wiet dan als je gaat likken de tip erin en likken en rollen toch? Alleen met het dichtrollen heb ik sowieso de tip erin nodig man anders lukt het nog niet echt man

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
En wat ik meestal ook doe is dat de tip een klein beetje over de vloei leg dus dat hij een klein stukje uit steekt of moet ik hem er gewoon helemaal in leggen?

Ik leg hem altijd gewoon helemaal erin, dan draai ik hem voor (vloei krijgt dan al beetje vorm en je weet dan al dat die fijn dicht zal draaien en dan leg ik hem weer een beetje open en doe ik de hasj erbij. Wiet is natuurlijk wel droger als hasj dus draait allicht wat lastiger.

Yolo2000

Belezen gebruiker
Ik leg hem altijd gewoon helemaal erin, dan draai ik hem voor (vloei krijgt dan al beetje vorm en je weet dan al dat die fijn dicht zal draaien en dan leg ik hem weer een beetje open en doe ik de hasj erbij. Wiet is natuurlijk wel droger als hasj dus draait allicht wat lastiger.

Oke zou ik volgende keer proberen omdat ik de 1ste keer dat me joint was gelukt had ik een video gekeken waar hij de tip een beetje uit sterkte vandaar zou het volgende keer met de tip er helemaal in alleen wat ik kut vindt is dat de vloei vaak over de tip uitsteekt

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Ja, dat laatste stukje vloei brand ik er altijd even af. Wel even met je vinger zwarte eraf halen want dat smaakt echt niet lekker. :)

Yolo2000

Belezen gebruiker
Ja, dat laatste stukje vloei brand ik er altijd even af. Wel even met je vinger zwarte eraf halen want dat smaakt echt niet lekker. :confused:mile:

Ja dat dee ik ooit maar een vriend van me zei dat ik dat niet moest doen maar miss ook omdat hij zelf niet kan draaien en niet lang rookt
En hoe zit het nou met het wiet want iemand zei dat ik te veel wiet erin zit maar dat is toch juist goed? Zet er meestal 2 van die normale topjes in dus niet die grote maar die wat kleinere

Gabbertje

Wijs gebruiker
Ja dat dee ik ooit maar een vriend van me zei dat ik dat niet moest doen maar miss ook omdat hij zelf niet kan draaien en niet lang rookt
En hoe zit het nou met het wiet want iemand zei dat ik te veel wiet erin zit maar dat is toch juist goed? Zet er meestal 2 van die normale topjes in dus niet die grote maar die wat kleinere
Teveel wiet/ruwe wiet kan moeilijker draaien. Ik heb zelf een grinder die de wiet goed fijn maakt. Misschien wat om daar naar te kijken?

Gabbertje

Wijs gebruiker
Ja wil er al een tijdje 1ntje kopen maar al me geld Gaat naar de wiet
Hoeveel kost Zo iets ongeveer?
Ligt echt aan de kwaliteit, een ijzeren grinder is van zich zelf al duurder. Mijne koste 40 euro. Kijk anders even op de site van futerola dan krijg je er een idee bij.

Yolo2000

Belezen gebruiker
Zie dat me joint nu echt stukker beter worden man :)
Maar ik zie ik blow echt veel sinds ik kan draaien ook als ik alleen ben
Blowde vroeger al best veel maar nu helemaal maar I don't Care is toch niet erg

Yolo2000

Belezen gebruiker
Dan was het ook niet echt nodig, lijkt me. :P

Had met een maat van me ergens buiten op een tafel de shisha mee genomen en tussen die smaak ongv een halve gram wiet gestopt zet die smaak altijd voor de zekerheid anders valt de meeste wiet na beneden in het water maar dus tijdens het roken van de shisha had nog niet echt heel veel gerookt was een beetje stoned/High. Dus draaiende ff een joint lukte best rookte die ff. Daarna weer flink gehijst aan de shisha na een half uur ofzo was de smaak en wiet verbrand maar wat waren wij stoned man echt fucking stoned later leek het ook beetje of we niet meer op aarde waren maar aan de ene kant weer wel laat ik zeggen we waren der wel goed af maar toen we met de shisha klaar waren dachten we laten we nog ff een jointje roken ik draaien eindstand lukt voor geen meter ik denken Huh hoe kan dit nou me maat proberen die beetje kan draaien lukt ook voor geen meter daarna we gaan naar me box lukt voor geen meter daarna we gaan naar me kamer lukt weer niet dus zette de wiet en tabak van de mislukte joint in een bakje eindstand we gaan naar stad we gingen chillen eindstand proberen om te draaien lukte niet. Daarna na half uurtje probeer het echt met moeite lukt eindelijk maar was echt een crap joint. Daarna toen ik na huis ging weer proberen lukt weer niet thuis goed proberen eindstand lukt net weer een crap joint maar als je echt zo high bent lukt het draaien gewoon niet meer wel apart vindt ik dat en nu ook veel wiet en tabak verloren omdat we gewoon te high waren voortaan als ik shisha met wiet ga doen eerst paar joints draaien voor later want na de shisha ben ik te stoned/High om het te doen

Fenrir

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Tripreporter
Had met een maat van me ergens buiten op een tafel de shisha mee genomen en tussen die smaak ongv een halve gram wiet gestopt zet die smaak altijd voor de zekerheid anders valt de meeste wiet na beneden in het water maar dus tijdens het roken van de shisha had nog niet echt heel veel gerookt was een beetje stoned/High. Dus draaiende ff een joint lukte best rookte die ff. Daarna weer flink gehijst aan de shisha na een half uur ofzo was de smaak en wiet verbrand maar wat waren wij stoned man echt fucking stoned later leek het ook beetje of we niet meer op aarde waren maar aan de ene kant weer wel laat ik zeggen we waren der wel goed af maar toen we met de shisha klaar waren dachten we laten we nog ff een jointje roken ik draaien eindstand lukt voor geen meter ik denken Huh hoe kan dit nou me maat proberen die beetje kan draaien lukt ook voor geen meter daarna we gaan naar me box lukt voor geen meter daarna we gaan naar me kamer lukt weer niet dus zette de wiet en tabak van de mislukte joint in een bakje eindstand we gaan naar stad we gingen chillen eindstand proberen om te draaien lukte niet. Daarna na half uurtje probeer het echt met moeite lukt eindelijk maar was echt een crap joint. Daarna toen ik na huis ging weer proberen lukt weer niet thuis goed proberen eindstand lukt net weer een crap joint maar als je echt zo high bent lukt het draaien gewoon niet meer wel apart vindt ik dat en nu ook veel wiet en tabak verloren omdat we gewoon te high waren voortaan als ik shisha met wiet ga doen eerst paar joints draaien voor later want na de shisha ben ik te stoned/High om het te doen

Yolo, heb je wel eens van leestekens en alinea's gehoord? Spelling en stijl komen (hopelijk) met de jaren wel, maar hier is echt niet doorheen te komen.

Nog een tip: lees je posts door voor je ze plaatst, en vraag jezelf af wat je hiermee toevoegt. Als het antwoord "niets" is, hóef je geen reactie te plaatsen.

Hopelijk komt dit niet lullig over - mijn advies is oprecht goed bedoeld :confused:mile:

Yolo2000

Belezen gebruiker
Yolo, heb je wel eens van leestekens en alinea's gehoord? Spelling en stijl komen (hopelijk) met de jaren wel, maar hier is echt niet doorheen te komen.

Nog een tip: lees je posts door voor je ze plaatst, en vraag jezelf af wat je hiermee toevoegt. Als het antwoord "niets" is, hóef je geen reactie te plaatsen.

Hopelijk komt dit niet lullig over - mijn advies is oprecht goed bedoeld :confused:mile:

Sorry te veel getypt om het te bewerken
Zei alleen dat ik zo stoned was door de shisha met wiet dat ik bijna niet meer kon draaien en meestal wel lukte miss 2 joints en dat waren echt crack joints man

Yolo2000

Belezen gebruiker
Me joints worden al stukken beter heb gezien dat als je het goed verdeeld het beetje na voren en het midden het meeste zet en zo mij mogelijk bij de tip zet en hem dan draait dat ie lekker lang en dun wordt man en niet zo overdreven alles na benedendrukt maar gewoon een klein beetje

Bijlagen

• IMG_1828.jpg
    IMG_1828.jpg
    92,5 KB · Weergaven: 15
  • IMG_1832.JPG
    IMG_1832.JPG
    499,7 KB · Weergaven: 16
Bovenaan