WhiteWiddow
Newbie
Fool zei:Ik ben wel benieuwd wat hier je gedachtegang was. xD
Ja ikzelf eigenlijk ook haha, zal wel een verhaaltje in m'n hoofd hebben afgespeeld op dat moment.

Fool zei:Ik ben wel benieuwd wat hier je gedachtegang was. xD

Je weet dat je hard gaat als...
- Je een heel pakje peuken hebt weggerookt.
- Je kaak een eigen leven begint te leiden.
- Je één oog dicht moet doen om een smsje te lezen.
- Je een sigaret wilt aansteken, maar er achter komt dat ie verkeerd om in je mond zit.
- Je ogen zo erg beginnen te trillen, dat je overal dingen ziet die er niet zijn.
- Je iedereen wilt vertellen hoe mooi en lief ze wel niet zijn.

Vorig jaar stond ik 'm heerlijk te spacen op een festival, en net toen ik een sigaret op wilde steken kan er een enorme, norse securitymedewerker op me af, en pakte de sigaret uit mijn mond. Ik voelde een lichte paniek opkomen ("Shit, ik heb nog twee kwartjes en een joint op zak!") maar dit bleek onnodig: hij stopte de sigaret terug tussen mijn lippen - deze keer goed om - stak hem voor me aan, knipoogde vriendelijk en liep zwijgend weg.![]()
Hahahaha deze is echt goed! Ik zie het zo voor me...Vorig jaar stond ik 'm heerlijk te spacen op een festival, en net toen ik een sigaret op wilde steken kan er een enorme, norse securitymedewerker op me af, en pakte de sigaret uit mijn mond. Ik voelde een lichte paniek opkomen ("Shit, ik heb nog twee kwartjes en een joint op zak!") maar dit bleek onnodig: hij stopte de sigaret terug tussen mijn lippen - deze keer goed om - stak hem voor me aan, knipoogde vriendelijk en liep zwijgend weg.![]()
Een sigaret verkeerd om proberen aan te steken heb ik echt al heel vaak zien gebeuren, maar nog nooit van een bewaker gehoord die het wel even fixt.Vorig jaar stond ik 'm heerlijk te spacen op een festival, en net toen ik een sigaret op wilde steken kan er een enorme, norse securitymedewerker op me af, en pakte de sigaret uit mijn mond. Ik voelde een lichte paniek opkomen ("Shit, ik heb nog twee kwartjes en een joint op zak!") maar dit bleek onnodig: hij stopte de sigaret terug tussen mijn lippen - deze keer goed om - stak hem voor me aan, knipoogde vriendelijk en liep zwijgend weg.![]()
Een sigaret verkeerd om proberen aan te steken heb ik echt al heel vaak zien gebeuren, maar nog nooit van een bewaker gehoord die het wel even fixt.
Gewoon een aardige kerel denk ik. Die security gasten zijn vaak heel aardig en gebruiken meestal zelf ook, dus die snappen wel wat er gebeurd.Ik denk dat het een soort bedankje was voor het vermaak dat hij beleefde aan deze wause idioot in een zebrapak; of hij was gewoon een hele aardige kerel die er toevallig intimiderend uitzag!
hahaha heb ik je in verlegenheid gebracht SanneBanne@lysergic bink
OT:
- Als je de slappe lach krijgt van het schrikken van een mug, omdat je niet zeker weet of hij er echt was, of dat het een visual was. (2c-b)
- Als je zelfs nog op de plee zit te wiebelen omdat je de muziek uit de huiskamer nog zachtjes hoort. (speed)
- Als plassen voelt als het lekkerste gevoel ooit! (speed en xtc)
Als je iets buiten probeert te lezen maar een vriend nodig hebt om het voor te lezen.![]()
Vind dit zelf altijd vooral heel erg vaag, ben er niet zo kapot van..\Wanneer je super realistisch een kano ziet varen over de weg tijdens je coming down, en dan denkt bij jezelf: "hey, een kano, wat leuk". En net nadat je je realisteert wat je hebt gezien knipper je een paar keer met je ogen en "poef" weg. MDMA heeft altijd van die rare mindfuck hallucinaties. Wat een magisch stofje.![]()
Als je een kort effect wilt en niet te heftig is dat de weg...Praten we o
ver fijne MDMA kristallen of verpulverde XTC pillen? Heb zelf wel eens uit nieuwsgierigheid een klein stukje pil fijngehakt en gesnoven. Vond het niks, veel pijn, die vieze smaak in je keel... een beetje omslachtig vond ik.
Lol , daar moet ik even overna denken...Je kan seks hebben met iemand lopend op een koorddans koord, maar of dat de handigste manier is?
Continu het idee hebben dat er meer mensen aanwezig zijn in de kamer, maar je toch echt alleen met 1 vriend bent. En hem ook nog eens aanzien voor 'n ander persoon. MDMA dingen
Als je een half uur lang naar je vloei zit te kijken, en er achter probeert te komen wat het is, hoe het werkt en waarvoor het nodig is. En vervolgens begin je er op te kauwen omdat je denkt dat het kauwgom is. Jointjes draaien blijft een erg leuke maar moeilijke uitdaging![]()
Mijn ex had dit dus ook de eerste keer bij mij. Achteraf bekeken was ik een boze man, een rastafari met kroeselhaar, een oude zieke man en gelukkig ook nog mezelf. Bleek dat er nog heel wat feestgangers waren terwijl we knus met zen 2 thuis zaten.