Je weet dat je hard gaat als....

Qocaïne

Badass junkie
In na volging van het populaire en gelijknamige topic op PF, het 'je weet dat je hard gaat als...' DF topic!

Voel je vrij om jouw ervaringen te delen... wanneer ga jij te hard?

Je weet dat je hard gaat als...

- Je een heel pakje peuken hebt weggerookt.
- Je kaak een eigen leven begint te leiden.
- Je één oog dicht moet doen om een smsje te lezen.
- Je een sigaret wilt aansteken, maar er achter komt dat ie verkeerd om in je mond zit.
- Je ogen zo erg beginnen te trillen, dat je overal dingen ziet die er niet zijn.
- Je iedereen wilt vertellen hoe mooi en lief ze wel niet zijn.

Nou, vul maar aan! :grin:

Djo

Badass junkie
Als je in een keer mensen die je niet mag normaal in een keer aardig vind!!!!

Hey Qocaïne welcome back !!!!

:rockband:

Amaranth

Bewuste gebruiker
- Je een sigaret wilt aansteken, maar er achter komt dat ie verkeerd om in je mond zit.

Moet je daar hard voor gaan, kun je toch ook 'gewoon' stoned of dronken (of allebei :P) zijn?

Chris Pontius

Badass junkie
Qocaïne zei:
- Je ogen zo erg beginnen te trillen, dat je overal dingen ziet die er niet zijn.
bij mij was het zo dat me ogen zo erg trilde dat ik gewoon niets meer kon zien omdat ik zo aan het shaken was.

- Je bek vol met bloed zit van het kauwen maar het je geen reet interesseert.

• Like
Waarderingen: lise

Dopezilla

Badass junkie
-Je om de vijf stappen in je kraag wordt gevat door degenen waar je mee loopt omdat je te hard gaat.

-Je hele andere gesprekken met mensen voert dan zij met jou, en het toch logisch vindt klinken allemaal. o.O;;

-Je handen zo trillen dat je peuk aansteken ongeveer vijf minuten duurt.

Olle

Oom Klaas

Badass junkie
Qocaïne zei:
Oom Klaas zei:
-Je denkt dat je een luchtballon bent, inclusief geluiden nadoen van de brander ed.

wtf? :grin:

Veel mdma plus wiet brachten me vreemde dingen :tearsofjoy:
Ik liep door een park net voor de schemering en liep gebogen alsof de ballon boven me hing en ik de brander plus mandje was. Pgggg terwijl ik m'n belangrijke vracht (m'n peuken en wiet) ergens heen moest brengen...waar wist ik niet.

Toen ging ik best hard.

Chris Pontius

Badass junkie
loadrunner zei:
Je gaat hard, als alles aanvoelt als een heerlijk zacht matras onder een donzig deken
heb ooit eens op van die stalen hekken gelegen bij zo'n bouw. voelde heerlijk aan :)
ze lagen opgestapeld op de grond, heb er dik een half uur gelegen :P

Vigilante

Wijs gebruiker
*Je alle wereldproblemen in 3 minuten weet op te lossen.

*Je zo hard stampt dat de vloer los begint te raken.

*Je de drugshond van die agent blijft aaien met de woorden: "aah hij is zooooo lief".

*Als je je gezicht niet meer voelt.

*Als je tegen je maat zegt dat ie een kwartje in die jukebox moet duwen en dat hij dan zegt dat er alleen een boom staat.

*Je zo'n grote pupillen hebt dat mensen zeggen dat je mooie bruine
ogen hebt terwijl ze eigenlijk blauw zijn.

*Je je gsm zoekt die je gewoon in je hand houdt.

*Je een "wereldse" sms gestuurd hebt terwijl later blijkt dat het
wat gebrabbel is.

*Je alvast de volgende pil in de aanslag houdt.

*Je met 60 kilometer per uur op de snelweg rijdt... Of ineens een boot ziet op de snelweg

*Je iedereen zijn/haar naam kent op een groot feest en je denkt dat
iedereen je beste vriend is!

*Je andere mensen hun telefoonnummers opslaat en belooft terug te
bellen(wat je de dag daarna dus meestal NIET doet!)

*Je je pillen zoekt en ze nergens kan vinden en de dag daarna vindt je pillen onder je kussen

*Je na een houseparty uren tegen je moeder gaat praten terwijl je normaal zo autistisch als de pest bent!

*Je een drankje gaat halen, en dan bij de bar staat en dan uberhaupt niet meer weet waarom je bij een bar staat.

*Dat je naar je gsm kijkt en met geen mogelijkheid het smsje kan lezen.

*De persoon bellen die achter je staat omdat je die kwijt bent!!

*Elke 5 min kijkt of je je telefoon portemonnee enz enz nog hebt..

*Je om je heen staat te kijken en op een gegeven moment je vrienden vragen:
'wat is er?' en jij zegt: 'O niets, ik zocht jullie!

*Dat je allang thuis bent en in bed maar toch het gevoel hebt dat je hele kamer volstaat met mensen, en dat je dus de hele tijd om je heen
kijkt om te kijken of er echt geen mensen zitten.

*Als je meer dan een half uurtje doet om een smsje te sturen.

*Als je een slokje van je flesje water probeert te nemen maar er na duizend keer proberen erachter komt dat de dop er nog op zit.

*Tegen alles en iedereen aanlopen en overal net niet over struikelen.

*dat je na het drinken halen een paar rondjes de zaal door moet omdat je niet meer weet waar je vrienden ook alweer stonden...

Qocaïne

Badass junkie
alainalain zei:
*dat je na het drinken halen een paar rondjes de zaal door moet omdat je niet meer weet waar je vrienden ook alweer stonden...

Daar kan ik helaas over meepraten... batterij van telefoon dood, en je maten kwijtraken op mysteryland! >.<

Gelukkig waren er twee vriendelijke mensen, die hun mobiel durfde af te staan aan een strakke mongool :P

Spor

Wijs gebruiker
alainalain zei:
*Je andere mensen hun telefoonnummers opslaat en belooft terug te
bellen(wat je de dag daarna dus meestal NIET doet!)

*Je een drankje gaat halen, en dan bij de bar staat en dan uberhaupt niet meer weet waarom je bij een bar staat.

*Dat je naar je gsm kijkt en met geen mogelijkheid het smsje kan lezen.

*Elke 5 min kijkt of je je telefoon portemonnee enz enz nog hebt..

*Als je meer dan een half uurtje doet om een smsje te sturen.

Ik ben duidelijk vaker te hard gegaan :grin:

Haha die man weet nog eens wat hard gaan is !

Vigilante

Wijs gebruiker
loadrunner zei:
Je weet dat je hard gaat, als alles zacht is. :hearteyes:

Deze vind ik zelf erg leuk heheh

Moet zeggen dat die lijst van mij gestolen is van een PF van een vriend van me, maar heb het merendeel zelf vaak zat meegemaakt.

Zelf ook meegemaakt dat ik met een maat wat drinken ging halen, voor ons en andere vrienden, en dat ze na 1,5 uur smsjes gaan sturen waar we blijven, en wij dus nog steeds bij de bar staan.. in gesprek met de persoon achter de bar over hoe relaxt t wel niet is dat we bier kunnen kopen bij hun en dergelijke onzinverhalen :P

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
- je niet kan stoppen met klappertanden (mdma)
- je niet meer kan focussen, omdat het beeld heen en weer trilt voor je ogen (mdma)
- je aan 1 stuk door praat en niet meer de moeite neemt om naar anderen te luisteren (speed/coke)
- je non-stop met je handen in je tas aan het graaien bent, eigenlijk op zoek naar je lipgloss, maar dat vergeet je steeds (mdma)
- je op een ingebeeld stoeltje gaat zitten en heel lomp achterover kukelt (mdma)
- iedereen opeens een pleister op zijn/haar neus heeft (mdma)
- je opeens vanuit het niets hardop antwoord geeft op het gesprek wat zich in je hoofd afspeelt (mdma)
- je lekker een jointje zit te bouwen en er opeens allemaal beestjes door de inhoud blijken te krioelen (mdma)
- je de hele nacht met je telefoon in je handen rondloopt, omdat je" heel dringend" even gezellig met iemand moet bellen, maar het komt er alleen steeds niet van, omdat je niet meer zo goed snapt hoe je telefoon ook alweer werkt en eigenlijk vergeet je ook om de haverklap weer dat je uberhaupt wil bellen naar iemand (mdma)
- je midden in de nacht opeens een raar, emotioneel sms'je stuurt naar een van je ex-en waar je al maanden geen contact meer mee hebt (alcohol)
- je hart met 200 slagen per minuut bijna uit je borstkas knalt en een beetje moeite hebt met je ademhaling (speed/coke)
- je een leuk geanimeerd gesprek met iemand aan het voeren bent en plots midden in een zin niet meer weet wat je nou aan het vertellen bent. Je gesprekspartner is helaas ook de draad alweer kwijt geraakt, maar dat boeit allemaal totaal niet, want jullie hebben toch alweer een ander gespreksonderwerp aangesneden :grin: (mdma)
- je hele omgeving voor een aantal uur is veranderd in een "gummywereld", waarin alles sponsachtig en gebreid van wol is (mdma, alcohol, speed, ketamine en al meer dan 48 uur wakker zijn)

cropp

Badass junkie
als iedere 10 minuten heel je shirt onder de brokjes speed is, en je zo in een uur een gram verzameld

azgaza

Badass junkie
Geen voorbeeld van te hard, maar wel van goed hard, overkwam mij dit weekend.

Als je in de comedown van een LSD trip aan je trip genoot vraagt 'wat de fuck hebben wij deze nacht nou allemaal echt gedaan, wat is er eigenlijk allemaal gebeurd?'

Als je je dus van je eigen trip alleen maar een wirwar van enorm diepe patronen en kleuren herinnert, realiseert dat je je trip genoot niet meer kon zien in de visuals als die 5-6 meter verder op stond. Waaauw.

PaRa[NL]

Bewuste gebruiker
Je in de bus zit maar je denkt dat je in de trein zit,
en je maar denkt waarom staan die huizen zo dicht bij, en waarom rijden er auto naast de trein :confused:

Spor

Wijs gebruiker
PaRa[NL] zei:
Je in de bus zit maar je denkt dat je in de trein zit,
en je maar denkt waarom staan die huizen zo dicht bij, en waarom rijden er auto naast de trein :confused:

En waarom die steeds stopt voor die rare rode lampen he :wink:

Maar ik geef je gelijk, dan ga je ECHT te hard ! Veel voorbeelden hier vind ik meer een voorbeeld van onder invloed zijn al "te hard" gaan, maar als je dat echt denkt, en het geloofd, totdat je weer uitstapt en dan ook nog denkt, hoezo stopt de trein bij een bushalte dan ga je idd echt te hard...

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Je weet dat je hard gaat als je aan het lopen bent en je hebt totaal geen idee meer waar je bent. Als je er dieper over probeert na te denken weet je niet eens meer van welke kant je kwam :confused:

Als de bomen naar je toe lijken te waaien

Als opeens alles geel is

Als je een vlieg neer mept met een tijdschrift en nadat je gemept hebt opeens opmerkt dat de vlieg nog precies op dezelfde plaats zit.

Als je een vlieg een tijd lang als huisdier houdt en hem een naam geeft omdat hij niet meer weg wilt gaan

Allemaal op paddo's meegemaakt :smoke:

azgaza

Badass junkie
alainalain zei:
azgaza zei:
...realiseert dat je je trip genoot niet meer kon zien in de visuals als die 5-6 meter verder op stond. Waaauw.

Omg dat gebeurt mij alleen bij DMT..
hoeveel ug had je op?

225 ug, ik had op het moment geen tollerantie en ik weeg maar 50 kg, daarom had ik denk ik zo veel visuals van die dosis. Sowieso, 225 ug is best wel veel.

Dosed_

Newbie
Als je een het glas van een heinkenflesje ziet liggen en vervolgens beweert dat DAT toch echt de mooiste bloem ooit is, want geef nou zelf toe.. welke bloem geeft nou zo'n mooie kleur licht? :grin:

Judas

Wijs gebruiker
als je opeens 3000 euro in je portomonee hebt & je geen flauw idee hebt hoe je er aan gekomen bent :confused:

ilyas

Bewuste gebruiker
- Als je denkt dat God tegen je spreekt (Wat hou ik toch van 2c-b :hearteyes:)
- Als je terug moet rijden naar de plek waar je was om je wiet te zoeken, terwijl het gewoon in je broekzak zit

Elfquest

Bewuste gebruiker
Als je een goed gesprek aan het voeren bent met een lantaarnpaal.

Als je ergens wakker wordt en je afvraagt hoe je daar in godsnaam gekomen bent.

Bovenaan