BasvanHoven
Gast
Maar waarom +1 gebruiken? Waarom niet gewoon zeggen met wie je het eens bent? Waarom zijn forums een fucking jungle?
jungles are awesome thats why. ik zou voortaan wel zeggen ben er mee eens instead <3Maar waarom +1 gebruiken? Waarom niet gewoon zeggen met wie je het eens bent? Waarom zijn forums een fucking jungle?
Maar waarom +1 gebruiken? Waarom niet gewoon zeggen met wie je het eens bent? Waarom zijn forums een fucking jungle?
Ik suggereer nergens naar homo haat? De zin die Pep zei kwam gewoon gay over als je naar deJammer dat je zo denkt. Homohaat, dat is voor kleuters die het niet begrijpen, dit doen we op de kleuterschool, niet op dit forum. Denk gewoon eens na.
Persoonlijk komt het bij mij gay over, wat Pep zei. Verder scheelt het me niks, haha. Het kwam gewoon gay over bij mij en dat zei ik als reactie, that's it. ;pWat is daar gay aan dan? En al zou het gay zijn, who cares....
Toch jammer dat je überhaupt in termen van gay denkt en dat moet benoemen... Komt behoorlijk bekrompen over, zeker als je niet eens snapt waarom dat met homohaat geassocieerd wordt door de rest.Ik suggereer nergens naar homo haat? De zin die Pep zei kwam gewoon gay over als je naar de
Persoonlijk komt het bij mij gay over, wat Pep zei. Verder scheelt het me niks, haha. Het kwam gewoon gay over bij mij en dat zei ik als reactie, that's it. ;p
Wat een gejank om een zin. Stel jullie allemaal niet zo aan als iemand het woord gay of homo laat vallen? Pep had het over doorweekt zijn, van het padje af zijn en dan gevraagd worden naar binnen te komen door de DJ. Dit komt gewoon gay over, zo is het. Als reactie kwam hij met een vrouwelijke DJ naam, probleem opgelost, verdere reactie's van jullie waren ook niet nodig, dat maakt heel deze discussie nu overbodig en nutteloos. Maak je niet zo druk, jezus zeg.![]()
Of je bent als homo op je pik getrapt?Of je snapt het gewoon niet...
De reactie van de staff is vanwege mijn reactie, al is duidelijk te zien dat hij persoonlijk ook geraakt is. Enige sanctie's betreft dit zijn oneerlijk, als die zouden komen.Tip: als iemand van de DF Staff je terechtwijst, moet je misschien even nadenken of je er met gestrekt been in wil gaan.
Ik drukte nergens een belediging uit, ik gaf gewoon mijn mening dat het gay over kwam. Ik zei nergens dat ik anti-homo was.Inhoudelijk: als je "gay" gebruikt als een belediging, druk je expliciet uit dat homoseksualiteit in jouw optiek iets negatiefs is. Dat is op zijn minst erg onvriendelijk.
Hoezo zou ik persoonlijk geraakt moeten zijn, ik zit hier om de regels na te leven. En je ban van 3 dagen is een opstapeling van je reactie in meerdere topics vandaag.De reactie van de staff is vanwege mijn reactie, al is duidelijk te zien dat hij persoonlijk ook geraakt is. Enige sanctie's betreft dit zijn oneerlijk, als die zouden komen.
Maat laat het lekker, je hebt je mening geuit en het is goed zo. Der tegen in gaan heeft totaal geen zin, het enigste wat je er aan over houd is een ban. Je hebt uiteindelijk jezelf ermee. Laat het hierbij oke? Je bent een gezellige gozer ik kan je hier niet missen.Of je bent als homo op je pik getrapt?
OT:
Als je op de terugweg naar huis hele gesprekken aan gaat met de buschauffeur dat gewoon totaal nergens op slaan. Maar je moet gewoon je energie kwijt en kan niet niet stoppen met praten.
De reactie van de staff is vanwege mijn reactie, al is duidelijk te zien dat hij persoonlijk ook geraakt is. Enige sanctie's betreft dit zijn oneerlijk, als die zouden komen.
Ik drukte nergens een belediging uit, ik gaf gewoon mijn mening dat het gay over kwam. Ik zei nergens dat ik anti-homo was.
Wanneer het feest net 30 minuten is begonnen, en je dan al Word afgevoerd door ambulance personeel.
Heb er een paar waarvan ik op dat moment zeker veeeeeel sta hard ging.
Als je op een feest staat en totaal niet meer weet hoe hakken gaat, en vervolgens in een zielige poging op je bek gaat.
Als je denkt dat je onderweg na het feest je drugs bent verloren, en je dat helle pokke end terug loopt zonder boven kleding in -8. En er vervolgens bij het station er achter komt dat de drugs in je broekspijp zit.
Ja was hartstikke heet binnen, en dacht dat wat verkoeling wel lekker zou zijn. Maar toch te koud
Die 2e is herkenbaar alleen niet bij min8 zonder bovenkleding lol
De douche kop terugpraat!