Is het verkoop van XTC gedaald?

Prapor

Newbie
4-5 jaar geleden gebruikte ik regulair plillen. Wilde deze Nieuw Jaar vieren onder de pillen, maar kon niks vinden. Op de markt is XTC niet zo populair meer, of er is alternatief voor?

Prapor

Newbie
Is er geen goeie alternatief voor pillen? Ik hoorde over MDMA kristallen, maar wel in UK. Weet iemand its over toestand in Vlaanderen?

Paperplane.

Wijs gebruiker
Ja vlaanderen, dat is toch ook geen pillenland.

Zal er vast wel zijn, maar je moet de goede mensen kennen.

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik had al een nacht overgeslagen, dus goed geslapen vannacht. Twee nachten wakker blijven lukt me niet meer, maar vandaag weer vrolijk verder.

gregory94

Experimenterende gebruiker
Prapor zei:
Is er geen goeie alternatief voor pillen? Ik hoorde over MDMA kristallen, maar wel in UK. Weet iemand its over toestand in Vlaanderen?

MDMA-kristallen , zijn te verkrijgen in vlaanderen => ( antwerpen , oost-vl....)

en pillen.... in overvloed... maar of ze goed zijn... hmm valt moeilijk te testen bij ons... dus er zijn er , maar ja weet niet wat/hoeveel je slikt. EZ-test is een oplossing.

boenkeng

Bewuste gebruiker
Pfff ik krijg zelfs op deze site pm's met de vraag of ik pillen wil kopen dus zo moeilijk kan het niet zijn :tearsofjoy:

foreverinspace

Belezen gebruiker
Heb hier in belgie ook al 101 verschillende kutpillen gehad , denk dat in dit land 80% van de locale dealers er geen mdma in steekt .......... Gelukkig vaste goede dealers doen wonderen

jaapi

Belezen gebruiker
hmm, het is in brabant belachelijk makkelijk om aan goede pillen te komen. Er is volgens mij in nederland ook niet erg veel rotzooi in de omloop op dit moment.

kristallen ga ik nieteens moeilijk voor doen zolang ik goede pillen heb.

het kan ook gewoon zijn dat je 4/5 jaar geleden andere mensen in je omgeving had die weer connecties hadden of iets dergelijks, dat soort dingen verwateren natuurlijk als je jaren stopt oid.

gr

markymark

Newbie
We hebben een paar keer XTC gebruikt maar vonden het effect van pure MDMA niet in verhouding staan. Geen of nauwelijks bijwerkingen en een fantastisch relaxed gevoel. Pure MDMA gewoon in poedervorm op een schoteltje en vingertoppen natmaken en iets innemen. Helaas zitten onze kennissen momenteel in het buitenland. :confused:

Cloetje

Newbie
Kristallen zijn echt zo makkelijk te vinden in België ga eens naar underground feesje met genre a la Frenchcore, hardtechno, tek. Man ze smijten ze naar je hoofd bij wijze van spreken :wink:

darkbull

Bewuste gebruiker
en als je nou niet in dat wereldje zit? van techno etc...

ik vind het moeilijk hoor!
dan zou ik me moeten mengen onder de swingers terwijl ik niet swingen wil.

Paperplane.

Wijs gebruiker
In principe is er geen verschil tussen kristal en pillen, alles ligt, mits je schone pillen hebt met alleeen maar mdma, aan de set&setting. Als ik kristallen op een feestje doe ga ik even hard als wanneeer ik pillen doe. Als ik pillen doe in een chill-setting voel ik me even relaxed en ontspannen als met kristallen. Ook hoeveel je geslapen hebt, hoe je gegeten hebt, hoe je je voet, en de dosis hebben o.a. invloed op hoe je tript. Mdma is nou eenmaal zo'n veelzijdig goedje, dat elke trip anders is, ookal zou je de set&setting gelijk houden.

Peace,

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
darkbull zei:

Dat probleem had ik eerst ook, het lastigste is in die kring komen, als je er eenmaal inzit is het geen enkel probleem meer om aan van alles en nog wat te komen is mijn ervaring. Ik heb gewoon voorzichtig gepeild bij een paar mensen van wie ik inschatte dat ze misschien wel eens XTC gebruikten, een vage kennis wist toen inderdaad hoe ik eraan kon komen. Sindsdien krijg ik het eigenlijk bijna in m'n schoot geworpen + nog wat andere leuke goedjes, het blijkt dat meer mensen in mijn omgeving het gebruiken dan ik dacht. :) Dus ik zou zeggen gewoon eens voorzichtig peilen hoe een aantal mensen in je omgeving over XTC denken en wieweet zitten er ook meer in jouw omgeving dan jij denkt. :)

neurotoxin

Belezen gebruiker
darkbull zei:

Dingen worden je in het leven niet in de schoot geworpen zonder dat je ergens moeite voor wilt doen. Als je niet ouder dan 35 bent kan je makkelijk een keer naar een feestje. Koop er twee, sla zijn/haar nummer op, test er eentje bij je lokale testcentrum en als het goed spul is bel je diegene later nog eens op.

Als je niemand kent zullen we je niet verder kunnen helpen, al spreek ik enkel voor mijzelf. Dit is helaas voorlichting en niet Drugs Inc..

MisterD

ik vind zelf dat de pillen laatste tijd weer vooruit gaan want ik ben begonnen ermee in de tijd van de blauwe mitsubishi's de gewone en de dubbelgedrukte daarna kreeg ik bijna nerges meer fatsoendelijke pillen maar nu sinds afgelopen zomer krijg ik weer verschillende fijne pilletjes zoals witte speakers en rooie defcons en ik zie steeds meer mensen knallen overal waar ik kom mar dat is wel limburg en hier houden we wel van lekker wat drugs:P

Bazenboel

Newbie
Zelfde hier. (Delft) Zo makkelijk om aan te komen. In elke discotheek kun je het wel krijgen. Anders in rotterdam wel staan ze gewoon op de markt... Haha :stoned: Maarja is niet te vertrouwen:(

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
In Nederland wordt de pillenmarkt weer beter... Lijkt iets minder troep in te komen en ze worden weer iets sterker. België is niet zo'n pillenland als Nederland, is dus makkelijker om even de grens over te reizen.
gregory94 zei:
Prapor zei:

MDMA-kristallen , zijn te verkrijgen in vlaanderen => ( antwerpen , oost-vl....)

en pillen.... in overvloed... maar of ze goed zijn... hmm valt moeilijk te testen bij ons... dus er zijn er , maar ja weet niet wat/hoeveel je slikt. EZ-test is een oplossing.

EZ-test is absoluut niet voldoende. Hiermee kun je slechts aantonen óf er MDMA in zit, maar niet hoe veel en wat er eventueel nog meer in zit! Als je bijvoorbeeld een pil hebt met een klein beetje MDMA er in en verder PMMA en bindmiddel, zal de test toch positief uitkomen omdat er een beetje MDMA in zit. Geeft je dus een vals gevoel bij een mogelijk levensgevaarlijke pil.

Gewoon even een testcentrum binnenhobbelen dus...
Prapor zei:
Ik wil niet gebaand worden, maar kan je aanraden goeie disco's in NL?
Bedoel je goede disco's voor een feestje, of goede disco's om iets te kopen? :wink: Voor een feestje weet ik wel een aantal namelijk :rock:

boenkeng zei:
Pfff ik krijg zelfs op deze site pm's met de vraag of ik pillen wil kopen dus zo moeilijk kan het niet zijn :tearsofjoy:

haha bij mij vragen ze alleen maar via PMs of ik wil verkopen :grin: zo zonde van mijn forumaccount om ja te zeggen hé :P

mrflame

Belezen gebruiker
Tripreporter
In mijn omgeving zie ik steeds meer gebruikers. En daarnaast ook steeds meer verkopers. Gelukkig heb ik een vaste, want ik vertrouw lang niet alle dealers zeg maar :wink:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik vertrouw geen enkele dealer :openmouth:

De persoon zelf misschien wel maar niet zijn vertrouwen in zijn dealer en het vertrouwen van zijn dealer in de leverancier die daarvoor weer komt :grin:

KevinRdam

Voor mensen die niet in het wereldje zitten, weinig op dance/techno feesten komen is het inderdaad wel wat lastiger om te weten waar je moet zoeken. Ik ga zelf daarom binnenkort de benzo fury proberen. Ben erg benieuwd :grin:

Noizzee

Je kan natuurlijk wel op feesten gaan zoeken naar pillen maar mijn ervaring leert me dat 60-70% wat je krijgt niet echt goede kwaliteit is. Soms heb je geen andere keuze. Ik ben er namelijk ook een jaartje of 3 mee gestopt en voor mij is het nu ook weer lastig om eraan te geraken. Dus zit ik ook geregeld met troep van op een feest (die uiteraard ook enorm overprijst zijn). Zal ooit nog wel eens een juiste man tegenkomen like in the old day's i hope :grin:

brass-050

Newbie
ja ook ik zit helemaal niet in het wereldje, heb 1 keer gebruikt nu (zie eerste post) maar had daarvoor zelfs nog nooit een pil in het echt gezien!! hoop snel weer iets tegen te komen!

zornax

Geen van mijn vrienden of mensen die ik kon gebruikte pillen, zie er dan maar eens aan te komen. Voor mijn eerste keer met veel pijn en moeite aan pillen gekomen :wink: Ik zit totaal niet in het "wereldje" maar iedereen kan er aankomen, al kost het de 1 wat meer moeite als de andere.

Maar als je echt iets nodig hebt kun je er op een feest ook makkelijk aankomen. Al is dat wel minder betrouwbaar.

89suited

Heb hier (Heemskerk/Beverwijk, randstad) hetzelfde probleem. Het lijkt wel alsof alles verplaatst is naar coke,, daar is heel makkelijk aan te komen. De xtc pil lijkt hier te zijn uitgestorven, helaas.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
haha, ik woon in dezelfde regio en één ding is absoluut zeker: de XTC pil is hier absoluut niet uitgestorven :rolleyes:

Je zult gewoon op de goede plekken moeten zoeken, en kijk ook eens door bijvoorbeeld je Facebook vrienden heen. Er staat er vast wel ééntje tussen waarvan je heel misschien het idee hebt dat die dat wel eens zou kunnen gebruiken. Gewoon eens een grapje over XTC maken of voorzichtig peilen of hij/zij reageert.

Een ruime 2% van de nederlanders gebruikt wel eens of heeft gebruikt. De kans is dus vrij groot dat je iemand kent, je moet er alleen nog achter komen wie :P

KevinRdam

SmartieAndMe zei:
haha, ik woon in dezelfde regio en één ding is absoluut zeker: de XTC pil is hier absoluut niet uitgestorven :rolleyes:

Je zult gewoon op de goede plekken moeten zoeken, en kijk ook eens door bijvoorbeeld je Facebook vrienden heen. Er staat er vast wel ééntje tussen waarvan je heel misschien het idee hebt dat die dat wel eens zou kunnen gebruiken. Gewoon eens een grapje over XTC maken of voorzichtig peilen of hij/zij reageert.

Een ruime 2% van de nederlanders gebruikt wel eens of heeft gebruikt. De kans is dus vrij groot dat je iemand kent, je moet er alleen nog achter komen wie :P

Haha, dit heb ik een keer gedaan bij een collega. tijdens het spacen hem gewoon gestuurd dat we samen een keer pillen gingen eten. Stuurde hij terug: "huh, gebruik jij ook dan"?

Heb inmiddels de gele triforces weten te bemachtigen. Een mooi gevoel toen ik ze in handen had :)

mick swagger

Belezen gebruiker
Hier zijn de tabletjes gelukkig nog niet uitgestorven! Ik woon dan ook in het noorden van het land :P Hier lopen we sowieso altijd een paar jaar achter :P. Hier zijn de laatste tijd veelal witte speakertjes te vinden.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
KevinRdam zei:
Haha, dit heb ik een keer gedaan bij een collega. tijdens het spacen hem gewoon gestuurd dat we samen een keer pillen gingen eten. Stuurde hij terug: "huh, gebruik jij ook dan"?

haha ja de kans is vaak vrij groot en als je logisch na denkt dan klopt het bij de persoon vaak ook wel :P het is alleen wel gevaarlijk om het zo op te noemen, vooral bij een collega :wink:

mick swagger zei:
Hier zijn de tabletjes gelukkig nog niet uitgestorven! Ik woon dan ook in het noorden van het land :P Hier lopen we sowieso altijd een paar jaar achter :P. Hier zijn de laatste tijd veelal witte speakertjes te vinden.

Klopt ja, 't trekt langzaam vanuit het zuiden naar het noorden volgens mij. Ik kom ze ook tegen haha

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
De witte speakers zijn hier in't zuiden inderdaad weer een beetje uit :P
Vanaf februari-maart erg veel gezien, nu niet meer.

Witte mitsu's erg veel gezien nu hier.. Nog niet getest helaas.
Ziet er wel uit als een goede batch.

MIA-1985

Wijs gebruiker
PepTalk zei:
De witte speakers zijn hier in't zuiden inderdaad weer een beetje uit :P
Vanaf februari-maart erg veel gezien, nu niet meer.

Kan wel kloppen ja, want ze hebben nu die gele tri-force :)

Bovenaan