barry zei:blablabla en barbara is ok zekers? even voor coke komen bedelen op een forum... sorry maar hoe zielig ben je dan?
caatje zei:barry zei:caatje zei:Temptation is een meisje, en maak je niet druk om haar ze heeft zelf genoeg gedaan om lachwekkend te zijn.
O.T: domme actie van beide kanten!
en barbara1976 niet?
zekers
iddHTID zei:Als dit forum zo zielig is, wat doe je hier dan?

Temptation zei:caatje zei:barry zei:caatje zei:Temptation is een meisje, en maak je niet druk om haar ze heeft zelf genoeg gedaan om lachwekkend te zijn.
O.T: domme actie van beide kanten!
en barbara1976 niet?
zekers
@caatje : mijn mening over u kan ik niet geven want ik ken u niet meiske (of mevrouwtje want geloof dat jij ook al eind in de dertig bent?) en ik denk dat jij ook geen recht van spreken hebt over mij want alles wat je van me weet is "HEARSAY". je hebt mensen die pro doodkapje zijn en je hebt er die contra zijn.
ik placht mezelf een vrouw te noemen en geen meiske (ben tenslotte over een goei maandje 33, en heb nooit beweerd niks stoms gedaan te hebben. im only human. Wat jullie mening over mij is interesseert me nu eens geen ene flikker!!! mijn leventje (dat nu bestaat uit het organiseren van feesten en niet een zielig nepleventje op DF) loopt op rolletjes hier in het verre België en daar ben ik OZO BLIJ om.
weet je wat het meest lachwekkend is???
DAT JULLIE NOG HEEL REGELMATIG (SOMMIGE ZELFS DAGELIJKS) HIER OP DAT FORUM ZITTEN...
WAHAHAHAHAHAHA
HTID zei:Als dit forum zo zielig is, wat doe je hier dan?
dude,stel u es nie aanbarry zei:?? ik zit wel meer dan 1 keer per maand op dit forum dus ik snap niet waar je dat van haalt

Frisko zei:dude,stel u es nie aanbarry zei:?? ik zit wel meer dan 1 keer per maand op dit forum dus ik snap niet waar je dat van haalt![]()
gij doet net of da op u bedoeld was...barry zei:Frisko zei:dude,stel u es nie aanbarry zei:?? ik zit wel meer dan 1 keer per maand op dit forum dus ik snap niet waar je dat van haalt![]()
en nu volg ik niet meer ...
Frisko zei:gij doet net of da op u bedoeld was...barry zei:Frisko zei:dude,stel u es nie aanbarry zei:?? ik zit wel meer dan 1 keer per maand op dit forum dus ik snap niet waar je dat van haalt![]()
en nu volg ik niet meer ...![]()
nevermindbarry zei:Frisko zei:gij doet net of da op u bedoeld was...barry zei:Frisko zei:dude,stel u es nie aanbarry zei:?? ik zit wel meer dan 1 keer per maand op dit forum dus ik snap niet waar je dat van haalt![]()
en nu volg ik niet meer ...![]()
omg nu volg ik echt echt niet meer :P

DjTrips zei:wat een zooi
en nog iets, volgens mij was dealen of alles erond op dit forum verboden![]()