Je weet dat je hard gaat als....

Fool zei:
Ik ben wel benieuwd wat hier je gedachtegang was. xD

Ja ikzelf eigenlijk ook haha, zal wel een verhaaltje in m'n hoofd hebben afgespeeld op dat moment. :grin: Snapte er geen kut van, die meid keek me giegelend aan alsof ze water zag branden, en m'n maat en dr vriendin lagen in een scheur van het lachen. Achteraf wel een gouden herinnering whaha :rock:

EKSTASIE

Newbie
Je weet dat je hard gaat als je na 3 uur spacen stom verbaasd aan de vrienden waar je al de hele avond mee bent vraagt; ''Huh, ben ik al de hele avond met jullie !?''.

~Vaag~​

Fenrir

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Tripreporter
Je weet dat je hard gaat als...

- Je een heel pakje peuken hebt weggerookt.
- Je kaak een eigen leven begint te leiden.
- Je één oog dicht moet doen om een smsje te lezen.

- Je een sigaret wilt aansteken, maar er achter komt dat ie verkeerd om in je mond zit.
- Je ogen zo erg beginnen te trillen, dat je overal dingen ziet die er niet zijn.
- Je iedereen wilt vertellen hoe mooi en lief ze wel niet zijn.

Vorig jaar stond ik 'm heerlijk te spacen op een festival, en net toen ik een sigaret op wilde steken kan er een enorme, norse securitymedewerker op me af, en pakte de sigaret uit mijn mond. Ik voelde een lichte paniek opkomen ("Shit, ik heb nog twee kwartjes en een joint op zak!") maar dit bleek onnodig: hij stopte de sigaret terug tussen mijn lippen - deze keer goed om - stak hem voor me aan, knipoogde vriendelijk en liep zwijgend weg. :rolleyes:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Vorig jaar stond ik 'm heerlijk te spacen op een festival, en net toen ik een sigaret op wilde steken kan er een enorme, norse securitymedewerker op me af, en pakte de sigaret uit mijn mond. Ik voelde een lichte paniek opkomen ("Shit, ik heb nog twee kwartjes en een joint op zak!") maar dit bleek onnodig: hij stopte de sigaret terug tussen mijn lippen - deze keer goed om - stak hem voor me aan, knipoogde vriendelijk en liep zwijgend weg. :rolleyes:

:lolol:

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Wanneer je niet meer dan 2 woorden van een zin kunt uitspreken omdat je korte termijn geheugen overhoop ligt en je de zin vergeet voordat je de rest kunt uitspreken.

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
- Wanneer een vriendin op de chat zegt dat ze Kaasflipjes (chips) aan het eten is, en jij zegt dat je er ook één wilt, dat zij dan zegt ja hoor, ik stuur er wel één en dat je dan het complete uur erna steeds op de klok kijkt en afvraagt waar hij blijft. (Vanuit Noord-Holland naar Dordrecht)

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Hahahaha deze is echt goed! Ik zie het zo voor me... :tearsofjoy::lolol:
Heb je wel eens een peuk verkeert om aangestoken? Wat een meur...

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Een sigaret verkeerd om proberen aan te steken heb ik echt al heel vaak zien gebeuren, maar nog nooit van een bewaker gehoord die het wel even fixt.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Heel veel leuke voorbeelden, vooral van anderen, maar één van mijn favorieten is een vriend van mij die ooit op een feest zei (onder invloed van XTC), "zo lekker dat je met dit spul helemaal niet meer aan verplichte dingen denkt, zoals werk." Drie seconden later: "... Waar werk ik eigenlijk?!?" Een half uur later wist hij het nog steeds niet.

Gabbertje

Wijs gebruiker
Als ik te hard ga vergeet ik echt alles, kan dan ook geen gesprek meer voeren langer dan 2 zinnen, vergeet steeds waar ik het over had.

En een vriend van me heeft 1x zo strak gestaan van de speed dat hij steeds vergat te ademen. Dus we bleven zeggen: Klaas adem, Klaas adem enz

Fenrir

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Tripreporter
Een sigaret verkeerd om proberen aan te steken heb ik echt al heel vaak zien gebeuren, maar nog nooit van een bewaker gehoord die het wel even fixt.

Ik denk dat het een soort bedankje was voor het vermaak dat hij beleefde aan deze wause idioot in een zebrapak; of hij was gewoon een hele aardige kerel die er toevallig intimiderend uitzag!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik denk dat het een soort bedankje was voor het vermaak dat hij beleefde aan deze wause idioot in een zebrapak; of hij was gewoon een hele aardige kerel die er toevallig intimiderend uitzag!
Gewoon een aardige kerel denk ik. Die security gasten zijn vaak heel aardig en gebruiken meestal zelf ook, dus die snappen wel wat er gebeurd.

BlijeChick

Belezen gebruiker
Laatst op een festival een jongen die met onze groep was vroeg nadat hij al een paar uur lekker ging op xtc 'hee, met wie ben jij hier dan?' hahaha met jullie, pik!

Starrrdust

Newbie
Als je super leuk met een vriendin staat te praten die je al een tijd niet hebt gezien en na 10 minuten heeft ze opeens een ander gezicht en ken je haar helemaal niet. GAAT KEI GOED HIER!
Was wel gezellig :nomouth:

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
@lysergic bink :flushed::flushed::flushed:

OT:
- Als je de slappe lach krijgt van het schrikken van een mug, omdat je niet zeker weet of hij er echt was, of dat het een visual was. (2c-b)
- Als je zelfs nog op de plee zit te wiebelen omdat je de muziek uit de huiskamer nog zachtjes hoort. (speed)
- Als plassen voelt als het lekkerste gevoel ooit! (speed en xtc)

Laatst bewerkt:

Acidfreakx

Belezen gebruiker
1) Je niet meer weet hoe je bent thuis geraakt, je het gevoel hebt net te ontwaken en denken dat je je auto per total hebt gereden.

2) Je geen geluid of beeld meer hebt en dit maar eeuwig lijkt te duren terwijl het maar 5 min waren :grin:

lysergic bink

Bewuste gebruiker
@lysergic bink :flushed::flushed::flushed:

OT:
- Als je de slappe lach krijgt van het schrikken van een mug, omdat je niet zeker weet of hij er echt was, of dat het een visual was. (2c-b)
- Als je zelfs nog op de plee zit te wiebelen omdat je de muziek uit de huiskamer nog zachtjes hoort. (speed)
- Als plassen voelt als het lekkerste gevoel ooit! (speed en xtc)
hahaha heb ik je in verlegenheid gebracht SanneBanne

lysergic bink

Bewuste gebruiker
je tijdens een ego dood jezelf in de spiegel in al je potentiële iks ziet veranderen en je lachend als een gek roept wie ben ik nu? wie ben ik nu? Waarop je een hand ziet die dobbelstenen gooid en je plots jezelf terug ziet en daardoor heel hard schrikt !

lysergic bink

Bewuste gebruiker
je al trippend aan een beek staat en jezelf afvraagt stroomt deze beek of stroom ik? ( is trouwens een doordenkertje nu ik er dieper over nadenk, moest er aan denken door de comment hierboven van acidfreakx , fuck ja wie stroomde er toen echt? )

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Je je tijdens een trip verbaasd hardop afvraagt, terwijl je intensief alle foto's op je telefoon aan het bestuderen bent, hoe het toch kan dat je alleen maar enorm lelijke vrienden hebt. (Mijn zusje afgelopen week voor het eerst aan de 2C-B.)

- Als je je zonnebril probeert af te krijgen om dan tot de realisatie te komen dat je helemaal geen zonnebril aan hebt.

- Als je vertelt tegen je maat; Hey, Ruben in 2048 gaan ik gij en Margo op date op een sjiek restaurant en nadien naar de voetbal kijken (Fictieve namen)

Yaizer

Bewuste gebruiker
-Wanneer je in een zwarte ruimte bent en tegen jezelf zegt: waar ben ik...wie ben ik? en dan realiseert dat je 2 lachgaspatronen op had. Je schiet terug in je lichaam. Zegt tegen je vriendin (die het ook heeft gedaan) wat je hebt meegemaakt (en zei ook) en dan kijk je beide naar de muur en bedenkt allebei: waarom beweegt dat? En allebei tegelijk beseft: "Oh fuck we zitten in een 2c-b trip" en dan nog beseft dat we precies de zelfde mindfucks hebben gehad wat weer een extra mindfuck geeft.

Wat een avond.

Sprokkie

Bewuste gebruiker
Vreemde mensen vraagt om appjes voor je te sturen (nadat ze je al geholpen hebben met voorlezen)

Wanneer je super realistisch een kano ziet varen over de weg tijdens je coming down, en dan denkt bij jezelf: "hey, een kano, wat leuk". En net nadat je je realisteert wat je hebt gezien knipper je een paar keer met je ogen en "poef" weg. MDMA heeft altijd van die rare mindfuck hallucinaties. Wat een magisch stofje. :hearteyes:

Praten we over fijne MDMA kristallen of verpulverde XTC pillen? Heb zelf wel eens uit nieuwsgierigheid een klein stukje pil fijngehakt en gesnoven. Vond het niks, veel pijn, die vieze smaak in je keel... een beetje omslachtig vond ik.

Je kan seks hebben met iemand lopend op een koorddans koord, maar of dat de handigste manier is?

Sprokkie

Bewuste gebruiker
Wanneer je super realistisch een kano ziet varen over de weg tijdens je coming down, en dan denkt bij jezelf: "hey, een kano, wat leuk". En net nadat je je realisteert wat je hebt gezien knipper je een paar keer met je ogen en "poef" weg. MDMA heeft altijd van die rare mindfuck hallucinaties. Wat een magisch stofje. :hearteyes:
Vind dit zelf altijd vooral heel erg vaag, ben er niet zo kapot van..\
Praten we o
ver fijne MDMA kristallen of verpulverde XTC pillen? Heb zelf wel eens uit nieuwsgierigheid een klein stukje pil fijngehakt en gesnoven. Vond het niks, veel pijn, die vieze smaak in je keel... een beetje omslachtig vond ik.
Als je een kort effect wilt en niet te heftig is dat de weg...
Je kan seks hebben met iemand lopend op een koorddans koord, maar of dat de handigste manier is?
Lol , daar moet ik even overna denken...

Raver

Badass junkie
Continu het idee hebben dat er meer mensen aanwezig zijn in de kamer, maar je toch echt alleen met 1 vriend bent. En hem ook nog eens aanzien voor 'n ander persoon. MDMA dingen

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Continu het idee hebben dat er meer mensen aanwezig zijn in de kamer, maar je toch echt alleen met 1 vriend bent. En hem ook nog eens aanzien voor 'n ander persoon. MDMA dingen

Mijn ex had dit dus ook de eerste keer bij mij. Achteraf bekeken was ik een boze man, een rastafari met kroeselhaar, een oude zieke man en gelukkig ook nog mezelf. Bleek dat er nog heel wat feestgangers waren terwijl we knus met zen 2 thuis zaten :sweatsmile:.

Gabbertje

Wijs gebruiker
Als je een half uur lang naar je vloei zit te kijken, en er achter probeert te komen wat het is, hoe het werkt en waarvoor het nodig is. En vervolgens begin je er op te kauwen omdat je denkt dat het kauwgom is. Jointjes draaien blijft een erg leuke maar moeilijke uitdaging :tongueout:

Als je naar de persoon naast je kijkt en je denkt dat het een hond is. Werdt erg raar aangekeken toen ik hem een hondekoekje probeerde te voeren.

Als je een half uur lang naar je vloei zit te kijken, en er achter probeert te komen wat het is, hoe het werkt en waarvoor het nodig is. En vervolgens begin je er op te kauwen omdat je denkt dat het kauwgom is. Jointjes draaien blijft een erg leuke maar moeilijke uitdaging :tongueout:

Joints draaien op MDMA is voor mij gewoon compleet impossible.

Raver

Badass junkie
Mijn ex had dit dus ook de eerste keer bij mij. Achteraf bekeken was ik een boze man, een rastafari met kroeselhaar, een oude zieke man en gelukkig ook nog mezelf. Bleek dat er nog heel wat feestgangers waren terwijl we knus met zen 2 thuis zaten :sweatsmile:.

Zoo herkenbaar, vaak krijg ik dan ook vlagen van desorientatie. Dan heb besef ik me gewoon eff niet meer waar ik ben. Door deze bijwerkingen al 2 jaar gestopt met MDMA, ik hou liever een beetje de controle haha.

Bovenaan