Oom Klaas zei:@extisi:
Wat is de betekenis van je post?
Of de onderliggende gedachtegang?
hmmmm, vroegahSerenity zei:Het is een drugsforum, en mensen zijn gewoon krankjorum. En vanzelf bouw je een schild op. Toen ik hier voor het eerst was, was ik net zoals jij. Lekker bakvisje![]()
Mindgamer zei:Nooit verwacht dat er verdriet bij het lezen van mijn posts komt kijken..
Vanadesse zei:Ik doe overigens niet aan blunders![]()
yeti zei:Abortus = moord: de stemmen van de priesters in mijn hoofd blijven weerklinken en daarom drijft mijn geweten me richting Satans Empire.
yeti zei:Abortus = moord: de stemmen van de priesters in mijn hoofd blijven weerklinken en daarom drijft mijn geweten me richting Satans Empire.
![]()
Het was me eerste keer en dat voelde toch beter. 

True Klaas, maar kleine Yeti's kunnen onmogelijk een slecht leven hebben bij this big dadOom Klaas zei:yeti zei:Abortus = moord: de stemmen van de priesters in mijn hoofd blijven weerklinken en daarom drijft mijn geweten me richting Satans Empire.
![]()
Is moord altijd slecht?
Als moord een kind voor een slecht leven kan behoeden, dan is moord gewoon tof!
vode zei:De grootste blunders waren toch vaginale scheetjes op de meest ontoepasselijke momentjesDie dingen blijven hilarisch haha.
Als het echt zo is, dan is het wel heel erg hard. Ik ben geen vrouw en heb ook nooit abortus meegemaakt, maar het schijnt dat zoiets toch wel een ingrijpende ervaring is dat je de rest van je leven meedraagt. Als je dit drie keer moet ondergaan..yeti zei:3x dezelfde vrouw per ongeluk zwanger gemaakt.
1e keer: zo ver heen van de dope dat ik pas na het zingen de kerk uit ging.
2e keer: condoom gescheurd/aangetast door massage-olie
3e keer: lading in de verkeerde lichaamsopening gespoten.
3x zwanger, 3x abortus.
Daal 's nachts regelmatig in de hel af maar deze zonde kan in geen 1000 jaar weggebrand worden![]()
Mindgamer zei:Geen idee of je het wel daadwerkelijk een seksblunder kan noemen, maar heel, geloof me, heel lang geleden, had ik seks met een meisje. Nadat we beiden er genoeg van hadden, was ik nog zo geil om na de seks haar bezweette oksels te likken :P Geen idee waarom eigenlijk, maar haar geur en smaak maakte me gewoon enorm geil, haha..
Extisi zei:Pas als jij dood bent, en hier niet meer post, dan ben ik pas zielsgelukkig.
Extisi zei:Mindgamer zei:Ooit werd ik dus letterlijk wakker tijdens een wilde vrij partij. Zag haar gezicht en besefte dat het mijn moeder was. Toen raapte ik mijn kussen van bed en drukte ik tijdens het neuken, totaal onverwacht, op haar lelijke rotkop. Mijn moeder is dood, ik ben zielsgelukkig![]()
Oh, je hebt weer een ik-wil-aandacht-bui? Wil je er over praten?
Ik word namelijk schijt ziek van jou stomme, zielige, domme reacties. Altijd grof, en gewoon zinloos en zonder inhoud.
Je mag ALLES typen in een berichtje hoor, maar klik dan NIET op bevestig ofzo.
Ga alsjeblieft buiten spelen en kom nooit meer terug hier. Denk je dat het stoer is om zo'n verhaaltje hier neer te zetten?
Nou, als je dat vind dan wil ik je best helpen hoor. "Mindgamer, ik vind je zo stoer."
Pas als jij dood bent, en hier niet meer post, dan ben ik pas zielsgelukkig.
Flikker.
Helaas is het een bloedserieuze post van me Djo. We waren 24, krankzinnig verliefd en eigenlijk wilden we een baby. Daar hadden we al vaak over gefantaseerd & vanuit die kinderwens werden we steeds minder voorzichtig. Aanvankelijk was mijn ex heel blij en liepen we dagdromend babykleertjes te bekijken tijdens het shoppen. Om ondoorgrondelijke redenen bedacht ze zich steeds weer naar 1 a 2 maanden. Ze vertelde pas steeds een dag voor ze er heen ging dat ze een afspraak gemaakt had in de abortuskliniek. Het lukte niet om haar op andere gedachten te brengen. Zelfs niet toen ik de laatste keer als reactie onder haar ogen 6 molotowcoktails prepareerde en zei dat ik die nacht de tent daar af ging fikken.Djo zei:Yeti, meen je dat nou? Dat is idd wel heel erg. Waren jullie nog te jong, want 3 keer abortus is wel heel triest.
Ik zou hem zo als pleegzoon adopteren

Mindgamer zei:Ik zou hem zo als pleegzoon adopteren
Hehe, als huismongooltje :P
Maar zo dachten er meer![]()
Djo zei:Extisi zei:Pas als jij dood bent, en hier niet meer post, dan ben ik pas zielsgelukkig.
Ik dacht ik reageer toch nog hier op. Vind het wel grof Extisi, om iemand dood te verwensen.
Wilde ik nog even kwijt.
Yeti, meen je dat nou? Dat is idd wel heel erg. Waren jullie nog te jong, want 3 keer abortus is wel heel triest.
OT:
Ik heb wel wat sexblunders gehad. Hele erge, die ik hier niet neer zal zetten, maar een van de lichtere blunders (het is niet echt een blunder misschien), dat ik mee ben gegaan, met een jongen die ik al allerminst aantrekkelijk vind, met wie er al gewoon geen aantrekkingskracht is en waar mijn vriendin me voor de lol mee zat te koppelen. Ik weet ook niet wat me bezielde, wat wodka's op, misschien daardoor. Ik had al spijt toen ik daar thuis was.
Gelukkig is er niet veel gebeurd, het was al een blunder van me, dat ik daar verzeild was geraakt. Maar gelukkig moet hij spuiten zetten, want hij heeft ms, hierdoor verzakte het handeltje al spoedig. Hij bleef ook maar zeggen, ik hou van je!!!!

jansen zei:Na het pijpen door mijn vriendin zei ik dat ze er niks van kon en dat ik wel betere pijpbeurten gehad heb. Toen is ze 2 weken boos op mij geweest.
ja toch, nah het is zo jammer, ze doet alles goed maar pijpen kan ze echt niet.Lauu zei:jansen zei:Na het pijpen door mijn vriendin zei ik dat ze er niks van kon en dat ik wel betere pijpbeurten gehad heb. Toen is ze 2 weken boos op mij geweest.
tja je kan het net zo goed gelijk zeggen...als je het niet zegt of niet direct dan krijg je ook weer gezeik
Je kan haar ook een tip geven waardoor ze het beter kan doen, in plaats van haar meteen te kwetsen.jansen zei:ja toch, nah het is zo jammer, ze doet alles goed maar pijpen kan ze echt niet.Lauu zei:jansen zei:Na het pijpen door mijn vriendin zei ik dat ze er niks van kon en dat ik wel betere pijpbeurten gehad heb. Toen is ze 2 weken boos op mij geweest.
tja je kan het net zo goed gelijk zeggen...als je het niet zegt of niet direct dan krijg je ook weer gezeik
Ik zei dus je moet niet met je tanden langs mijn eikel gaan, toen zei ze oh dit is echt niet mijn ding, ik kan niet pijpen. En sindsdien heeft ze het niet meer gedaan.Vanadesse zei:Je kan haar ook een tip geven waardoor ze het beter kan doen, in plaats van haar meteen te kwetsen.