jezus...

teebo

Bewuste gebruiker
enkel in de coke fora's :grin:
leuke drug, leuke mensen

voor 60 euro opgelicht worden: je leert er meer van dan dat je verliest, dus stop met wenen.
wat niet wegneemt dat oplichters klootzakken zijn.
tis allemaal de schuld van de evolutie meneer!

Tony Montana

Belezen gebruiker
barry zei:
blablabla en barbara is ok zekers? even voor coke komen bedelen op een forum... sorry maar hoe zielig ben je dan?

Bedelen kan niet. Zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Bedelen

Bedelen is smeken tot iemand om goederen (geld, eten, kleren enz) te krijgen omdat diegene die bedelt vaak zelf weinig genoeg middelen heeft.

Bedelaars zijn vaak mensen met weinig geld of inkomen die bijvoorbeeld dakloos zijn en op straat leven (zwerver) en door te gaan bedelen alsnog geld kunnen verdienen voor hun levensbehoeften.

Onderzoek in Rotterdam liet zien dat bedelaars gemiddeld tussen de 90 en 150 euro per dag bij elkaar bedelen [1].

Barbara heeft ervoor betaald. Armani gast heeft haar opgelicht door suiker te leveren. Duidelijk toch?

Maar... 1 ding is wel zeker. Vragen om coke o.i.d. op het forum mag niet volgens de regels. Maar dat is nog niet een reden om iemand daarop af te rekenen als die op dat moment wordt opgelicht.

Ze zitten gewoon allebei fout. Barbara had het niet mogen vragen via het forum, en die armani dude had haar niet mogen oplichten.
Klaar.... discussie gesloten.

Temptation

Belezen gebruiker
caatje zei:
barry zei:
caatje zei:
Temptation is een meisje, en maak je niet druk om haar ze heeft zelf genoeg gedaan om lachwekkend te zijn.

O.T: domme actie van beide kanten!

en barbara1976 niet?

zekers

@caatje : mijn mening over u kan ik niet geven want ik ken u niet meiske (of mevrouwtje want geloof dat jij ook al eind in de dertig bent?) en ik denk dat jij ook geen recht van spreken hebt over mij want alles wat je van me weet is "HEARSAY". je hebt mensen die pro doodkapje zijn en je hebt er die contra zijn.
ik placht mezelf een vrouw te noemen en geen meiske (ben tenslotte over een goei maandje 33 :wink:, en heb nooit beweerd niks stoms gedaan te hebben. im only human. Wat jullie mening over mij is interesseert me nu eens geen ene flikker!!! mijn leventje (dat nu bestaat uit het organiseren van feesten en niet een zielig nepleventje op DF) loopt op rolletjes hier in het verre België en daar ben ik OZO BLIJ om.

weet je wat het meest lachwekkend is???

DAT JULLIE NOG HEEL REGELMATIG (SOMMIGE ZELFS DAGELIJKS) HIER OP DAT FORUM ZITTEN...

WAHAHAHAHAHAHA

caatje

Badass junkie
Temptation zei:
caatje zei:
barry zei:
caatje zei:
Temptation is een meisje, en maak je niet druk om haar ze heeft zelf genoeg gedaan om lachwekkend te zijn.

O.T: domme actie van beide kanten!

en barbara1976 niet?

zekers

@caatje : mijn mening over u kan ik niet geven want ik ken u niet meiske (of mevrouwtje want geloof dat jij ook al eind in de dertig bent?) en ik denk dat jij ook geen recht van spreken hebt over mij want alles wat je van me weet is "HEARSAY". je hebt mensen die pro doodkapje zijn en je hebt er die contra zijn.
ik placht mezelf een vrouw te noemen en geen meiske (ben tenslotte over een goei maandje 33 :wink:, en heb nooit beweerd niks stoms gedaan te hebben. im only human. Wat jullie mening over mij is interesseert me nu eens geen ene flikker!!! mijn leventje (dat nu bestaat uit het organiseren van feesten en niet een zielig nepleventje op DF) loopt op rolletjes hier in het verre België en daar ben ik OZO BLIJ om.

weet je wat het meest lachwekkend is???

DAT JULLIE NOG HEEL REGELMATIG (SOMMIGE ZELFS DAGELIJKS) HIER OP DAT FORUM ZITTEN...

WAHAHAHAHAHAHA

Als jij 33 bent dan is het des te triester dat je je voor zoiets liet lenen. En ik meen me te herinneren dat jij ook nog al eens dagelijks op het zielige Df te vinden was (en volgens mij ben je weer hard op weg).

jasper

Wijs gebruiker
?? ik zit wel meer dan 1 keer per maand op dit forum dus ik snap niet waar je dat van haalt

caatje

Badass junkie
DjTrips zei:
wat een zooi :openmouth:
en nog iets, volgens mij was dealen of alles erond op dit forum verboden :wink:

Dat klopt maar bij gebrek aan opererende moderaters is er op dit moment een wildgroei van topics en vraag naar dealers aan de gang. Jammer van het forum.

angie123

Bewuste gebruiker
Vandaag is het Sinterklaas dus geef eens een kado'tje aan Barbara 1976.
Armani geef haar die 60 euro terug en beloof dat je nooit meer iemand belazerd op die manier. Als je nog maar 16 bent kun je beter iets nuttigs gaan doen met je leven ipv. te gaan dealen (suiker of geen suiker)! De rand van de pot staat nog in je billen man!! :)

Natuurlijk mag je niet naar drugs vragen op dit forum, maar jongens fff eerlijk zijn nu..................hoeveel hebben dit niet gedaan???Hoeveel hebben hier geen "vriendjes" die leveren en die ze hebben leren kennen via dit forum???!!!! Het is een forum voor en door drugsgebruikers, dus elkaar een beetje helpen zo nu en dan, is toch niet verkeerd?

Dat je iemand bedonderd vind ik netjes gezegt een vuile rotstreek. Je kan met smoesjes komen maar waar het gewoon op neer komt is dat je dacht ff makkelijk 60 euro in je zak te kunnen steken..

Barbara ik heb zelf ook wel eens een heel duur suikerklontje gekocht :angry: Het was voor mij een hele dure les en de zoektocht naar goeie coke heb ik maar opgegeven want dat is toch niet meer te vinden. Het is rommel dus je kunt er maar beter niet meer naar op zoek gaan en zeker niet meer via dit oooooooooooo zo "gezellige"forum :wave:

Groetjes aan iedereen hier en een fijne Sinterklaas toegewens!! :wave:

Bovenaan