bstrdzwolle
Newbie
Wie kan me helpen aan een beetje schone urine?
Heb een test en heb gebruikt...
Liefst In Zwolle
Liefst In Zwolle
Wie kan me helpen aan een beetje geld om m’n huur te betalen?Wie kan me helpen aan een beetje schone urine?
Liefst In Zwolle
Las ook iets over synthetische urine.. werkt dat?
Het is eigenlijk ook ironisch, eerst drugs gebruiken, en dan op een drugsforum gaan vragen om schone urine.Dit topic moet eigenlijk dicht maar de comments zijn daar nog even te leuk voor. 😂
Eigenlijk het omgekeerde van im drugs vragen 🤔Het is eigenlijk ook ironisch, eerst drugs gebruiken, en dan op een drugsforum gaan vragen om schone urine.
Die zullen de hele regenboog zien en denken dat er een fout is gemaakt vooral in de waardes... lol@Tijdloos heeft misschien wel wat urine over.
Wel kans dat de apparatuur in het lab het begeeft. 💣
Hmmm.. Wie is de grootste zeikerd van DF?@Tijdloos heeft misschien wel wat urine over.
Wel kans dat de apparatuur in het lab het begeeft. 💣
Dat klinkt als een goed afkickcentrum voor hardhoofden als hij.Het lijkt hier wel de mannen WC van Berghain!
Jooo kom maar langs hiero ik woon in zwollywood!Wie kan me helpen aan een beetje schone urine?
Liefst In Zwolle
Alleen sporen van frituurvet zeker?Ik heb gister gezopen dus je test misschien wel positief op alcohol. En ook op thc denk ik. Maar hé, niet op heroïne of crack, dat scheelt weer
Is dat wat?Het lijkt hier wel de mannen WC van Berghain!
PlasWaar gaat dit over?
Waar gaat dit over?
Ik zat deze reactie al te zoeken 🤣Is dat wat?
Ik heb gelezen op Facebook dat als je een knolselderij een halfuur in je anus stopt, gedrenkt in azijn, dit hetzelfde effect heeft. Pissen door een mondkapje schijnt ook bepaalde metabolieten op te vangen stond in hetzelfde artikel. Lijkt me het experimenteren waard in een nood als deze.Als je je urine eerst in een blender doet met een stukje selderij, een ijsblokje en een scheutje azijn, en dan opdrinkt, is het bij de tweede zuivering via de blaas volledig schoon. Dat noemen ze ‘urine recycling 2.0’. Gelezen op een smoothieblog van een ex-dj uit Almere, dus het klopt sowieso.