Je ergste drugsblunder

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Dreuge zei:
Drientje zei:
Sowieso, denken dat je acid niet werkt heb je ongeteste materialen en ben je slecht bezig.

donder toch op man met dat eeuwige gezeik over altijd maar je drugs laten testen

Wat is dat voor een opmerking? Als jij je drugs niet wil laten testen dan test je het niet. Daarom is het wel goed om te promoten om je drugs te laten testen. Zeker voor de newbies hier.

Ik test ook niet altijd me spullen, maar heb het ook vaak genoeg wel gedaan.!!

:)

beasy

Newbie
Ben is out gegaan na een hele avond blowen, voelde me beetje ziekjes, ik sprong op men fiets en reed flink door naar huis tot ik 50m verder plots heeeeeeeeeeel duizelig werd net op een rondpunt.
Ik stuik daar al fietsend op de grond en lag daar te dromen :confused: ... tot iemand uit zijn auto stapte en naar me toeliep en vroeg of alles inorde was.
Ik schoot wakker en na effe bekomen ben ik dan maar uit schaamte terug rap op mijn fiets gekropen.

Flameon

Badass junkie
Gebitten verwisseld van clienten in mijn stage periode in een verpleeghuis.
Onder invloed van pep. Wow die dag was zo kut, onverwahtgs werken

BacingsPen

Badass junkie
Fishhead0707 zei:
Dreuge zei:
Drientje zei:
Sowieso, denken dat je acid niet werkt heb je ongeteste materialen en ben je slecht bezig.

donder toch op man met dat eeuwige gezeik over altijd maar je drugs laten testen

Wat is dat voor een opmerking? Als jij je drugs niet wil laten testen dan test je het niet. Daarom is het wel goed om te promoten om je drugs te laten testen. Zeker voor de newbies hier.

Ik test ook niet altijd me spullen, maar heb het ook vaak genoeg wel gedaan.!!

:)

Haha, zo hey dikke rellen! Ik dacht dat die alleen in het onzin gedeelte ontstonden :grin:

Soms als je keer op keer een goede test uitslag hebt moet je ook wel een keer je dealer kunnen vertrouwen?!

Het duurt een stuk langer dan een dag dat je die uitslag krijgt!

Irie

Belezen gebruiker
Ik snap jullie "laat je drugs testen" wel helemaal hoor ... en geloof me, moest het hier in België even makkelijk zijn als in Nederland, zouden heel wat mensen hun goedje gerust laten testen ... want wie wil nu niet weten hoe sterk zijn spullen zijn?! Al was het maar om helemaal ondersteboven te zijn van de uitslag (whaaaaa, hier zit 150mg MD in .. WHOEHOEEEEW ... of deze zegels zijn 130mic ... F**ing Jezus Christ!!! HubbaHubba !!!)
Maar zo simpel is het hier dus niet hé.

en jaaaa ... we kunnen met z'n alleen ons goedje de grens over nemen, naar een testcentrum brengen, en enkele dagen later even bellen...

maar wie heeft hier nog nooit "last minute" gescoord en het zomaar zijn keelgaatje in gedonderd? Raise Your Hands!

Dus: OT : Blunders:

mijn blunders zijn vooral op alcohol, en niet zozeer op andere HD ...
Zo was ik een keertje lekker uit mijn dak aan het gaan, het feest kon niet op, de dansvloer was MINE !!! tot mijn vriendje er genoeg van had, en naar huis wou gaan. Dus ik zij hem: ok, ik wacht buiten wel op je ... maar wist niet dat de man met de hamer me daar stond op te wachten.
Eénmaal buiten, je kent het wel, de klop die je niet te boven komt ::: dus ik zak helemaal door mijn benen, vlij me netjes neder in de dichtsbijzijnde goot en leg mijn hoofd te rusten op de stoeprand ... oooh wat lag ik daar HEERLIJK!!!
Mijn vriend is toen iemand moeten gaan bijhalen, ze hebben me met 2 naar huis moeten dragen (liet me constant gewoon zakken als een zak beton : "laat me maar liggen, ik lig hier zo goe-hoed") --> zo'n 2km verder. Ik denk dat ik me een stuk of 10 keer laten hangen heb. Krijg het nu nog steeds te horen!

Al mijn blunders zijn op alcohol, daarom ben ik ook niet zo heel gek van dat goedje, want daarin doseren vind ik het allermoeilijkste. Het gaat allemaal superlekker, hiphoi, tot die ene seconde later .. en dan is het veel te laat. Hoe dikwijls ik al innig met de pot heb liggen knuffelen, zwetend en bibberend zwerend dat ik NOOIT of te NEVER nog drink!!!! Ik kan ze niet op 1 hand tellen ...

Angramar Temenos

Badass junkie
Irie zei:
Ik snap jullie "laat je drugs testen" wel helemaal hoor ... en geloof me, moest het hier in België even makkelijk zijn als in Nederland, zouden heel wat mensen hun goedje gerust laten testen ... want wie wil nu niet weten hoe sterk zijn spullen zijn?! Al was het maar om helemaal ondersteboven te zijn van de uitslag (whaaaaa, hier zit 150mg MD in .. WHOEHOEEEEW ... of deze zegels zijn 130mic ... F**ing Jezus Christ!!! HubbaHubba !!!)

en jaaaa ... we kunnen met z'n alleen ons goedje de grens over nemen, naar een testcentrum brengen, en enkele dagen later even bellen...

maar wie heeft hier nog nooit "last minute" gescoord en het zomaar zijn keelgaatje in gedonderd? Raise Your Hands!

Dus: OT : Blunders:

mijn blunders zijn vooral op alcohol, en niet zozeer op andere HD ...
Zo was ik een keertje lekker uit mijn dak aan het gaan, het feest kon niet op, de dansvloer was MINE !!! tot mijn vriendje er genoeg van had, en naar huis wou gaan. Dus ik zij hem: ok, ik wacht buiten wel op je ... maar wist niet dat de man met de hamer me daar stond op te wachten.
Eénmaal buiten, je kent het wel, de klop die je niet te boven komt ::: dus ik zak helemaal door mijn benen, vlij me netjes neder in de dichtsbijzijnde goot en leg mijn hoofd te rusten op de stoeprand ... oooh wat lag ik daar HEERLIJK!!!
Mijn vriend is toen iemand moeten gaan bijhalen, ze hebben me met 2 naar huis moeten dragen (liet me constant gewoon zakken als een zak beton : "laat me maar liggen, ik lig hier zo goe-hoed") --> zo'n 2km verder. Ik denk dat ik me een stuk of 10 keer laten hangen heb. Krijg het nu nog steeds te horen!

Al mijn blunders zijn op alcohol, daarom ben ik ook niet zo heel gek van dat goedje, want daarin doseren vind ik het allermoeilijkste. Het gaat allemaal superlekker, hiphoi, tot die ene seconde later .. en dan is het veel te laat. Hoe dikwijls ik al innig met de pot heb liggen knuffelen, zwetend en bibberend zwerend dat ik NOOIT of te NEVER nog drink!!!! Ik kan ze niet op 1 hand tellen ...

Wat is er zo bijzonder aan zegels van 130 mics?

Fishhead0707

Wijs gebruiker
BacingsPen zei:
Haha, zo hey dikke rellen! Ik dacht dat die alleen in het onzin gedeelte ontstonden :grin:

Soms als je keer op keer een goede test uitslag hebt moet je ook wel een keer je dealer kunnen vertrouwen?!

Het duurt een stuk langer dan een dag dat je die uitslag krijgt!

Haha nee hoor geen rellen...

Ik ben inderdaad zeker van mening als je een goede contact hebt opgebouwd met altijd goed spul, dat je die kunt vertrouwen en niet meer alles laat testen.

En tuurlijk bij testen moet je een week wachten. Soms wil je meteen huppa.

Rustig aan. Keep the peace.. :sunglasses:

Dreuge

Badass junkie
ik vind het junkengedrag om je gebruik helemaal te plannen, overal rekening mee te houden en meer dan een week van te voren je drugs al te laten testen

blu

Bewuste gebruiker
Dreuge zei:
ik vind het junkengedrag om je gebruik helemaal te plannen, overal rekening mee te houden en meer dan een week van te voren je drugs al te laten testen

Ik vind jou een vervelend en onvolwassen mannetje.

Irie

Belezen gebruiker
pascal828 zei:
Irie zei:
of deze zegels zijn 130mic ... F**ing Jezus Christ!!! HubbaHubba !!!)

die man met de moeilijke naam zei:
Wat is er zo bijzonder aan zegels van 130 mics?

Voor hem is het dus niet zo makkelijk om aan goede zegels te komen. Daarom.

THX voor het simpele eenvoudige en juiste antwoord :wink: (buiten het feit dat ik een "zij" ben, maar dat doet er niet zoveel toe)
Als ik een pil van +100mg vastkrijg, of een zegel van +100mic, dan ben ik blij ja, dan heb ik goed gescoord, wat meestal inderdaad niet het geval is (en ja, ik laat ze 'soms' testen, het voordeel van familie in Nederland) ... het gemiddelde ligt eerder rond de 50 a 80 ...
niet iedereen heeft zo'n grote dope-familie rond zich heen, dat ie altijd het beste vast kan krijgen hé ... je mag me altijd plezieren hoor :wink: :tongueout:

LSDelicious

Experimenterende gebruiker
Tijdens het trippen op lsd kwam ik ooit beneden en m'n grootouders zaten in de zetel eurovisiesongfestival te kijken.

ik dacht nog niks zeggen en gewoon doorlopen maar het kwam er automatisch uit

ik : oh eurovisiesongfestival , wie is er aan het winnen?
oma : nederland
ik : en hoeveelste is belgie ?
oma : 4de
ik : en wie is er aan het winnen
oma : .. ?
ik : en hoeveelste is belgie ?
...
was even een rare situatie toen :grin:

na 4 pille 2 lijnen coke wat speed en heroine hadde ik en mijn vrienden wel goesting in wat weed.. dus we gingen naar een vriend achter een peiltje eenmaal thuis was ik zo stoned dat ik dacht in de plaats van weed een stuk droog hout vast te hebben die ik zomaar in de kachel smeet :tongueout:

dag weed :d

KoxBox

Badass junkie
cocken_weed_boy zei:
na 4 pille 2 lijnen coke wat speed en heroine hadde ik en mijn vrienden wel goesting in wat weed..

Fidge

Bewuste gebruiker
Die was vanmorgen :)

Na mijn trip-avontuur van zaterdag op de been geblevem met speed. Ik doe dit niet al te vaak, maar ik vind het soms heerlijk om een nacht te genieten van de rust. Ik heb ADD en word daardoor rustig tot gewoonweg loom of moe, van speed. s Nachts is het ook heerlijk stil dus een heerlijk moment om helemaal tot mezelf te komen'. Ik heb op die manier 9 of als ik wil 16 per week extra, speed gebruik ik dus eigenlijk om wakker te blijven. Zo ook vanmorgen.

Ik stond zoals gewoonlijk op het punt te laat te komen toen ik me realiseerde dat ik de hele nacht nog geen lijntje had genomen. Snel tien dingen tegelijkertijd en ook een erg lomp lijntje, meer een vlekje, het koste me drie keer snuiven om het weg te krijgen. Ik beloofde mezelf beterschap voor de volgende keer, oude zeikert. Maar fris als een hoentje de deyr uit
Ik zat best relexed in de auto, erg relexed. Zakte nog eens wat extra onderuit. Mijn ogen werden zwaarder en brandden een beetje, GAAAP...

GAAAP.??...ik had net een reuzenlijn op, hoe kan....Mijn ogen werden nu echt zwaar, twee nachtjes dorgaan met speed is meestal geen enkel probleem. Ineens ging er een lampje op. ADD en speed dat is relaxed, werkt anders als bij saaie mensen, uhh normale. Het zal met de hoe veelheid speed te maken hebben gehad, vier keer mijn normale portie.Ik vond het een redelijke verklaring, maar ik zat nu met een probleem. Twee dagen niet geslapen, tollend van de slaap en een werkdag van 8 uur voor de boeg. Dan maar een nieuwe lijn extra er boven op, baat hen nier dan hoop ik maar dat het ook niet schaad. Tegen negen uur gestopt op de parkeerplaats. Een moment later toen ik mijn ogen weer opende, op 12 uur, maar heerlijk geslapen :)

mellowWw

Belezen gebruiker
:grin: Nog niet zo heel lang geleden.

Ik kwam van een feestje terug en moest sowieso nog een 20 kilometer fietsen. Het was zo rond 4 uur en er was toch geen hond meer op de weg. Eenmaal fietsend besloot ik bij een lantaarnpaal een paar flinke sleutelpunten speed te nemen. Zo gezegt zo gedaan...

1 minuut later: Ik had al fietsend zojuist een peuk aangestoken en m'n neus zat nog aardig vol met die troep dus besloot hem nog maar eens flink op te halen, waardoor ik direct weer een boost kreeg van heb ik jou daar. Dus ik zei hardop: 'Ah dáár knapt een mens van op!!'.

Zie ik vervolgens licht achter me, komt er net op dat moment een agent op mountainbike achter me aan gefietst :openmouth: . Gelukkig had ik fietslicht aan en was er dus ook geen reden om me aan te houden.

Heb maar even vriendelijk geknikt en daarna rustig door gefietst, met m'n sigaret in mijn hand, en een hartslag van 300 +...

weyoun22

Bewuste gebruiker
^ :grin:

Dat doet me denken aan iets wat ik ooit eens heb meegemaakt. Ik stond met wat maten in de binnenstad en we waren allemaal behoorlijk ver heen. Op een gegeven moment vroeg ik of ik een rondje mocht rijden op de scooter van een maat. Zo gezegd zo gedaan. AL vrij snel kwam ik een politieauto tegen die me aan wou houden omdat ik zonder helm reed. Nadat ik bijna klemgereden was ben ik via een klein gaatje toch nog een steeg in kunnen schieten waar de politieauto me niet kon volgen.

Ben toen naar een parkje gereden en zeker meer dan een uur daar zitten wachten. UIteindelijk ben ik teruggereden naar mijn maten en stonden we weer in de binnenstad. Komt 20 minuten later diezelfde politieauto langsgereden en ze herkenden mij en de scooter. Ze vroegen me in te stappen en te identificeren zodat ze me 3 boetes uit konden schrijven. Zonder helm, zonder certificaat, zonder verzekering. Ik zat achterin de politieauto, heel grof met mijn bek te trekken en 2 agenten keken me aan terwijl ik mijn IDkaart uit mijn portemonnee wou trekken. Er zat alleen een zakje speed op zo'n manier om de ID kaart heengevouwen dat ik onmogelijk mijn IDkaart eruit kon halen zonder eerst het zakje eruit te halen, met ongeveer 7 gram erin.

Wonder boven wonder hebben ze niets gezien, van zowel het onder invloed zijn als het zakje. :grin:

Fishhead0707

Wijs gebruiker
weyoun22 zei:
^ :grin:

Dat doet me denken aan iets wat ik ooit eens heb meegemaakt. Ik stond met wat maten in de binnenstad en we waren allemaal behoorlijk ver heen. Op een gegeven moment vroeg ik of ik een rondje mocht rijden op de scooter van een maat. Zo gezegd zo gedaan. AL vrij snel kwam ik een politieauto tegen die me aan wou houden omdat ik zonder helm reed. Nadat ik bijna klemgereden was ben ik via een klein gaatje toch nog een steeg in kunnen schieten waar de politieauto me niet kon volgen.

Ben toen naar een parkje gereden en zeker meer dan een uur daar zitten wachten. UIteindelijk ben ik teruggereden naar mijn maten en stonden we weer in de binnenstad. Komt 20 minuten later diezelfde politieauto langsgereden en ze herkenden mij en de scooter. Ze vroegen me in te stappen en te identificeren zodat ze me 3 boetes uit konden schrijven. Zonder helm, zonder certificaat, zonder verzekering. Ik zat achterin de politieauto, heel grof met mijn bek te trekken en 2 agenten keken me aan terwijl ik mijn IDkaart uit mijn portemonnee wou trekken. Er zat alleen een zakje speed op zo'n manier om de ID kaart heengevouwen dat ik onmogelijk mijn IDkaart eruit kon halen zonder eerst het zakje eruit te halen, met ongeveer 7 gram erin.

Wonder boven wonder hebben ze niets gezien, van zowel het onder invloed zijn als het zakje. :grin:

dat is nasty shit man..

weyoun22 zei:
Er zat alleen een zakje speed op zo'n manier om de ID kaart heengevouwen dat ik onmogelijk mijn IDkaart eruit kon halen zonder eerst het zakje eruit te halen, met ongeveer 7 gram erin.

Hou moet ik dat voor me zien? een zakje van 7 gram om een idkaart heen gevouwen in een portemonnee? :grin:

spacelord

Wijs gebruiker
cocken_weed_boy zei:
na 4 pille 2 lijnen coke wat speed en heroine hadde ik en mijn vrienden wel goesting in wat weed.. dus we gingen naar een vriend achter een peiltje eenmaal thuis was ik zo stoned dat ik dacht in de plaats van weed een stuk droog hout vast te hebben die ik zomaar in de kachel smeet :tongueout:

dag weed :d

Ja ik heb iets gelijkaardigs meegemaakt toen ik datura en 10 gram gedroogde, hawaïse paddestoelen combineerde met 2 gram speed, een gram sos een DMT joint en halve spacecake :tearsofjoy: :tearsofjoy: :rolleyes: .

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
spacelord zei:
Ja ik heb iets gelijkaardigs meegemaakt toen ik datura en 10 gram gedroogde, hawaïse paddestoelen combineerde met 2 gram speed, een gram sos een DMT joint en halve spacecake.

Lekkere combinatie...

weyoun22

Bewuste gebruiker
Fishhead0707 zei:
weyoun22 zei:
Er zat alleen een zakje speed op zo'n manier om de ID kaart heengevouwen dat ik onmogelijk mijn IDkaart eruit kon halen zonder eerst het zakje eruit te halen, met ongeveer 7 gram erin.

Hou moet ik dat voor me zien? een zakje van 7 gram om een idkaart heen gevouwen in een portemonnee? :grin:

Ik kreeg pep toen altijd in van die doorzichtig plastic zakjes en gebruikte mijn IDkaart om lijnen uit te leggen omdat ik mijn bankpas al een paar keer vernaggeld had op die manier. Ik heb het zakje gewoon om de IDkaart gevouwen in mijn portemonnee geschoven, maar verkeerd om. Normaal zou ik de vouwrand aan de binnenkant schuiven, maar toen zat ie aan de buitenkant.

We waren met 3
ik en 2 vrienden waarvan 1 zijn tuinhuis had verbouwd tot een chille plaats met gekleurde lampen en een mengpaneel voor muziek..
we besloten om de gasfles nog maar eens te gebruiken van een bbq die daar stond,
ik had al wat ervaring met gas, maar dat is dom, daarmee doe ik dat nooit meer...
we begonnen eraan, in het begin wel plezant maar we bleven doordoen..
ik zat op mijn stoel terwijl ik met mijn gedachten zweefde dat ik op de grond lag en dat ze de deur voor mij dichtdeden en ik kon niets doen..
plots werd ik bij mezelf en lag ik in zijn tuin...

ik liep ook wat later naar zijn deur en viel dom als een plank achterover met mijn hoofd tegen een ladder, maar nog steeds met de gedachten dat ik op een stoel zat, ik kwam bij mezelf en ik lag op de grond, zonder pijn.. ( de dagen erna wel -,- )

weer op mijn stoel, zaten we terug aan de gas, ik ging weer in een droom maar bleef op mijn stoel nu.
ze kleurden mijn gezicht terwijl ik het nooit besefte.
10 minuten later kwam ik bij mezelf en zag ik rood aan mijn neus!
ik keek in de spiegel, mijn gezicht als een kleurboek.
ik stomverbaasd afvragen hoe dat kon, mijn vrienden vertellen alles, maar ik vond het wel grappig xD

wat later ging ik naar huis, slapen, kwam sochtens wakker voor school en alles was doodnormaal.. zoals het normaal altijd is...
btw, ik typ dit nu ik weed gerookt heb, anders ging dit verhaal er nooit opgestaan hebben :stoned:

spacelord

Wijs gebruiker
Hightimesz zei:
We waren met 3
ik en 2 vrienden waarvan 1 zijn tuinhuis had verbouwd tot een chille plaats met gekleurde lampen en een mengpaneel voor muziek..
we besloten om de gasfles nog maar eens te gebruiken van een bbq die daar stond,
ik had al wat ervaring met gas, maar dat is dom, daarmee doe ik dat nooit meer...
ik zat op mijn stoel terwijl ik met mijn gedachten zweefde dat ik op de grond lag en dat ze de deur voor mij dichtdeden en ik kon niets doen..

ik liep ook wat later naar zijn deur en viel dom als een plank achterover met mijn hoofd tegen een ladder, maar nog steeds met de gedachten dat ik op een stoel zat, ik kwam bij mezelf en ik lag op de grond, zonder pijn.. ( de dagen erna wel -,- )

weer op mijn stoel, zaten we terug aan de gas, ik ging weer in een droom maar bleef op mijn stoel nu.
ik stomverbaasd afvragen hoe dat kon, mijn vrienden vertellen alles, maar ik vond het wel grappig xD

wat later ging ik naar huis, slapen, kwam sochtens wakker voor school en alles was doodnormaal.. zoals het normaal altijd is...
btw, ik typ dit nu ik weed gerookt heb, anders ging dit verhaal er nooit opgestaan hebben :stoned:

koop een slagroombus en doe lachgas, butaangas is echt 'not good' :wink:

Drientje

DF-koning
Hightimesz zei:
We waren met 3

Voor je het weer weg kunt halen quote ik je even.

Gast, jij bent echt niet normaal als je butaan gaat inhaleren. Tijd om eens in de gaskamer te gaan zitten.

Bored

Belezen gebruiker
Niet mijn ergste drugsblunder, maar wel de meest recente:

Afgelopen nacht besloot ik dat het maar eens tijd werd om naar bed te gaan om 3 uur, ik was alleen nog niet zo moe. Oplossing: gbl. Slechte oplossing, ik weet het, maar wel doeltreffend.

Nog even gecomputerd, daarna ging ik me klaar maken voor bed. Ik ging nog even naar de wc en toen ik daar zat begon de gbl toch wel flink aan te komen. Ik dommelde een beetje weg. Circa een half uurtje later schrok ik opeens wakker doordat ik met mijn hoofd de vloer ramde. En geloof me, die keramische tegels zijn een stuk harder dan je hoofd :( . Mijn vriendin (die al veel eerder in bed lag) vroeg nog wat die dreun was die ze hoorde :rolleyes:.

pascal828

Badass junkie
dat kwijl gas is ethaan, een koolwaterstof.
Zit in 't zelfde rijtje als propaan en butaan etc.
Alleen is butaan een heel stuk slechter en zwaarder.

Het geeft allemaal hetzelfde effect. Maar butaan is wel een stuk schadelijker.
Maar als je direct uit de fles het inhaleert komt het nog ijskoud in je longen... Dubbel zo slecht dus

pascal828

Badass junkie
het heeft wel minder waterstof-moleculen dan ethaan.
Maar tetrafluorethana is non-toxisch. Ik kan nu niet zo snel alles nakijken en vergelijken op mobiel

spacelord

Wijs gebruiker
Drientje zei:
Gast, jij bent echt niet normaal als je butaan gaat inhaleren. Tijd om eens in de gaskamer te gaan zitten.

Normaal is maar relatief, geen enkele druggebruiker is 'normaal'. Aan bv heroïne beginne is voor mij in elk opzicht abnormaal :P

Bovenaan