We waren met 3
ik en 2 vrienden waarvan 1 zijn tuinhuis had verbouwd tot een chille plaats met gekleurde lampen en een mengpaneel voor muziek..
we besloten om de gasfles nog maar eens te gebruiken van een bbq die daar stond,
ik had al wat ervaring met gas, maar dat is dom, daarmee doe ik dat nooit meer...
we begonnen eraan, in het begin wel plezant maar we bleven doordoen..
ik zat op mijn stoel terwijl ik met mijn gedachten zweefde dat ik op de grond lag en dat ze de deur voor mij dichtdeden en ik kon niets doen..
plots werd ik bij mezelf en lag ik in zijn tuin...
ik liep ook wat later naar zijn deur en viel dom als een plank achterover met mijn hoofd tegen een ladder, maar nog steeds met de gedachten dat ik op een stoel zat, ik kwam bij mezelf en ik lag op de grond, zonder pijn.. ( de dagen erna wel -,- )
weer op mijn stoel, zaten we terug aan de gas, ik ging weer in een droom maar bleef op mijn stoel nu.
ze kleurden mijn gezicht terwijl ik het nooit besefte.
10 minuten later kwam ik bij mezelf en zag ik rood aan mijn neus!
ik keek in de spiegel, mijn gezicht als een kleurboek.
ik stomverbaasd afvragen hoe dat kon, mijn vrienden vertellen alles, maar ik vond het wel grappig xD
wat later ging ik naar huis, slapen, kwam sochtens wakker voor school en alles was doodnormaal.. zoals het normaal altijd is...
btw, ik typ dit nu ik weed gerookt heb, anders ging dit verhaal er nooit opgestaan hebben