Redbull020
Newbie
Hallo stel me ff voor
Ben een gozer van 24 jaar.
Kom uit Rotterdam.
Heb jaren zitten blowen op me 16de begonnen.
17de begon ik meerdere keren per week te blowen.
18de was het dagelijks.
19de jaartje gestopt omdat me hoofd niet meer tegen wiet kon , Stoppen erg moeilijk mee gehad.
Op me 20de weer begonnen maar rookte alleen hasj en dat ging vrij goed.
21ste weer gestopt.
4 jaar zitten blowen dus.
Me laaste stop poging op me 21ste heb ik het heel erg moeilijk mee gehad.
Tijdens het roken van hasj heb ik geen tot amper klachten ervaren zoals met wiet bijv , Eenmaal gestopt begon ik last te krijgen van allemaal psychische klachten van het blowen.
Heeft me 1 of 1,5 jaar geduurd tot ik weer de oude was.
Heb ook echt gezworen om nooit meer te blowen.
Want wou nooit meer door die hell heen.
En toen kwam ik in adulthood….
Veel shit meegemaakt afgelopen tijd , Dierbaren van me zijn overleden.
Eenzaamheid.
Hoofd wat erg druk is.
Dus dacht fuck it zo erg zal het niet zijn.
Ik heb dinsdag wat white widow gekocht na 3 jaar gestopt te zijn , 2 Mini jointjes gerookt maar was geen succes haha.
Gedachten gingen alle kanten op parranoia negatief zelfbeeld etc…
En volgende dag erge brain fog gevoel van een mini kater.
Donderdag weer geprobeerd maar met hasj.
en dat was dus wel een succes dat was erg lekker hoofd heeft eindelijk wat rust.
3 dagen achter elkaar zitten blowen.
En besloten om er weer mee te stoppen. of misschien op heeel heeel afentoe te houden ( nog niet besloten )
Want ik ben de volgende dag erg suf en moe geen energie focus.
Ik ben bodybuilder en me trainingen zijn gewoon ruk als ik heb zitten blowen en ga alleen maar troep eten of me disipline gewoon weg is als ik een jointje heb gerookt 😅
Ik wil de volgende dag gewoon energiek en scherp zijn zodat ik me kan focussen op me trainingen dus ben weer met het blowen gekapt.
Alleen sinds ik vorige keer echt door een enorme extreme hell van 1 tot 1,5 jaar ging
Hoe enorm zal de schade zijn van 4 keer weer gerookt te hebben en er weer mee stoppen?
En hoe lang zal het herstel ervan duren?
Ben een gozer van 24 jaar.
Kom uit Rotterdam.
Heb jaren zitten blowen op me 16de begonnen.
17de begon ik meerdere keren per week te blowen.
18de was het dagelijks.
19de jaartje gestopt omdat me hoofd niet meer tegen wiet kon , Stoppen erg moeilijk mee gehad.
Op me 20de weer begonnen maar rookte alleen hasj en dat ging vrij goed.
21ste weer gestopt.
4 jaar zitten blowen dus.
Me laaste stop poging op me 21ste heb ik het heel erg moeilijk mee gehad.
Tijdens het roken van hasj heb ik geen tot amper klachten ervaren zoals met wiet bijv , Eenmaal gestopt begon ik last te krijgen van allemaal psychische klachten van het blowen.
Heeft me 1 of 1,5 jaar geduurd tot ik weer de oude was.
Heb ook echt gezworen om nooit meer te blowen.
Want wou nooit meer door die hell heen.
En toen kwam ik in adulthood….
Veel shit meegemaakt afgelopen tijd , Dierbaren van me zijn overleden.
Eenzaamheid.
Hoofd wat erg druk is.
Dus dacht fuck it zo erg zal het niet zijn.
Ik heb dinsdag wat white widow gekocht na 3 jaar gestopt te zijn , 2 Mini jointjes gerookt maar was geen succes haha.
Gedachten gingen alle kanten op parranoia negatief zelfbeeld etc…
En volgende dag erge brain fog gevoel van een mini kater.
Donderdag weer geprobeerd maar met hasj.
en dat was dus wel een succes dat was erg lekker hoofd heeft eindelijk wat rust.
3 dagen achter elkaar zitten blowen.
En besloten om er weer mee te stoppen. of misschien op heeel heeel afentoe te houden ( nog niet besloten )
Want ik ben de volgende dag erg suf en moe geen energie focus.
Ik ben bodybuilder en me trainingen zijn gewoon ruk als ik heb zitten blowen en ga alleen maar troep eten of me disipline gewoon weg is als ik een jointje heb gerookt 😅
Ik wil de volgende dag gewoon energiek en scherp zijn zodat ik me kan focussen op me trainingen dus ben weer met het blowen gekapt.
Alleen sinds ik vorige keer echt door een enorme extreme hell van 1 tot 1,5 jaar ging
Hoe enorm zal de schade zijn van 4 keer weer gerookt te hebben en er weer mee stoppen?
En hoe lang zal het herstel ervan duren?