Paperplane. zei:Weet niet van wat voor muziek je houdt? Maar dat is een beetje offtopic niet?
Lekker geslapen? Of nog steeds wakker?Svali zei:Paperplane. zei:Weet niet van wat voor muziek je houdt? Maar dat is een beetje offtopic niet?
![]()
Prapor zei:Is er geen goeie alternatief voor pillen? Ik hoorde over MDMA kristallen, maar wel in UK. Weet iemand its over toestand in Vlaanderen?
Wandelaar_ zei:boenkeng zei:Pfff ik krijg zelfs op deze site pm's met de vraag of ik pillen wil kopen dus zo moeilijk kan het niet zijn![]()
dat heb ik nou nooit...![]()
Dat probleem had ik eerst ook, het lastigste is in die kring komen, als je er eenmaal inzit is het geen enkel probleem meer om aan van alles en nog wat te komen is mijn ervaring. Ik heb gewoon voorzichtig gepeild bij een paar mensen van wie ik inschatte dat ze misschien wel eens XTC gebruikten, een vage kennis wist toen inderdaad hoe ik eraan kon komen. Sindsdien krijg ik het eigenlijk bijna in m'n schoot geworpen + nog wat andere leuke goedjes, het blijkt dat meer mensen in mijn omgeving het gebruiken dan ik dacht.darkbull zei:en als je nou niet in dat wereldje zit? van techno etc...
ik vind het moeilijk hoor!
dan zou ik me moeten mengen onder de swingers terwijl ik niet swingen wil.
Dingen worden je in het leven niet in de schoot geworpen zonder dat je ergens moeite voor wilt doen. Als je niet ouder dan 35 bent kan je makkelijk een keer naar een feestje. Koop er twee, sla zijn/haar nummer op, test er eentje bij je lokale testcentrum en als het goed spul is bel je diegene later nog eens op.darkbull zei:en als je nou niet in dat wereldje zit? van techno etc...
ik vind het moeilijk hoor!
dan zou ik me moeten mengen onder de swingers terwijl ik niet swingen wil.
gregory94 zei:Prapor zei:Is er geen goeie alternatief voor pillen? Ik hoorde over MDMA kristallen, maar wel in UK. Weet iemand its over toestand in Vlaanderen?
MDMA-kristallen , zijn te verkrijgen in vlaanderen => ( antwerpen , oost-vl....)
en pillen.... in overvloed... maar of ze goed zijn... hmm valt moeilijk te testen bij ons... dus er zijn er , maar ja weet niet wat/hoeveel je slikt. EZ-test is een oplossing.
Bedoel je goede disco's voor een feestje, of goede disco's om iets te kopen?Prapor zei:Ik wil niet gebaand worden, maar kan je aanraden goeie disco's in NL?
boenkeng zei:Pfff ik krijg zelfs op deze site pm's met de vraag of ik pillen wil kopen dus zo moeilijk kan het niet zijn![]()
KevinRdam zei:Voor mensen die niet in het wereldje zitten, weinig op dance/techno feesten komen is het inderdaad wel wat lastiger om te weten waar je moet zoeken. Ik ga zelf daarom binnenkort de benzo fury proberen. Ben erg benieuwd![]()
SmartieAndMe zei:haha, ik woon in dezelfde regio en één ding is absoluut zeker: de XTC pil is hier absoluut niet uitgestorven![]()
Je zult gewoon op de goede plekken moeten zoeken, en kijk ook eens door bijvoorbeeld je Facebook vrienden heen. Er staat er vast wel ééntje tussen waarvan je heel misschien het idee hebt dat die dat wel eens zou kunnen gebruiken. Gewoon eens een grapje over XTC maken of voorzichtig peilen of hij/zij reageert.
Een ruime 2% van de nederlanders gebruikt wel eens of heeft gebruikt. De kans is dus vrij groot dat je iemand kent, je moet er alleen nog achter komen wie :P
KevinRdam zei:Haha, dit heb ik een keer gedaan bij een collega. tijdens het spacen hem gewoon gestuurd dat we samen een keer pillen gingen eten. Stuurde hij terug: "huh, gebruik jij ook dan"?
mick swagger zei:Hier zijn de tabletjes gelukkig nog niet uitgestorven! Ik woon dan ook in het noorden van het land :P Hier lopen we sowieso altijd een paar jaar achter :P. Hier zijn de laatste tijd veelal witte speakertjes te vinden.
PepTalk zei:De witte speakers zijn hier in't zuiden inderdaad weer een beetje uit :P
Vanaf februari-maart erg veel gezien, nu niet meer.